Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Taisi olla viime tiksu aikalähelle samoilla linjoilla kuin ennenkin eli puolet voittoja ja puolet tappioita. Positiivinen maku jäi kun tuli viimeiseksi voitto LA kingseistä. Columbus pelit harmitti kun voitto oli toisessa otettavissa mutta muutama sekuntti ennen loppua maali ja tappio seurauksena.

Suuresti ihmetyttää nuo muutamien pelaajien peliajat. esim Jagr pelasi minua vastaan 45min. Hyvin se ikäloppu takatukka jaksaa painaa 3/4 pelistä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Taisi olla viime tiksu aikalähelle samoilla linjoilla kuin ennenkin eli puolet voittoja ja puolet tappioita. Positiivinen maku jäi kun tuli viimeiseksi voitto LA kingseistä. Columbus pelit harmitti kun voitto oli toisessa otettavissa mutta muutama sekuntti ennen loppua maali ja tappio seurauksena.

Suuresti ihmetyttää nuo muutamien pelaajien peliajat. esim Jagr pelasi minua vastaan 45min. Hyvin se ikäloppu takatukka jaksaa painaa 3/4 pelistä.

Myöskin jotkut eivät ole peluuttaneet kakkosmolkeja paljoakaan, vaikka komissaari taisi sanoa että VÄHINTÄÄN 15 peliä pitäisi sillä "huonommalla" pelata.
Mutta juu jos 45min pelaa niin hohhoijjaa..
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo ittekki kattelin tota Jagr:n peliaikaa. Vieläkö se komeilee peliminuuttitilaston kärjessä? Toisaalta väsyneelle Jagr:lle voi tarjota helpommin kovuutta. :)

Itsekin tarvitsisi vähän peluuttaa enemmän kakkosveskaa, mutta tuntuu että kaikki pelit ovat niin tiukkoja ettei uskalla peluuttaa :) Toisaalta osaa toi ykkönenki hörppiä jos niikseen sattuu.

ja ps. voisin Detroitia tulla haastamaan tossa viiden jälkeen myös.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo ittekki kattelin tota Jagr:n peliaikaa. Vieläkö se komeilee peliminuuttitilaston kärjessä? Toisaalta väsyneelle Jagr:lle voi tarjota helpommin kovuutta. :)

Itsekin tarvitsisi vähän peluuttaa enemmän kakkosveskaa, mutta tuntuu että kaikki pelit ovat niin tiukkoja ettei uskalla peluuttaa :) Toisaalta osaa toi ykkönenki hörppiä jos niikseen sattuu.


Siellähän se...minuuttien kärjessä. Ei jaksaisi vääntää samasta asiasta useaan kertaan :)

Itse peluutellut suht ahkerasti kakkosmolkea, ja yllättäen sehän paskiainen on pelannut paremmin, tai siis paremmilla tuloksilla vaikka pomputteleekin kiekkoa ihan eri lailla ykköseen verrattuna...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itsekin tarvitsisi vähän peluuttaa enemmän kakkosveskaa, mutta tuntuu että kaikki pelit ovat niin tiukkoja ettei uskalla peluuttaa :) Toisaalta osaa toi ykkönenki hörppiä jos niikseen sattuu.
Sama homma täällä. Tällä hetkellä taitaa olla Garonilla joku 5 peliä pelattuna, mutta täytyy laittaa miestä maalin suulle loppukaudella enemmän. Garon on kyllä voittanut jokaisen pelaamansa pelin, joten isompaa hätää ei pitäisi olla :rolleyes:
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ticki alotettu vaihteeks tappiolla uus vaaranpaikka oli näköjään keskialoitukset. Pitää opetella alottamaan tai opettaa pakit luistelemaan---> piti taas seisoa siinä sinisellä pujottelukeppinäkun, joka kerta tuli maali tai todella vaarallinen paikka omalle maalille. Jatkoajalle se ratkes sitten siihen. Muuten oli kyllä hyvä peli ja Henrique osoitti olevansa ainakin ekan pelin perusteella hyvä hankinta. Moulson on kaupan jos joku haluaa hyvän maalintekijän mutta hitaus ei haittaa itselleen. Laituri tai sentteri tilalle mielellään nuori ja lupaava niin silloin ei haittaa jos on heikommat arvot. Sopimusta moulsonilla jäljellä ainakin pari vuotta vielä tämän kauden jälkeen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalon hankinta T. Kopecky sai pelipaikan 1. ketjun oikeasta laidasta Pominvillen loukkaannuttua ja säilyttää pelipaikkansa ykkösessä todellakin, sen sijaan T. Vanek tiputettu 2. ketjuun ja J. Pominville vaihtoi vain laitaa palattua taas karkeloihin.

T. Kopecky on nimittäin paukuttanut komeat 7+0 tehot 4 otteluun! T. Myers on myöskin kuin uudestaan syntynyt Kopeckyn tulon jälkeen ja on antanut jo useamman syöttöpisteen.

Toivottavasti V. Leinosta on jotain positiivista ollut uudessa seurassaan, mahtava kauppa Buffalon kannalta.

