Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pelit pelattu:

1. Winnipeg Jets
2. Columbus Blue Jackets
3. St. Louis Blues
4. Washington Capitals
5. Boston Bruins
6. Ottawa Senators
7. Montreal Canadiens

Tuli sitten kerralla töräytettyä koko ticki läpi. 7 peliä, joista 6 vieraspelejä ja 10 pistettä kotimatkalle mukaan. Yhdessäkään pelissä ei maaliverkko heilunut kummassakaan päässä 2 maalia enempää. Todella tiukkoja pelejä jokainen. 4-1-2 oli lukema näistä karkeloista. Kaksi kertaa Price nollasi vastustajan ja kerran vastustaja nollasi Canadiensin. Peukalot huutaa vaseliinia, lähden Ohranjyvään odottamaan seuraavaa tickiä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minnesota tänään 23 jälk. tai huomenna 17 aikoihi...

Tästä hetkestä yömyöhään Vancouver onlinessä, joten Minnesota ja Calgary tulkaas pelaamaan. SJ:n kanssa todennäköisesti huomenna klo 17 peli.

mitenkäs rangerien GM on paikalla tulevina päivinä että saadaan pelattua? mulla edellee 18-20 molempina iltoina paras, huomenna tiistaina ehkä kasista vielä eteenkin päin kun ei ole menoja

Carolina GM. Sori tuli katsottua kalenteria väärin. Ei käykkään Ke se meidän matsi. Ehkä illalla, mut neljän viiden aikaan mul on menoa. Tänään toki onnistuu, jos satut linjoille? Tämä sama viesti myös NJ Gm:lle

Jaa 2h täs ny venattu, ei näkyny laitan boksin kii tältä päivältä.

Jaa, itse taas näin sut onlinessa joskus kuuden pintaan tai vähän sen jälkeen, mutta olit ilmeisesti mennyt offlineen juuri niillä hetkillä kun laitoin pelikutsua. Mulla oli taas menoa tossa illemmalla, joten jouduin sitten toteamaan, että parempi jättää pelit myöhemmälle ajankohdalle. Pahoittelut tästä sekaannuksesta.

Tänään meikäläisellä on vähän kiireitä tossa alkuillasta, joten olen luultavasti linjoilla vasta joskus kymmenen jälkeen. Keskiviikkona on sitten taas paremmin aikaa, joten silloinkin voin ottaa matsia.

Mulla tais olla teikäläisen lisäks ainakin pari kertaa Kojootteja vastaan, kerran Detroitia vastaan ja olisko ollut myös Torontoa vastaan? Nämä nyt näin ulkomuistista kun eilen sitä tickin ohjelmaa katselin.

Jaa, itse taas näin sut onlinessa joskus kuuden pintaan tai vähän sen jälkeen, mutta olit ilmeisesti mennyt offlineen juuri niillä hetkillä kun laitoin pelikutsua. Mulla oli taas menoa tossa illemmalla, joten jouduin sitten toteamaan, että parempi jättää pelit myöhemmälle ajankohdalle. Pahoittelut tästä sekaannuksesta.

Tänään meikäläisellä on vähän kiireitä tossa alkuillasta, joten olen luultavasti linjoilla vasta joskus kymmenen jälkeen. Keskiviikkona on sitten taas paremmin aikaa, joten silloinkin voin ottaa matsia.

Mulla tais olla teikäläisen lisäks ainakin pari kertaa Kojootteja vastaan, kerran Detroitia vastaan ja olisko ollut myös Torontoa vastaan? Nämä nyt näin ulkomuistista kun eilen sitä tickin ohjelmaa katselin.

hmm, oli koko ajan kyl linjoilla. Mut huomenna varmaan siinä 17-19 taas sopisi? Tästä tuli sellanen mieleen että kun sitä listaa kattelee niin ihmeellisesti pelaajat menee oflinee ja takas onlinee, kun menee pelaaja korttia kattoo on onlines vaikka siinä luottelossa lukee offline. Ovatko muut huomanneet saman?

Vancouver, sopii tänään siinä 17:00 huitteissa!

Pittsburgh tänään linjoille, toivoisin vähän aktiivisuutta sieltä päin...

Kojootit tänään linjoilla 20-> Pari EHL-matsia täytyy hoitaa mutta muuten pitäisi saada Kings ja Stars hoidettua alta pois...Huomenna menee hankalaksi pelien pelaaminen, vasta myöhään kotona.

Kojootit tänään linjoilla 20-> Pari EHL-matsia täytyy hoitaa mutta muuten pitäisi saada Kings ja Stars hoidettua alta pois...Huomenna menee hankalaksi pelien pelaaminen, vasta myöhään kotona.

Katellaanko tänään joskus kympin jälkeen, onnistuisko vielä siihen aikaan?

Käynnissä oleva koeviikko on vienyt ja tulee viemään pelaamiselta aikaa, mutta Pittsburgh voi pelata tänään klo 22 asti pelejä ja huomenna noin klo 14 alkaen taas klo 22 asti. En roiku boxilla, mutta kun sovitaan aika, niin tuun pelaamaan pelit.

