Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: God of War [Hype]

Siis aivan loistava hybridi-peli (onkohan nyt oikea sanavalinta :D)

Hiukan castlevaniaa,onimushaa,rygaria,devil may cryta. aivan loistava peli., vaikka en ole ehtinyt vielä paljoa kokeilemaan.

Jeps tänään meni läpi ja aloittelin jo God-modella, joka aukeaa kun pelin vetää kerran läpi, sorruin pelaamaan ensimmäisen kerran easylla :o , joten vaikeustaso nousi aika reippaasti, no kyllä toikin menee, mutta voi varautua että tulee kyllä vaikeita kohtia.

Olipas kuitenkin kerrassaan loistava teos. Pitää otteessaan loppuun asti. Lopussa oli kyllä aika nihkeitä tasapainoilu/väistö osuuksia, joiden takia yhden kerran padi lensi kaaressa. Eipä tälle oikein muuta kritiikkiä keksikään. Lisää tällaistä.

Nyt on about 3h takana God-modella ja täytyy sanoa, että haastetta löytyy välillä turhankin paljon, oikeasti pelottaa mennä joihinkin paikkoihin kun tietää mitä sieltä on tulossa. Aivan eri peli kuin easylla tai normalilla, suosittelen vahvasti kokeilemaan ekan läpäisyn jälkeen tuolla, jos piti esim Ninja Gaidenin tarjoamasta haasteesta.

edit: oikeita pelitunteja tuohon 3:een tuntiin mahtuukin sitten rutkasti enemmän.

Dr Evil sanoi:
Jeps tänään meni läpi ja aloittelin jo God-modella, joka aukeaa kun pelin vetää kerran läpi, sorruin pelaamaan ensimmäisen kerran easylla :o , joten vaikeustaso nousi aika reippaasti, no kyllä toikin menee, mutta voi varautua että tulee kyllä vaikeita kohtia.

Olipas kuitenkin kerrassaan loistava teos. Pitää otteessaan loppuun asti. Lopussa oli kyllä aika nihkeitä tasapainoilu/väistö osuuksia, joiden takia yhden kerran padi lensi kaaressa. Eipä tälle oikein muuta kritiikkiä keksikään. Lisää tällaistä.

Hadeksen temppelin katossa? Mä väänsin tota kohtaa varmaan 3 tuntia. :P Saakeli.

Janus sanoi:
Hadeksen temppelin katossa? Mä väänsin tota kohtaa varmaan 3 tuntia. :P Saakeli.

Jos tarkoitat sitä kohtaa missä alla näkyy se patsas mikä ampuu suusta valoa, niin siellä ei pettänyt kuin vähän psyyke, mutta siellä helvetissä, jossa piti tasapainoilla niillä pyörivillä pölkyillä missä oli teriä+ sen jälkeen tulevissa kiipeilyosuuksissa menikin jo sitten hermo, tosin tuo mainitsemasi kohta oli jo pehmittänyt herkän mieleni.

Dr Evil sanoi:
Jos tarkoitat sitä kohtaa missä alla näkyy se patsas mikä ampuu suusta valoa, niin siellä ei pettänyt kuin vähän psyyke, mutta siellä helvetissä, jossa piti tasapainoilla niillä pyörivillä pölkyillä missä oli teriä+ sen jälkeen tulevissa kiipeilyosuuksissa menikin jo sitten hermo, tosin tuo mainitsemasi kohta oli jo pehmittänyt herkän mieleni.

Ai toi.. Juu... Mä pistin pleikan kiinni tossa vaiheessa ja seuraavana päivänä yritin... Muuten olisi lentänyt koko kasa lattialle (mulla on 4 PS2sta tuossa päällekkäin) :)

Olipa kerrassaan hyvä peli. Kaikki toimii juuri niinkuin pitääkin, eikä valittamisen varaa löydy muualta kuin pelin loppupuoliskon tökeröistä hyppely/kiipeily- osioista, jotka selittynevät sillä että devaajille on tullut kiire deadlinen kanssa. Mikään muu seikka ei voi selittää moisten lapsusten peliin asti pääsemistä. Ensimmäiselle pelikerralle arvosana on about 9, mutta oikeasti ja kokonaisuutena GoW on jotakuinkin vahva 8.

Versio sanoi:
Ensimmäiselle pelikerralle arvosana on about 9, mutta oikeasti ja kokonaisuutena GoW on jotakuinkin vahva 8.

Minun mielestäni tuo vain paranee toisella pelikerralla, ensimmäisen vedin easylla, ja nyt on god-mode menossa ja about 6.5h takana, oikeastaan aivan eri peli kyseessä tuolla vaikeustasolla, Ninja Gaidenkin on sunnuntaikävelyä tuohon verrattuna. Kyllä minä antaisin tuolle helposti 9.5, mielestäni tämän konsolisukupolven yksi parhaimmista peleistä.

Ylös Bottom