Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Juu, eli Calgary on kohta linjoilla myös, uudella geeämmällä.

Tästä on keskusteltu aikaisemmin useaan otteeseen ja on päätetty, että puuttuvat pelit simuloidaan. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta tilanne on kaikille sama. Yksi, tai kaksi simuloitua tappiota sinne tänne ei varmasti kenenkään runkosarjaa kaada. Runkosarjan ratkaisuvaiheessa olen 100% varma, että joka ukko tapittaa boxilla minkä kerkiää. Asiasta on turha jauhaa sen enempää, koska näin on sovittu.

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers
13. Ny Islanders
14. Columbus Blue Jackets
15. Montreal Canadiens
16. Los Angeles Kings

Mun mielestä oli ihan hyvä juttu, että pari vähemmän aktiivista kaveria lähti nyt illalla pois ja jengillä on nyt siis mahdollisuus pelata rästissä olevia pelejä pois. Sain siis itsekin nyt pelattua tuon puuttuvan Calgary matsin pois alta. Sen verran voinen sanoa matsista, että tiukkaa vääntöä oli ja järkyttävän hyville paikoille kumpikaan joukkue ei päässyt. Calgaryn komennossa kuitenkin enemmän mentiin, joten siinä mielessä ihan ansaittu 1-0 voitto. Sain lopussa luotua vielä jonkun verran painetta ja maalipaikkoja, mutta maaliin asti kiekkoa en saanut, joten nolla pistettä jäi käteen. Kovaa vääntöä kuitenkin ja paljon mielekkäämpi ratkaisu tämä oli kuin simuloiminen.

Los Angeles jatkaa kolmanteen tickeriin saldolla 4-2-0. Hyviä vääntöjä ollut kaikki matsit tähän mennessä.

Kiitos komissaarille, että kykeni joustamaan suunnitelmistaan. Ottawan uuden GM:n kanssa saatiin heti matsi otettua kun vain pääsi liigaan liittymään. Paljon parempi näin ja tuskin olen ainoa joka päätöksestä ilahtui!

Kahden tickerin jälkeen mennään tilastoilla 6-1-0, tasaista on ollut sillä jokainen voitto on irronnut maalin erolla.

Minun osalta taitaa nyt sitten yksi peli mennä simuloinnin puolelle. En Edmontonin ohjastajan kanssa osunut liveen kertaakaan samaan aikaan, vaikka tuli kyllä useampi ilta päivystettyä liven puolella, no ei mahda mitään...

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers
13. Ny Islanders
15. Montreal Canadiens
16. Los Angeles Kings
17. Toronto

Onneksi oli itselläni nyt hyvin aikaa ja Toronto kerkesi pelaamaan omat pelinsä.

Harmi kun ei Ottawan vanha GM ilmaantunut ajoissa paikalle ja tämä uusi kaveri taas saatiin Ottawan puikkoihin mun kannalta liian myöhään, koska normi arki-iltoina en enää klo 20 jälkeen pysty pelailemaan. Eli simuloinniksi meni, mutta ei voi mittään. :P Toivotaan, että ainakin yksi pojo tulisi...

Tickin 2 pelit pelattu

1. Winnipeg Jets
2. Buffalo Sabres
3. Chicago Blackhawks
4. San Jose Sharks
5. Philadelphia Flyers
6. Colorado Avalance
7. Boston Bruins
8. Phoenix Coyotes
9.Carolina Hurricanes
10. Minnesota Wild
11. Anaheim Ducks
12. Florida Panthers
13. Ny Islanders
15. Montreal Canadiens
16. Los Angeles Kings
17. Toronto Maple Leafs
18. St. Louis Blues

Kiitos komissaarille, että kykeni joustamaan suunnitelmistaan. Ottawan uuden GM:n kanssa saatiin heti matsi otettua kun vain pääsi liigaan liittymään. Paljon parempi näin ja tuskin olen ainoa joka päätöksestä ilahtui!

Kahden tickerin jälkeen mennään tilastoilla 6-1-0, tasaista on ollut sillä jokainen voitto on irronnut maalin erolla.

No problem, sain aikatauluja rukattua niin että ehdin himaan aikaisemmin.

itellä kanssa 6 peliä, CHI,NSH,STL,BUF,COLx2, tänään olen linjoilla n.16:30-18:15, kuka ottaa pelit? Coloradon kanssa voitais ottaa kirvelevä tappio minulla hänelle viime kierroksella :(

Voisiko joku ystävällinen kertoa miten kävi siinä simuloidussa Devils-Senators matsissa? :) Itse vasta joskus klo 16 boxilla ja iltakin on tänään klo 18 eteenpäin buukattu täyteen niin voi olla etten saa tänään pelejä aikaan jos ei kukaan vastustajista saavu sopivasti samaan aikaan linjoille. Pe ja la on vapaata, mutta su olen savonlinnassa ja vasta illasta himassa. Ensi viikon ohjelman näkee sitten myöhemmin...mutta uskon, että saan melkein kaikki pelit pelattua pois alta tuossa pe-la aikana. :D

NHL freak oot hävinny 4-3 varsinaisella peliajalla :) tällä kertaa näin :p

Hoi!

Detroit, Tampa Bay, Florida, Nashville ja Montrealin GM:T.

Winnipeg Jets Gm päivystää tänään linjoilla klo 12-14 ja klo 16:00-02.00 välisen ajan. Lähden huomenissa muutaman päivän reissulle että viikonloppuna en kerkee pelailla, ensi viikolla kyllä mutta olisi mukava saada noista jo mahdollisimman moni tänään pois pelattua niin ei jää kammottava urakka ensi viikoksi. Kun näette minut jäsenessä listassa ja olen pelaamassa muuta peliä niin pistäkää rohkeasti livessä viestiä niin siirryn NHL.n puolelle, jos en sielä jo ole.

GM WINNIPEG

Carolinan GM on pääsääntöisesti viimeistään 16 jälkeen paikalla. Ajat on tuolla aikasemmassa viestissä jossain, mutta rohkeasti vaan viestiä Columbuksen, Islandersin jne GM:t jotka listassa ovat :)

itellä kanssa 6 peliä, CHI,NSH,STL,BUF,COLx2, tänään olen linjoilla n.16:30-18:15, kuka ottaa pelit? Coloradon kanssa voitais ottaa kirvelevä tappio minulla hänelle viime kierroksella :(
Yritän tulla tuohon väliin Liveen peleille. Eli siis STL.

Itte voisin siinä jossakin välissä. T.Buffalo

Toronto on tänään valmiina tarpomaan kentällä ainakin muutaman pelin verran. Tänne vaan yv:tä, niin tulen boksille.

Tervehdys

NY Rangers, NY Islanders, Phoenix, Anaheim ja Florida GM:t

Ottawa valmiina pelaamaan tänään illalla Jokerit-Hifk pelin jälkeen, kotiudun joskus 10 aikoihin areenalta viimeistään. Huomenna(perjantai) en kerkeä pelata. La ja Su minulla on hyvin aikaa, joten yv:nä voi lähettää peliaika toiveita niin tulen sitten boksille. Ensi viikolla myös hyvin aikaa pelata eli ilmoittakaa milloin teille sopii niin pelataan silloin.

Jos San Josen GM paikalla ysin jälkeen vielä niin pelataan vaan. Kaikki muutkin kellä on Coloradoa vastaan pelejä.

Ylös Bottom