Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jees, Losi pääsee tänään myös ihan hyvin linjoille kunhan vaan saadaan ajankohta sovittua.

Kojoottien kanssa väännettiinkin jo tuplapelit poies. Pisteet meni 3-2 Kojooteille, johon Losin porukkakin voi olla ihan tyytyväinen. Sen verran saamatonta tahkoamista tuo oli. Kolmannen erän kova kiri tuotti kuitenkin lopulta tuloksen ja 3-0 tappiotilanne vaihtui 3-4 rankkarivoitoksi. Tälläiset pelit piristävät kummasti harmaan suorittamisen keskellä mieltä, vaikka poffit on jo tämän kauden osalta ns. menetetty mahdollisuus.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

St. Louis ja Columbus jäljellä. Nyt Wild linjoilla.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Colorado Avalance
3. Washington Capitals
4. Vancouver Canucks
5. Phoenix Coyotes
6. Calgary Flames

Tikki meni 4-2-0 tilastoilla. Tiukkoja tappioita ja tiukkoja voittoja. Ei siis parane marista muutamasta tappiosta ku muutama voittokin tuli täpärästi. Vielä on hiomista ja paljon. Oikeestaan hiominen ei kyllä riitä
vaan jotain merkittävää kyll pitää tehdä, että maalihanat aukee kunnolla. Anaheim & Phoenix vielä näköpiirissä ja Vancouver jaksaa edelleen hengittää niskaan. Calgaryssä ei vielä huokaista vaan joka alueella hinkkaillaan, että saataisiin koko joukkue heräämään. GM palaa vielä siirtoasioista tiedottamaan, kun aika on oikea.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Colorado Avalance
3. Washington Capitals
4. Vancouver Canucks
5. Phoenix Coyotes
6. Calgary Flames
7. Minnesota Wild

Kyllä se taitaa niin olla että pleijarit on mulla mahdottomuus tässä liigassa niin tällä kuin ensi kaudellakin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ottawa huomenna kolmesta eteenpäin linjoilla. Florida ja tamba vois ilmotella millon kävis pelit?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

voidaan vaikka sitä kolmea kokeilla. mitenkäs LA olis paikalla? florida aikalailla huomenna pitkin päivää kotosalla kun joku noro vallannut kropan...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Sharks tänään piste automaattina paikalla n.18 alkaen johonkin 19:30 asti.... TB,DET ja CBJ vielä vastassa.. 4 tappioo kasassa, tosin nyt kaikki omiin menneet on ollut ihan normi maaleja, ei oo pomppinut ihmeellisesti. Itseään saa siis syyttää :D
Kylläpä noi maalin tappiot nakertaa, nakertaa niin paljon...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joskus seiskan jälkeen voisin tulla linjoille.

E: Losilla on tosiaan Dallas ja Florida vielä jäljellä. Jos noi olis mahdollista pelata tän illan aikana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Dallas paikalla puol viiden jälkee. Vastassa olis kings, nashville, montreal, columbus ja detroit
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo tänään 14.30 etiäpäin paikalla, vastassa muistaakseni MTL ja PIT.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Colorado Avalance
3. Washington Capitals
4. Vancouver Canucks
5. Phoenix Coyotes
6. Calgary Flames
7. Minnesota Wild
8. St. Louis Blues

Tosi kova tikki, jossa oli 8 peliä ja taidettiin selvitä pelkällä yhdellä tappiolla? Tärkeet voitot Bostonista, Coloradosta, Columbuksesta, Islandersista yms. Harmittava häviö tuli Chicagoa vastaan, jossa johdin peliä ekan erän jälkeen 1-0, mutta niin vain Chicago tuli 33 minuuttia pelanneen Toewsin johdolla tasoihin ja ohi. Peli päättyi 4-2 ja viimenen maali tuli tyhjiin. Täytyy kyllä kehittää joku ase noiden lättyroiskasuiden varalle kun pakit ei tunnu millään pystyvän saamaan niitä pyöriviä kiekkoja haltuun ja Toews, Hossa, Zetterberg ja kumppanit tulevat hirveellä jalalla omalta alueelta ja poimivat kiekon pakin jaloista mukaansa ja yksinläpi. Eiköhän St. Louisissa keitetä jonkinnäköset käärmesopat tuleviin peleihin tuon varalle.
:mad:
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Colorado Avalance
3. Washington Capitals
4. Vancouver Canucks
5. Phoenix Coyotes
6. Calgary Flames
7. Minnesota Wild
8. St. Louis Blues
9. Ny Islanders

Liekkö oli muita kuin tappioita, tosin lähes kaikki jatkoajalla ja rankkareilla. Ei ihan nollilla menny pisteiden suhteen. Kyllä oli taas muutama semmonen peli joukossa että huomaa joukkueen ovr keskiarvon olevan alle 80 ja vastustajilla päälle. Itepähän en oo treidaillu ja parantanu kahden kauden aikana. Onneks on kausi kohta jo ohi ja uusi edessä :D
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo olis pensiä vaille valmis. Olen useaan otteeseen ilmoittanut täällä milloin olen paikalla, en todellakaan jaksa kytätä "league members" valikossa että millon joku on paikalla. Saa mennä simuun, kun ei voi matsin ajankohtaa sopia. Eli valmista on.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo olis pensiä vaille valmis. Olen useaan otteeseen ilmoittanut täällä milloin olen paikalla, en todellakaan jaksa kytätä "league members" valikossa että millon joku on paikalla. Saa mennä simuun, kun ei voi matsin ajankohtaa sopia. Eli valmista on.

Siellä "league members"-osiossa ei kannata notkua muutenkaan, toimii milloin haluaa.

Kannattaisiko ehkäpä napsia ainakin noita oman konferenssin pelaajia frendilistalle? Ei tarvisi vakoilla mitään valikkoa laisinkaan...

Ja Penssien tottakai kannattaisi ilmoitella mahdollisuuksien mukaan paikallaolosta...
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tänään vissiin viimeinen pelipäivä. Huomen aamulla simua?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Edmonton Oilers
2. Colorado Avalance
3. Washington Capitals
4. Vancouver Canucks
5. Phoenix Coyotes
6. Calgary Flames
7. Minnesota Wild
8. St. Louis Blues
9. Ny Islanders
10. Carolina hurrikanes
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo olis pensiä vaille valmis. Olen useaan otteeseen ilmoittanut täällä milloin olen paikalla, en todellakaan jaksa kytätä "league members" valikossa että millon joku on paikalla. Saa mennä simuun, kun ei voi matsin ajankohtaa sopia. Eli valmista on.

Aikasemmin oot näköjään kirjottanut olevas linjoilla 14:30 eteenpäin. Kun tulin boxille sitä aikasemmin, kävin kattomassa onko kukaan ketä vastaan mulla on peli linjoilla. Ei näyttänyt olevan. Jos kerta tulit boxille sinä aikana kun olin pelaamassa, miks et ite laittanut pyyntöä jos kävit members listissä kattomassa paikallaolijat? Ei muakaan kiinnosta siellä notkua ja käydä koko ajan kattomassa onko joku tullut linjoille.

Pittsburgh nyt linjoilla. Tulkoot halukkaat pelaamaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Losi on tosiaan vajaan viidentoista minsan päästä linjoilla ja valmis ottamaan matsia, jos vaan vastustajia löytyy.
 
Ylös Bottom