Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Los Angeles ja NYR, käviskö pelit tänään johonkin aikaan? Itselleni käy melkeinpä mihin aikaan tahansa tänään.

Ihan tarkkaa ajankohtaa en osaa vielä sanoa, mutta tänään illalla pitäisi meikäläisellekin käydä ihan ok. Sanoisin että menee varmaan sinne seiskan tai kasin pintaan kuitenkin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Winnipegin pelit:

Los Angeles, Anaheim, San Jose, Calgary, Washington ja Florida.

Olen tänään linjoilla klo 19 eteenpäin, joten silloin vaan peleille. Ainakin yllä mainitun Losin voisin ottaa jos maagisille käy. Kutsua vaan tulemaan seiskan jälkeen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Winnipegin pelit:

Los Angeles, Anaheim, San Jose, Calgary, Washington ja Florida.

Olen tänään linjoilla klo 19 eteenpäin, joten silloin vaan peleille. Ainakin yllä mainitun Losin voisin ottaa jos maagisille käy. Kutsua vaan tulemaan seiskan jälkeen.

Nyt kävi niin, että suunnitelmat hieman muuttuivat, eli en pääsekään tuohon aikaan linjoille. Menee luultavasti huomattavasti myöhemmäksi, mutta sille en ajankohtaa uskalla sanoa.

E: Sovin Toronton kanssa, että pelataan meidän välinen matsi viiden aikaan pois alta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ottawa aloittanut uuden tickin hyvin saldona kolmen pelin jälkeen 2 voittoa ja yksi rankkaritappio. Vielä ois jäljellä Montreal, Chicago ja Minnesota. Tänään ei varmaan kerkeä pelaamaan ja huomenna kattoo turkuun lätkää, niin seuraavan kerran sunnuntaina ois ottawa valmis pelaamaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1.New Jersey Devils
2. Toronto Maple Leafs

2-3-1. Huomattavasti parempaan olisi pitänyt pystyä. Toronton peli on ihan sekaisin ja eikä tosta oikein mitään tule. Vastustajat olivat pisteissä huonoimmasta päästä ja tuli kyllä tunaroitua huolella, koska pelejä tuli hallittua. Toki jokainen vastustaja pelasi oikein hyvin :) Los Angelesia vastaan oli taas ikävä matsi, sillä 13 minuuttia oli jäljellä ja sitten peli meni jumiin. Tapoin Bollandin? , mutta eihän se sitten loukkaantunut, ku piti ottaa uusi peli. Se siinä lähinnä harmitti :D Pleijaripaikat ovat mennyttä, mutta jatkossa sitten kiusataan muita ja lähinnä keskitytään kisaan Ottawan GM:ää vastaan kumpi saa enemmän pisteitä Grabovski (35p) vai Filppula(38p).
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Hiljaiselta näyttää vastustajien osalta, palailen vielä kymmenen tietämillä tarkistamaan jos joku olisi näin perjantaina linjoilla.

Winnipeg GM viettää nykyisin kaikki viikonloppunsa Ondrej Pavelecin kanssa. Tästä tempauksesta on hyötyä molemmille, Pavelec ei lähde juomaan vodkaa ja minä en lähde naurattamaan epäpäteviä naisia tuonne pakkaseen.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Hiljaiselta näyttää vastustajien osalta, palailen vielä kymmenen tietämillä tarkistamaan jos joku olisi näin perjantaina linjoilla.

Winnipeg GM viettää nykyisin kaikki viikonloppunsa Ondrej Pavelecin kanssa. Tästä tempauksesta on hyötyä molemmille, Pavelec ei lähde juomaan vodkaa ja minä en lähde naurattamaan epäpäteviä naisia tuonne pakkaseen.

Buffalon suunnasta ihmetellään että eikö se mene toisinpäin, epäpätevät naiset ainakin täällä nauraa mulle. :)

Buffalo linjoilla ainakin huomenna iltapäivällä syklin viimeistä peliä varten Islandersia vastaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. New Jersey Devils
2. Toronto Maple Leafs
3. Anaheim Ducks

Saldona 3-1-0 ja tähän voi olla tyytyväinen. Ainoa tappio Punasiipiä vastaan ja siinä ottelussa ei nyt menny ihan kaikki nallekarkit tasan. Ei siinä mitään paikkoja oli molemmin puolin, mutta peli ratkes vähän halpoihin maaleihin, mutta ei siitä sen enempää. Playoffhaave elää ja voi hyvin ;).
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)



