Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War II: Divine Retribution

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: God of War II: Divine Retribution [Hype]

Onko euroversiosta paljon muutankin tuollaista karsittu/muutettu? Joo itekki aina huvittanu se että zombin uhraaminen olisi jotenkin tuskaista :D En tiennytkään että olisi noin sensuroitu juttu tuossa pelissä..

The Punisher sanoi:
Onko euroversiosta paljon muutankin tuollaista karsittu/muutettu? Joo itekki aina huvittanu se että zombin uhraaminen olisi jotenkin tuskaista :D En tiennytkään että olisi noin sensuroitu juttu tuossa pelissä..

Minun tietääkseni tuo on ainoa sensuroitu kohta.

Olihan tuossa demossa tunniks tekemistä... Tulispa jo kokonainen!!

Demo oli kyllä harvinaisen lyhyt, vaikka kokoa onkin lähes 2 gigaa...

Vaikka kohta tulee täyteen 22 vuotta pelien parissa, täytyy myöntää, että en ole KOSKAAN nähnyt mitään lähellekään yhtä näyttävää kun tuo kyseinen demo/peli. Odutukset + 11 :D

Timmo sanoi:
Demo oli kyllä harvinaisen lyhyt, vaikka kokoa onkin lähes 2 gigaa...
Kai tuo johtuu siitä, että peli tarvitsee kaikenlaista lähteäkseen edes käyntiin ja toimiakseen kunnolla. Ja sittenhän monia asioita kierrätetään pelin aikana (vihollisia nyt ainakin ja musiikkia, varmaan joitain tekstuureitakin?)

Jesh, porukkaa hypettää jo 2:sta, kun itse vasta 30min sitten tilasin ensimmäisen osan :D
Ehkäpä kakkostakin pelailen PS3:lla, kunhan peli löytyy aikanaan Platinium / Käytetty / Alesta :)

Jokohan Kanadan pojat saisivat tänään tai viimeistään huomenna postitettua pelin... Ei kyllä tällä viikolla varmaan ehdi vielä postiluukusta kolahtaa kun ei viitsinyt kuriirilla tilata...
No kohta pääsee joka tapauksessa mättämään ja ehkä jopa spoilaamaan Euro-versiota odottavia pelaajia. ;)

Dr Evil sanoi:
Jokohan Kanadan pojat saisivat tänään tai viimeistään huomenna postitettua pelin... Ei kyllä tällä viikolla varmaan ehdi vielä postiluukusta kolahtaa kun ei viitsinyt kuriirilla tilata...
No kohta pääsee joka tapauksessa mättämään ja ehkä jopa spoilaamaan Euro-versiota odottavia pelaajia. ;)

Spoilaamaan ? "Tässä tapetaan ihmisiä ja demoneita ja griffoneja ja jättiläisiä ja kyklooppeja ja... ;)

Innolla kyllä peliä odotan. Ykkönen oli viihdyttävyyden emperori.

Jenkeissä peliä mainostetaan massiivisella mainoskampanjalla ainakin
Comedy Central-kanavalla, yksi mainoksista kestää noin kolme minuuttia
ja on ilmeisesti toteutettu erittäinkin suurella budjetilla,
lieköhän mainokseen piilotettu jotain, kun tuli lähes heti mainoksen jälkeen olo,
että tuo on saatava maksoi mitä maksoi :rolleyes:

toisaalta, pakko-ostoshan se on ilman mainostakin ;)

edit: offtopiccina sen verran että myös play b3yond-mainos vilahtele ruudussa sillon tällöin. :)

Jenkkien hypetyksiä olen lukenut tässä ja vaikea on olla innostumatta. Mahtava, verinen ja eeppinen vuoristorata on luvassa!

Kratoskin on kuulemma vielä ykkösestä "äijistynyt" :)

Dr Evil sanoi:

Ai että kun maistuisi. Pelasin tässä juuri ykkösen läpi ja nautin aivan käsittämättömän paljon. GoW on hiotuimpia pelejä koskaan, panostuksen näkee. Polttelisi päästä tuota tyyppaamaan =)

Jotain dokkariako tuolla toisella levyllä on?

FolioMies sanoi:
Ai että kun maistuisi. Pelasin tässä juuri ykkösen läpi ja nautin aivan käsittämättömän paljon. GoW on hiotuimpia pelejä koskaan, panostuksen näkee. Polttelisi päästä tuota tyyppaamaan =)

Jotain dokkariako tuolla toisella levyllä on?

Jes kyllähän tämä laatutekeleeltä vaikuttaa heti alusta asti. Kakkoslevyllä on takakannen mukaan

-deleted levels
-voices of God of War 2
-God of War 2 the music
-bringing God of War 2 to life, eli tämä on varmaan se dokkari. Joutuu kyllä vetää pelin eka läpi ja vasta sitten lyödä tuon bonus levyn sisään.

Gore sanoi:
Spoilataanko yhtä aikaa;)
Taidan kieltäytyä uskomasta teitä. MINÄ olen ensimmäinen kenellä on tämä peli!!:D ;)

Dr Evil sanoi:
Taidan kieltäytyä uskomasta teitä. MINÄ olen ensimmäinen kenellä on tämä peli!!:D ;)

Heh usko vaan:D . Nautinnollisia peli hetkiä, audio visuaalisesti huikea trippi luvassa:)

Ylös Bottom