Tarjouksia otetaan edelleen Ehrhoffista, Regehristä ja Salosta vastaan, 1-2 ketjun hyökkääjä hakusessa. Pakkeja en kaipaa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalon hankinta T. Kopecky sai pelipaikan 1. ketjun oikeasta laidasta Pominvillen loukkaannuttua ja säilyttää pelipaikkansa ykkösessä todellakin, sen sijaan T. Vanek tiputettu 2. ketjuun ja J. Pominville vaihtoi vain laitaa palattua taas karkeloihin.

T. Kopecky on nimittäin paukuttanut komeat 7+0 tehot 4 otteluun! T. Myers on myöskin kuin uudestaan syntynyt Kopeckyn tulon jälkeen ja on antanut jo useamman syöttöpisteen.

Hyvä, jos näin on! Täällä mahtui vasta kolmosketjuun, peliaikaa ei tullut paljon ja näytöt olivat huonoja.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Hellurei, puolet tickistä pelattu ja kaikki tappioita jotka olisi ollut helåosti voitettavissa. Alan jo odottaa seuraavaa kautta joten tahdin kiristäminen olisi mukavaa :). Playoff paikka on tietysti mahdollinen vielä, mutta jatkuvat tappiot jotka olisi pystytty voittamaan turhauttavat hieman.

Nyt heitänkin painetta tuleville vastustajille Phx, Phi, Mtl, ja sanon että otatte takkiin sitten kunnolla. Jos ette tuloksellisesti, niin sitten pelillisesti... :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toronton GM tuijottaa tyhjyyteen. ''Tätäkö tämä on?'' ''Annoin pelaajilleni täydellisen levon viime ticketin jälkeen. Itse keskityin jalkapallon manageroimiseen, sillä pidän sitä mukavampaa touhuna kuin jääkiekkoa. Täällä olen kuitenkin ammattilais ympyröissä ja kyyti on kovaa, jos ei keskity itse asiaan. Pelaajani olivat hitaita ja ihan kuin he olisivat luistelleet liimaisella kentällä parissa ekassa matsissa. Vieraspelit ovat olleet aina vaikeita, sillä säästämme tällä kaudella tilaa palkkakattoon ja 10 hengen minibussissa on vaikea kuljettaa 30 hengen joukkuetta. Varsinkin kun iso poika Phaneuf vie kahden pelaajan istumapaikat. Noh, päästiinhän me sitten kahden vierastappion jälkeen kotiinkin pelaamaan. Olihan se ihan eri juttu, mutta Washingtonin GM:llä on vaan todella hyvät kuviot ja mun 80-luvun fläppitaululle ei edes mahdu sellaisia kuvioita. Tyytyväinen olin kuitenkin peliin Edmontonia vastaan, sillä siinä tuli oltua hieman parempi vaikkakin rl-tappio tulikin. Tästä on suunta vain ylöspäin, mutta motivaatio ei riitä tällä hetkellä treenaamiseen. Pelejä, jos olisi joka ilta niin hyvä tulisi. Tällä hetkellä olen kertonut kuitenkin jätkille, että pizzaa ja kaljaa saa vetää niin paljon kuin haluaa ja treenejä ei enää ole. Peleissä on kuitenkin oltava täydessä tikissä.''

Saldona siis tähän mennessä 0-2-2. Huonostihan se on, mutta koska olen positiivinen ihminen, niin oon tyytyväinen, että saldo ei ole 0-4-0. Huomaa, ettei mikään muu kuin liiga kiinnosta, niin näki ekoissa peleissäkin. Pleijarit eivät kuitenkaan ole vielä karanneet, sillä ennen tätä noustiin kovaa vauhtia ja ensi tickissä palautetaan taas juna raiteille.

Calgary olisi vielä kohtaamatta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Colorado huome 17 aikoihi änärissä!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itsekkin pitäisi peluuttaa kakkosveskaria vähän enemmän. Nyt hän on pelannut jonkun 6/45 mutta tainut ottaa voiton kaikista pelaamistaan. :) Onhan se suuri harppaus hänet laittaa tolppien väliin Rinteen jälkeen. Rinne (ovr n.89) ja Mason (ovr n.73) mutta kullä Mason tulee 20 peliä pelaamaan tällä kaudella.

Pitääkin katsoa löytyykö AHL:stä jotain nuorta kassaria kehittymään.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Noista peliajoista ja peluutuksista nyt vielä pientä tarinaa:

Kyllähän kaikki nyt ymmärtää mitä näillä kitinöillä haetaan?

Kaikilla peli-iloa on enemmän jos pelit jotka pelataan ovat oikean kiekon näköistä ja reilua vääntöä. Yhdellä miehellä dängläilyt, epäreilut taktiikat ja kaikki muu mistä ollaan väännetty aiheuttavat sitä, että vaikka voittaisikin pelin niin ei se ole mukavaa peliä.

Peluutukset taas, kenttäpelaajien ja molkejen osalta, tuovat statistiikkoihin realismia ja se on monelle meille tärkeä osa liigailua. Pelien välissä oman tiimin ja pelaajien vertailua muiden tekemisiin.