Jäljellä on pelit Detroitia ja New Jerseytä vastaan ja molemmille pommitin äsken viestiä asiasta boxilla ja täällä.

1. Winnipeg Jets
2. Columbus Blue Jackets
3. St. Louis Blues
4. Washington Capitals
5. Boston Bruins
6. Ottawa Senators
7. Montreal Canadiens
8, Ny Islanders
Todella vakuuttava sarja oisko ollu 1 voitto ja 6 tappiota tai jotain tuommosta. Oliskohan nyt hyvän alun 10 voittoa ja 2 tappiota, tullut 8 voittoa ja 15 tappiota. Tuon tahdin uskon jatkuvan koko loppukauden kun katoin tarkemmin rosteria oli siellä 2 hyökkääjää joiden nopeus oli yli 84. 84 oli ehkä Tavaresilla ja loput on 80-82 pikakiitureita. Tämän kauden jälkeen jokaiselle vapaalle pelaajalle tarjoan niin vitusti sitä palkkaa että saan edes 2 kunnon ketjua ens kaudeks. Ei oo nimittäin hirveän kehittyväkään joukkue tässä kyseessä niin ei tarvitse senkään suhteen liian huikeita harppauksia odottaa ens vuodeks. Ei tässä nyt hirveitä rökäletappioitakaan olle tullu minnesotaa lukuunottamatta mutta ei tässä oikein voittoonkaan enää usko kun omat ei käytännössä saa maalia kuin joka viidennestä hyvästä paikasta. Tavares esim laukoo kaarien välistä 4/5 vetoa ohi maalin. Mutta silti en halua vaihtaa sitä pois koska haluan nähdä kehittyykö se ensi vuodeks yhtään enää. Päivityksen jälkeen on alkanu homma kusemaan mutta en tiedä miks koska en pelissä mitään eroa huomaa tai ainakaan muista mitä olis tullu muutosta alkuun verrattuna. Liiga on kyllä toiminu hyvin ja peleissä ei ole ollut pelityylien suhteen valittamista. New Jerseytä vastaan oli huono yhteys mutta siinäpähän oli en hävinnyt sen takia. Kovat on selitykset :D mutta siihen nähden miten vähän minulle on ehdotettu vaihtoja niin voisi päätellä että muutkin tietää että näillä pelaajilla on paska pelata :D.

Tämän kauden jälkeen jokaiselle vapaalle pelaajalle tarjoan niin vitusti sitä palkkaa että saan edes 2 kunnon ketjua ens kaudeks.

Et ole ainoa. Samanlaisella höyryveturilla täälläkin väännetään matseja vs muiden joukkueiden maglev-junat.

Kauden jälkeen tuleekin aika roimasti hyviä vapaita agentteja markkinoille, saattaapi olla aikamoiset huutokaupat kehissä. Ja palkkakatot paukkuu kun porukka huutelee mitä sattuu FA-miehistä ja sitten kenties pitää uudistella omien pelaajienkin sopimuksia...

Vaikka kesän markkinoita odotankin innolla, uskon silti tasapainoiseen joukkueeseen enemmän kuin yhteen tähtikenttään...Starat pääsee loistamaan vain huonoa puolustusta vastaan.

En minäkään nyt mikään tähtien palvoja ole mutta näin hitaalla joukkueella ei voi yksinkertaisesti hyökätä, muutama peli ollu missä en ole saanut kuin ehkä 5 kunnon hyökkäystä aikaan. Pakko niitä vapaita agentteja yrittää hommata pari ainakin. Palkkakatossa on nimittäin tilaa tämän kauden jälkeen kun sitä on jo nyt. Ja varausvuorokin tulee olemaan näköjään aika alussa :D Siitä nyt tuskin kerkeää hyötyä olemaan jos kausia tulee korkeintaan kolme.

Mä kyselin tätä jo aiemminkin, mutta kukaan ei vastannut. Onko itsellään siis etuoikeus sopimuksiin omien pelaajien kanssa? RVP:t taitaa olla heti kaikille vapaita? Tää on vasta mun toinen änäri, minkä omistan, enkä edellisessä pelannut koskaan gm:ää. Itse oon ihan tyytyväinen jengiini, joten pitäisin mielelläni kaikki pelaajat joukkueessani. Vapaista voisin yrittää haalia pari kovaa vahvistusta, varsinkin kun palkkakattokin antaisi periksi.

Niille pitää tarjota saman verran kuin toinen on tarjonnu muistaakseni jos ei pysty niin saa varausvuoroja tai jotain pelaajia tilalle, ihan varmaks en muista mutta jotenkin noin se menee, pelissä en tiedä meneekö noin mutta oikeasti menee.

Riippuen rvp- pelaajan palkasta, muut joukkueet joutuvat antamaan tarjousta tehdessään varausvuoroja korvaukseksi. Rvp:n alkuperäinen joukkue voi tehdä vastatarjouksen jolloin pelaaja pysyy joukkueessa ja varausvuoroja ei saa korvaukseksi.
Vapaat pelaajat 26v>> päättävät itse tarjouksistaan eikä viime kauden joukkueella ole etulyöntiasemaa.

Ylös Bottom