Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

hahaa hyvää kommentointia kaikin puolin :D itse toivoisin että jompikumpi new jersey tai islanders jäätyis totaalisesti ja toinen voittaisi edes jollai siedettävällä voittoprosentilla tuon 3. pallin konferenssissa. on se teidän divisioona niin helppo!! :D

florida pelannut tähän mennessä 5 peliä tickissä ja tuloksena 7 pistettä. voitot torontosta, nashvillestä sekä philadelphiasta. ottawaa vastaan tuli jatkoaika kuokka kun kari päätti antaa lahjatasoituksen 5 min ennen loppua. tai sitten dany heatleyn lättyheitot nurkasta alapesään on liian tarkkoja.
nashvilleä vastaan peliin lähdettiin ehkä vähän takki auki kun vastustaja oli outo ja kurkkaus sarjataulukkoon sai perseilyn aikaan. pascal laittoi vettä myllyyn ottamalla avausmaalin puikoista kun wilson vetäsi viivan jälkeen suoraa logoon. onneksi saatiin pari maalia tehtyä. nashvillen puolustus ja rinne oli kyllä kova. Toronto taasen sisuuntui kotipeliinsä ja teki tarvittavat maalit kun pantterilauma veteli seinille ja peli oli muutenki ea:n tarjoama "vieraspeli" jossa mikään ei onnistu.

on tää tiukkaa touhua!
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo tänään varmaan tuossa klo 16 eteenpäin, riippuen mihin asti pitää ylitöitä painaa. Vastassa vielä Montreal ja Winnipeg jos oikein muistan, mites herrat peleillä?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
7. Toronto Maple Leafs

2-3-2 sitten tähän paikkaan. Tiukkoja pelejä ja niistä liian monesta tulee tappio. Paska kierros kyllä. Olin niskan päällä Philadelphiaa, Montrealia sekä Floridaa vastaan, mutta niin vain kaikista noista matseista tuli tappiot. Mistään ei saa sisään ja vastustaja sitten iskee helposti jostain. Noh Floridaa vastaan toisaalta sitten tokassa matsissa olin helisemässä, mutta kotijoukkueena mulla sitten uppos helpommin. Pittsburghista haettiin tiukkojen taistojen jälkeen helpompi 4-1 voitto. Washingtonia ja Bostonia vastaan oli kovat taistelut, mutta kuokkaan tuli niistäkin 0-1 ja 2-3 rl.

Ea:n hokijumalat eivät kyllä olleet nyt mun puolella :( Toronton kausi on kyllä täsmälleen samanlainen kuin viime kaudellakin. Ekaks paljon tappioita. Sitten pitkä hyvä jakso, jossa voittoprossa menee yli 50, lähemmäs 55 jo ja sitten loppukausi mennään enimmäkseen voitto-tappio tahtiin. Onneks kausi loppuu piakkoin... Tiukkaa taistelua kyllä viimeisistä pleijaripaikoista.


 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Buffalo tänään varmaan tuossa klo 16 eteenpäin, riippuen mihin asti pitää ylitöitä painaa. Vastassa vielä Montreal ja Winnipeg jos oikein muistan, mites herrat peleillä?

Voin tulla neljän maissa kuikuileen. Ilmottele tarkempaa aikaa vaan jos mahdollista, niin ei tarvi kummankaan roikkua.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Joo, Jets kanssa tänään neljän jälkeen linjoilla niin Sabres voidaan ottaa sillon. Kuinkahan Flamesille ja Floridalle passaa?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Voin tulla neljän maissa kuikuileen. Ilmottele tarkempaa aikaa vaan jos mahdollista, niin ei tarvi kummankaan roikkua.

Tällä hetkellä tilanne se että n. klo 15 työmaalta kotiutumaan, eli pelivalmius about 15.30. Siitä suoraan sitten Jets jos mahdollista :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mikäs siellä on Buffalon tilanne? Peli ilmoittaa, että GM on lähtenyt kälppimään. Onko sattunut vahinko, vai mikä on situation?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mikäs siellä on Buffalon tilanne? Peli ilmoittaa, että GM on lähtenyt kälppimään. Onko sattunut vahinko, vai mikä on situation?

Buffalon miehelle riitti etukulmat ja muut epäherrasmiesmäiset maneerit peleissä. Uutta miestä etsitään jonosta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Dallas paikalla tänää viiden jälkee muutaman tunnin, viel olis jäljellä peli calgarya vastaan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
7. Toronto Maple Leafs
8. Winning Jets

4-0-0

Peli kohtalaisen hyvällä ja tasapainoisella tasolla läpi tikkerin. Ykköskenttä Benn - Dubinsky - Nash johtaa voimakkuudellaan laivaa kohti pudotuspelejä järkkymättömällä tavalla. Iginla on myös ajettu hyvin sisään joukkueeseen ja tällä hetkellä tuntuukin että jalkeille on lyödä erityisesti kaksi äärimmäisen play-off henkistä hyökkäyskenttää, jotka eivät pienestä kolhusta säikähdä. Lupaa hyvää jatkoon.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
7. Toronto Maple Leafs
8. Winning Jets
9. Ottawa Senators

2-2-2, vikasta pelistä 1-0 rankkaritappio tamPalle.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
7. Toronto Maple Leafs
8. Winning Jets
9. Ottawa Senators
10. Vancouver Canucks
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ahaa, toivotaan etyä löytyy korvaaja ajoissa. Itsellä huominen enää varma kun ehtii boxia availemaan ja tosiaan peli vielä buffaloa vastaan pelaamatta.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ahaa, toivotaan etyä löytyy korvaaja ajoissa. Itsellä huominen enää varma kun ehtii boxia availemaan ja tosiaan peli vielä buffaloa vastaan pelaamatta.

Buffalolle taisi löytyä jo uusi ohjastaja, ja huomenna pitäisi olla sitten valmiina pelaamaan :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
7. Toronto Maple Leafs
8. Winning Jets
9. Ottawa Senators
10. Vancouver Canucks
11. Tampa Bay Lightning
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Washington Capitals
2. Nashville*
3.Devils
4. Ny Islanders
5. Colorado Avalance
6. Philly
7. Toronto Maple Leafs
8. Winning Jets
9. Ottawa Senators
10. Vancouver Canucks
11. Tampa Bay Lightning
12. San Jose Sharks

3-5-0

tiukaa olis taas 2 tappioo, toiset kaksi tappioita ihan selviä.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mites Losin vastustajat on linjoilla? Ilmeisesti Detroit oli ainakin pariin kertaan ja useampi muukin. Columbuksen kanssa otetaan varmaan huomenissa viiden jälkeen. Itse olen joskus kolmen jälkeen himassa.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Mites Losin vastustajat on linjoilla? Ilmeisesti Detroit oli ainakin pariin kertaan ja useampi muukin. Columbuksen kanssa otetaan varmaan huomenissa viiden jälkeen. Itse olen joskus kolmen jälkeen himassa.
Viiden jälkeen pitäis passata mulle. Mieluummin myöhemmin illalla siinä kasin maissa mutta toikin käy.
 
Ylös Bottom