Suurin osa kuitenkin on oikean NHL:n faneja, ja stateissa yms halutaan nähdä vertailukelpoisia lukuja oikeaan liigaan verrattaessa. Tämä on idea tässä peluutuspuolessa.

Joten te, jotka elätte siellä harmaalla alueella joka osa-alueella, skarpatkaa. Tässä on kaikkien liigalaisten fiilikset kyseessä. Helpompi jatkaa pleijariviivan alapuolellakin pelailua jos sentään jää hyvä maku joka matsin jälkeen vastustajan pelaamiseen.

Dallasille laitettu viestiä ihan henkkoht tuosta Jääkärin jääajasta.

Jos joku vastustaja tekee jotain närää aiheuttavaa niin laittakaa viestiä heille siitä, että täällä foorumeilla voi käydä lukemassa näitä ketjuja ja löytää sen liigan yleisen filosofian. Älkää kuitenkaan joka tappion jälkeen alkako etsimään vikoja vihusta, joskushan se on omissakin peukaloissa se syy häviöön :)

Ja suuret kiitokset vielä kaikille jotka ovat mukana "simumeiningillä", ollut todella hyviä pelejä tähän asti pääsääntöisesti!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pelit pelattu.

1. Toronto Maple Leafs


1-2-2 tuli saldoksi. Vähän parempi oli tavoitteena, mutta nyt on pidempään ollut jo hyvä putki päällä, joten jossain vaiheessa oli huonommatkin pelit odotettavissa. Mitään ei edelleenkään ole vielä menetetty, joten luottavaisena kohti tulevaa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toronton GM:n ei tarvi katsoa tyhjyyteen. :) Vei Calgaryltä kauniisti pisteen ensin Lehtosen buffer syötöstä 1-0 ja jälkimmäinen maali ansaitusti 2-0. Pelissä jäi vain nyppimään se, että Kipperi joka oli aikoinaan Calgaryn ammattisylkijä oli itse varmuus. Tuollasia torjuntoja olisi kaivattu kyllä Calgaryssäkin. Tiukka vääntö kaikin puolin. Lehtonen taas olis enemmän tai vähemmän innokkaalla päällä ratkaisemaan pelin useammin kuin kerran. :) Neljä kovaa peliä edessä ja niistä pitäs pisteitä raapia vaikka välillä tuntuukin, että kiekkoo ei millään saa vastustajan veskan taakse. Toronto-pelissä tuomarikin oli sopuisasti viheltäässä Calgarlle, mutta ruuti on hyvin hyvin märkään. Calgaryn Gm ei tee puolikausikatsauksia vaan yksinkertaisesti toteaa, että menee kausi miten vain, niin tarkoitus on kuitenkin sekoittaa muiden playoff-paikan tavoittelua. Tässä tikissä pitäs Chicaolta viedä kauden ekat pisteet. :) Jää nähtäväksi miten onnistutaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Toronton GM:n ei tarvi katsoa tyhjyyteen. :)

Jooh, kahdessa ekassa pelissä ei vaan ollut tuuria yhtään ja luistin ei liikkunut ja tuli takkiin. Sitten päästiin jo peliin paremmin sisälle ja onnikin oli enemmän läsnä, niin tuli vikasta 3 pelistä pisteitä.

Meillä oli hyvä, tasainen vääntö. Nauratti, ku Lehtonen päätti paineen alla lahjoittaa Bozakille tyhjän maalin :D Olisihan tuo peli voinut hyvin päättyä toisinkin, sillä taisin ottaa jopa 7 jäähyä. Av toimi kuitenkin hyvin, sillä suurimman osan laukauksista sain peitettyä. Taisi kotietu ratkaista tuon väännön ;)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Itse olen kyllä jokaisesta muusta asiasta viime tickit valittanu paitsi vastustajien pelityylistä. Eniten tämä on alkanu kusta kyllä maalivahteihin. DiPietro ja Nabokov kilpaa imuroi vähintään sen yhden helpon per peli. Ehkä viimeseen kymmeneen peliin on 2 peliä ollu missä ei yhtään imurointia ole tullut. Alkukaudesta vähän eri tahtiin kiinnosti torjuminen. Sen on moni vastustajakin varmaan huomannu joka minua vastaan on pelannu viimeisen kahden viikon aikana. Nykyään veikkaan että moni on iloinen kun huomaa että Islanders tulee tickissä vastaan kun siitä tulee ne varmat 2 pistettä. Onneks Nabokovin sopimus loppuu tähän kauteen voi olla että löytää itsensä farmista vielä loppukaudesta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ongelma vain on se että itse ainakin luotan koneen ketjunvaihtoihin ja Jagr ei tuppaa menemään vaihtoon vaikka muut 2. kentän hyökkääjät ovatkin jo kentällä vaan jää yleisesti vihun siniviivalle itsekseen kärkkymään. Onko se 30 minuutinn peliaika sitten kuitenkaan mahdottoman paha? No pitää alkaa sitten laittaa manuaalisesti aina kakkoskenttää varmaan kehiin niin ei tule valituksia :D Ja olen kyllä mielestäni melko realistista peliä pelannut. Joku voi tulla kumoamaan tämän!
 
Ylös Bottom