Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milesizdead
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Nashville
2. Chicago Blackhawks
3. Dallas
4. Carolina
5. Vancouver Canucks
6. Phoenix Coyotes
7. Florida Panthers
8. Anaheim Ducks
9. Toronto Maple Leafs
10. Minnesota Wild
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

P.s. Devilssejä vastaan lagaa aina aika pahasti, onneksi ei ole keskinäisiä kohtaamisia montaa kaudessa :)

Ei muilla kait ole ikinä lagannu. En tiiä sitten mistä johtuu, koska ei mulla lagannu toi meidän peli yhtään.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

mulla on ollut nyt viimeaikoina jonkin verran yhteys ongelmia, chicagolle ja philadelphialle kiitokset kärsivällisyydestä ja tuleville vastustajille kanssa tiedoksi että mun yhteys on jonkin verran temppuillu ja siitä olen tehnyt vikailmoituksen soneralle.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Nashville
2. Chicago Blackhawks
3. Dallas
4. Carolina
5. Vancouver Canucks
6. Phoenix Coyotes
7. Florida Panthers
8. Anaheim Ducks
9. Toronto Maple Leafs
10. Minnesota Wild
11. Columbus Blue Jackets
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Pahoittelut, en oo ehtinyt (päässyt) koneelle, enkä ehtinyt boxille. Lykkään botin päälle tänään, niin käykää pelaamassa pelit pois. Montrealin vastustajat siis. Tietokone ei toimi vieläkään, joten sen kanssa taistelen varmasti tämänkin illan.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Nashville
2. Chicago Blackhawks
3. Dallas
4. Carolina
5. Vancouver Canucks
6. Phoenix Coyotes
7. Florida Panthers
8. Anaheim Ducks
9. Toronto Maple Leafs
10. Minnesota Wild
11. Columbus Blue Jackets
12. San Jose
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tänään illalla simua poijjaat (ei kai tyttöjä liigassa). Pelejä pelejä tai botti päälle :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Ei muilla kait ole ikinä lagannu. En tiiä sitten mistä johtuu, koska ei mulla lagannu toi meidän peli yhtään.

Jeah, harvemmin se hostilla lagaa jollei vierasjoukkueen yhteys ole karmaiseva. Meidän väliset matsit ovat jääneet joka kaudella mieleen peleinä joissa jokainen onnistunut syöttö on saavutus. Katselin matsin juuri Utubesta ja aivan uskomaton määrä syöttöjä lähtee 180 astetta sivuun aiotusta suunnasta, luistelu näytti siltä kuin olisi ollut suomalainen divarijoukkue NHL-tiimiä vastaan pelaamassa ja jäähyjäkin ropisi aika monta kun poke tapahtui reilun sekunnin jäljessä namiskan painalluksesta.

Mutta kuten sanoin, ei onneksi ole meidän keskinäisiä otteluita montaa kaudessa :)

Verkko-ongelmat ovat välillä aika mysteerisiä, ikävä kyllä. Aivan sama vaikka on kaikki portit auki reitittimessä, NATit kondiksessa ja modeemi point-to-pointtina verkossa kiinni, välillä tulee jonkun tietyn tyypin kanssa lägiä aina.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Tota noin, mulla ja Coloradolla on sovittu peli klo. 23.30. Keretäänkö pelaamaan ilman simua poies?
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Laitoin botin päälle. Pelaa Buffalo sitä vastaan, niin saada simu aikaiseksi.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Juuh, mieluummin niin jos vaan mahdollista.

Katsotaan illalla paljon tippuu inboxiin viestiä asian tiimoilta :) Kylhän toi perinteisesti on ollut about 22 kun simu on pyörähtänyt, tuskin niin kriittistä näin kesäkaudella kuitenkaan.

Yrittäkää kuitenkin sopia niitä matseja ns "tikkerin sisään" jatkossa, ei tarvi wanhan valvoa yömyöhään :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Jooh, ei meikäläisellä ilmeisesti muisti pelannut sitten. Vähän kiirettä pitänyt lisäksi kummallakin, niin aikaisemmin ei tosiaan kykene.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

No voi vihtori...Mä kun luulin jo tänään pääseväni uuden tikkerin alottamaan. On nimittäin loppuviikko hiukan kiireistä mökkeilyä tiedossa ja alkuviikosta alkaa taas työt.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Nashville
2. Chicago Blackhawks
3. Dallas
4. Carolina
5. Vancouver Canucks
6. Phoenix Coyotes
7. Florida Panthers
8. Anaheim Ducks
9. Toronto Maple Leafs
10. Minnesota Wild
11. Columbus Blue Jackets
12. San Jose
13. Devils
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

No voi vihtori...Mä kun luulin jo tänään pääseväni uuden tikkerin alottamaan. On nimittäin loppuviikko hiukan kiireistä mökkeilyä tiedossa ja alkuviikosta alkaa taas työt.

Jees, jos muitakin innokkaita hokkaajia on jo kympin maissa linjoilla niin katsotaan tilannetta uudestaan silloin. Simupelit on ikäviä mutta onhan tässä ollut koko viikko aikaa...

Pelailen kerhopelejä iltasella, varmaan about kympiltä matsit on pelattu niin tehdään päätös silloin.
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

Bottipeli Montrealia vastaan jäljellä, yritän ehtiä pelaamaan sen ennen tuota suurta ja mysteeristä klo 22:n aikarajaa. :)
 
Vastaus: GM Connected-liigan kalenteri (Greatest show on Earth)

1. Nashville
2. Chicago Blackhawks
3. Dallas
4. Carolina
5. Vancouver Canucks
6. Phoenix Coyotes
7. Florida Panthers
8. Anaheim Ducks
9. Toronto Maple Leafs
10. Minnesota Wild
11. Columbus Blue Jackets
12. San Jose
13. Devils

14. Caps
 
Ylös Bottom