2-3-1. Huomattavasti parempaan olisi pitänyt pystyä. Toronton peli on ihan sekaisin ja eikä tosta oikein mitään tule. Vastustajat olivat pisteissä huonoimmasta päästä ja tuli kyllä tunaroitua huolella, koska pelejä tuli hallittua. Toki jokainen vastustaja pelasi oikein hyvin :) Los Angelesia vastaan oli taas ikävä matsi, sillä 13 minuuttia oli jäljellä ja sitten peli meni jumiin. Tapoin Bollandin? , mutta eihän se sitten loukkaantunut, ku piti ottaa uusi peli. Se siinä lähinnä harmitti :D Pleijaripaikat ovat mennyttä, mutta jatkossa sitten kiusataan muita ja lähinnä keskitytään kisaan Ottawan GM:ää vastaan kumpi saa enemmän pisteitä Grabovski (35p) vai Filppula(38p).

Onkohan meillä vielä MTL - TOR -vääntöjä? Niistä on Torontolle säännöllisesti paukkunu 2 pojoo per peli ;) Jännä miten voi yksi vastustaja olla niin hankala :D Muista idän joukkueista taitaa voitto olla tällä kaudella.

Montreal tavoitettavissa huomenna varmaan mihin aikaan tahansa, en välttämättä ole boxilla, mutta viestiä tänne tai liveen! Kyseessä Boston, Islanders, Ottawa ja Pittsburgh. Sunnuntaina aamuvukin jälkeen myös klo 16 jälkeen. Maanantaina vapaa, joten viestillä tavoittaa taas. Eiköhän näillä alkuun päästä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Milloinkas Chicagolle sopisi matsi? Minulle kävisi maanataina tai sunnuntaina, ehkä keskiviikkona.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Onkohan meillä vielä MTL - TOR -vääntöjä? Niistä on Torontolle säännöllisesti paukkunu 2 pojoo per peli ;) Jännä miten voi yksi vastustaja olla niin hankala :D Muista idän joukkueista taitaa voitto olla tällä kaudella.


On kyllä jännä joo. Muutenkin sitten vielä Tampalta ja Floridalta oon napannut suuren osan pisteistä. Tappioita sitten tulee muita vastaan. Erona tässä vaiheessa kautta on tosin se, että en pelaa muuta kuin tätä liigaa eli tulee se 5-7 peliä parin päivän aikana ja sitten odotellaan uutta tickkiä. Huomaa kyllä pulustuksessa, ettei se oo enää niin pitävä. Niin ja kattelin Toronton kalenterin loppuun asti ja kauden viimeinen peli on meiän keskinäinen :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Muistakaas muuten sitten peluuttaa niitä kakkosmaalivahteja. Eikös se niin ollut, että runkosarjan päättyessä täytyy kakkosveskarilla olla 15 peliä pelattuna?
Mietin vaan että mitä sanktioita voi tuosta antaa, koska jos kaikki potkittaisiin liigasta niin ei riittäisi varmaan jonotyypit edes siinä...

Helppohan näitä sanktioita on keksiä. Jos ei nyt ihan potkimaan ruveta niin vaikka ensi kaudelle ykköskassarille "pelikieltoa" esim. ekat 15 matsia.

1. New Jersey Devils
2. Toronto Maple Leafs
3. Anaheim Ducks
4. Washington Capitals

Yhdeksän pistettä kymmenestä mahdollisesta, joten Ovechkinin lähtö (/Stamkosin ja Staalin tulo) ei muuttanut tilastollisesti juuri mitään. Jos ei nyt pelitahdin suhteen isoa kiristystä tule, niin itsellä on yhden tickerin verran matseja runkosarjassa jäljellä. Pitää ensi viikolta vielä muutama piste kerätä, ettei apuvalmentajan johdolla sitten viimeisillä viikoilla sössitä Itäisen voittoa jonkun muun käsiin GM:n lomaillessa :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mulla viimesen pelin vastustaja Edmonton, joka ilmeisesti aikaisintaan maanantaina linjoilla.. Joten kovin paljoa ei saada kiertoa lyhennettyä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mulla viimesen pelin vastustaja Edmonton, joka ilmeisesti aikaisintaan maanantaina linjoilla.. Joten kovin paljoa ei saada kiertoa lyhennettyä.

Minulla myös Edmonton listalla. Calgary tulee myös vasta maanantaina kehiin mutta toivotaan taas keskiviikkosimun tapahtumista :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Minulla myös Edmonton listalla. Calgary tulee myös vasta maanantaina kehiin mutta toivotaan taas keskiviikkosimun tapahtumista :)
Mulla kanssa Calgary ja Edmonton. Lisäksi vielä Ottawa. Käykö Senatorsille sunnuntai iltana matsi?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Kohta puoliin olis Islanders linjoilla montreal tais ainakin olla peliä vailla.
 
Ylös Bottom