Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Niin varmasti löytyisi. Ajattelin vaan, että jos jollakin olisi ehdottaa hyvin toimivaa liigaa kuten tämä. Tuolla on varmasti paljon liigoja netin syövereissä ja suurimmassa osassa homma ei varmaan toimi yhtään. Mä en oo hirveän hyvää käsitystä saanut tuosta tämän foorumin toisesta liigasta, mitä oon vähän vilkaissut sitä ketjua.

Heh, se on kyllä totta :)

Kyselen tutuilta onko minkälaisia muut joissa pelailevat. Palaan asian jos jotain fiksua löytyy.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo on jälleen tässä iltasella pelikelpoinen. Krapulassa heräilty ja huomattu että yksi ikkuna ja yksi kaukosäädin paskana, joten ei paljoa liigamatseja katsota :D Viestiä tai haastetta tulemaan niin pyrin kädet täristen pelailemaan!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vielä olis Losi jäljellä Washingtonilla tässä tickissä, milloinkas mahtaa maagiset olla toipunut pikkujouluista pelikuntoon? (mielellään täysin toipunut, viime jaksossa ollut Flyers matsi tuskin oli kummankaan osapuolen mielestä kovin hieno tapahtuma epätasaisista lähtökohdista johtuen)

Kevyt viiden ottelun satsi siis Capseillä tällä viikolla, tähän mennessä 3 voittoa ja yksi rl-tappio saldona. 91 pistettä oli plakkarissa kun lähdettiin matseja pelaamaan ja 100 pisteen rikkominen oli tavoitteena. Nyt pisteitä siis 98 ennen viimeistä matsia joten aikataulussa ollaan vielä. Jokin aika sitten näytti vielä siltä, että tässä joulukuun alussa pääsisi jo divisioonavoiton ja sitä kautta playoffpaikan varmistamaan, mutta Jetsit ovatkin sittemmin voittaneet pelejä sen verran ettei Southeast divisioonan viirille olekaan vielä tarvetta tehdä tilaa hallin kattoon. Video-analyysia omasta pelistä päästiin vihdoin tekemään Kojootti-matsin tiimoilta, kyllähän tuo peli hieman eritavalla aukeaa itsellekin kun näkee oman hyökkäyspelin alaspäin :)


Niin varmasti löytyisi. Ajattelin vaan, että jos jollakin olisi ehdottaa hyvin toimivaa liigaa kuten tämä. Tuolla on varmasti paljon liigoja netin syövereissä ja suurimmassa osassa homma ei varmaan toimi yhtään. Mä en oo hirveän hyvää käsitystä saanut tuosta tämän foorumin toisesta liigasta, mitä oon vähän vilkaissut sitä ketjua.

Eiköhän se tässä vaiheessa ole juurikin niin, että aktiiviset ja hyvillä säännöillä sekä ylläpidolla toimivat liigat ovat täynnä. Vastaavasti näitä uusia liigoja joissa pelaajat vaihtuu päivittäin ja aikatauluista yms. kenelläkään ei ole tietoa on paljonkin löydettävissä. Ja juuri siksi toimivaan liigaan taitaa olla tässä vaiheessa paha päästä mukaan, niissä kun ollaan jo niin pitkällä että ehjä 30 pelaajan sakki on kerennyt seuloutua (vrt. jatkoaika.com liigat joissa eka kausi on jo takanapäin). Onnea kuitenkin liigan metsästykseen!


PS. Väkeä voisi ihan yleisestikin infota siitä, että trade-deadline on seuraavassa jaksossa, joten niitä viime hetken treidejä olisi syytä suunnitella jo nyt. Deadline katkaisee tickin jälleen 2-3 pelin mittaiseksi ja siihen ei huvittaisi kokonaista viikkoa tuhlata.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mikähän siinä on, että liigan häntäpään jengeille on tullut nyt ties kuinka monta peräkkäistä tappiota...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mikähän siinä on, että liigan häntäpään jengeille on tullut nyt ties kuinka monta peräkkäistä tappiota...
En tiedä, itse olen tuota kokenut, minulla kylläkin joka toinen peli menee hyvin ja joka toinen floppaa "lievästi".
Eli minnesota tule hyvillä mielin haastamaan, voitin edellisen pelini ;)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Phoenix tulehan huomenna antamaan ne kaksi pojoa Denveriin :)
samoin myös Islanders ja Flo Rida !
Su 14.00 --> löytää boxilta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

