Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)
Toi on nyt taas eri asia, erotetaan ne. Sopimus on sopimus ja se pitää, siihen ei tulisi voida ulkopuolisten vaikuttaa (ihan kuten meidän jokaisen oma työsopimus, se on sun ja työnantajan välinen).
Eri asia on sitten se, onko reilua, että huonot huonontuu ja hyvät paranee. Tarkoitus ei ole siis loukata kenenkään tunteita, mutta katsotaan vaikka Columbusta, niin kyllä siellä ihan kohtuullinen rosteri on saatu kokoon alkuperäiseen nähden. Kyllä niitä vapaita pelaajia siellä on tälläkin offseasonilla. No sitten voi sanoa, että ne on paskoja. Kuinka monta "supertähteä" on vapaana aina kesän alussa? Viime kesänä oli sattumalta kaksi. Normaalisti yksi, tai ei yhtään.
Kun liiga alkoi, äänestimme oikeat rosterit, sitten arvoimme varausvuorot. Itse olin muistaakseni 20. ja sattumalta se oma joukkue oli jäänyt jäljelle. Jokaiselle ei käy niin, koska liigassa on huonompiakin jengejä. Tämä muistuttamaan vaan siitä, että yhdessä sovimme alussa säännöt. Oikean NHL:n sääntöjen mukaan oli tarkoitus pelata (pois lukien waiverit, kun EA kusi sen(kin)). Mielestäni tämä osuus menee siihen. Edelleen, voi olla, että homma menee tässä pelissä niin, että jokainen voi tulla kuokkimaan ja sitten se menee, mutta kyllä se paskanmaun suuhun tuo.
NHL 14 -liigassa voimme sitten ottaa fantasy draftin alussa, niin se tasoittaa puntit. Itse olen edelleen oikeiden rostereiden kannalla, mutta tasainen alku kaikille kuulostaa myös hyvältä.