florida saattaa joskus aikasintaan kuudelta olla sen verra selvinpäin että uskaltaa pelata :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Phoenix tulehan huomenna antamaan ne kaksi pojoa Denveriin :)
samoin myös Islanders ja Flo Rida !
Su 14.00 --> löytää boxilta.

Lumitöitä ja muuta puuhastelua iltapäiväksi, tulen kuitenkin jossain vaiheessa linjoille tänään. Huomenna myös iltapäivän ainakin kehissä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Minnesotalla tais olla Detroit ja Vancouver jälellä. Sopiiko jätkille tänään jossain vaiheessa..?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Sopiiko LA:lle tänään jossai vaiheessa ?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo Edmontonki kaipailis Losia pelailemaan,viiminen peli myös omasta tickistä. Tainnu olla rankat pikkujoulut. :D

Edit. Ja niin LA huomenna ois sit viiminen mahollisuus saada peli pois alta kun en loppuviikkoon ole paikalla,muuten menee simuun...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Montreal ei huhuista huolimatta ole kerennyt koko viikonloppuna boxia avaamaan. Ma, ti ja ke olen tavoitettavissa klo 16 jälkeen, jos ihmeellisyyksiä ei tule. Tänään sunnuntaina koitan tulla illalla, jos vaan ehdin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Montreal ei huhuista huolimatta ole kerennyt koko viikonloppuna boxia avaamaan. Ma, ti ja ke olen tavoitettavissa klo 16 jälkeen, jos ihmeellisyyksiä ei tule. Tänään sunnuntaina koitan tulla illalla, jos vaan ehdin.

Buffaloa saa viskoa livessä viestillä jos erehdyt boksille tulemaan, tickin vika peli ois käsillä :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ottawa jos meinas pelata tänään niin pistä tänne viesti parit tappiot vois vielä ottaa niin ois ticki valmis. Kyrsii kyllä tämä peli aina sen jälkeen kun tulee pelejä missä ei saa mitään aikaan viimesimpänä Colorado. Kun ei mene syötöt läpi niin ne ei perkele sillon mene onneks ne minun päässä saa vastustajan pelaajat olla rauhassa hyvissä paikoissa odottamassa syöttöä :D.
 
Tiukat jatkoajat tänään Avalanchea ja Blackhawkseja vastaan, tappio ja voitto kouraan. Chicago-matsi meni säätämiseksi, kohtuuläginen kolme erää ja yhteys katkesi minuutti ennen jatkoajan loppua :(

Herrasmiesmäisesti tapettiin aikaa kolme erää ja jatkettiin matsia siitä mihin jäätiin. Kiitos hittihermulle sujuvasta säätämisestä EA:n laatuservojen sokkeloissa.

Colorado olikin villi tunteiden vuoristorata: kojootit ensimmäisessä erässä 0-3 tappioasemissa, Labarbera imi 3 ensimmäisestä kuudesta vedosta.

Toisessa erässä alkoi kuitenkin kojoottien takaa-ajo, ensin tasoihin ja sitten kolmannessa 4-3 johtoon. Taisi tulla Kojoottien yhden pelin maaliennätys :)

Avalanche tasoitti kuitenkin ja vei voiton jatkoajalla. Jokainen piste on laulun arvoinen Arizonassa joten tiimi siirtyy hyvillä mielin valmistautumaan Calgary-ottelua varten...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Columbus Blue Jackets
2. Anaheim Ducks
3. Chicago Blackhawks
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Columbus Blue Jackets
2. Anaheim Ducks
3. Chicago Blackhawks
4. Colorado Avalance

4-1-1 ja Phoenixiä vastaan tulikin oikein mielenkiintoinen matsi :)
 
Ylös Bottom