Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God of War -kisa (17.6. - 1.7.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: God of War -kisa (17.6. - 1.7.)

Vastasin oikein ja olen täysi-ikäinen! Kyllä elämä nyt hymyilee :rolleyes:

Perhanan ikärajat :(
Seuraava kisa sitten vain ainoastaan alle 18 vuotiaille, eikö niin?

just ostin ps2:sen ja kyllä god of war kelpais :D

Voi peruna kun voittaisi tuon pelin... kun ei taida julkaisuun mennessä ehtiä keräämään rahaa. Ja K-18 leima on vain plussaa tässäkin kisassa, onpahan suuremmat mahkut voittaa.

eikai tässä tarvitse muuta kuin äänestää ?

Voinko osallistua omalla nimimerkilläni isoveljeni puolesta (joka on siis jo 19-vuotias)? Itse olen vasta 17 ja 5/6-vuotias :D

Azu sanoi:
Voinko osallistua omalla nimimerkilläni isoveljeni puolesta (joka on siis jo 19-vuotias)? Itse olen vasta 17 ja 5/6-vuotias :D

Toi ois muuten fiksu veto. Pepe90 sitten osallistuisi mummunsa puolesta ja minä äitini.

No, kyllä mä antaisin Azun osallistua, kun ikääkin löytyy jo tuo 17 5/6, mutta niin, säännöt ovat sääntöjä. Tuskin tässäkään tapauksessa tehdään poikkeusta, ellei hänen isoveljensä ole rekannut KonsoliFINiin.

Knight sanoi:
Toi ois muuten fiksu veto. Pepe90 sitten osallistuisi mummunsa puolesta ja minä äitini.

Isoveljeni kuitenkin pelaisi kyseistä peliä, daa-a. Ja on kuitenkin turhaa, että hän vain tätä kisaa varten rekisteröityisi KonsoliFINin foorumeille (ei hän kirjoittele muillekaan foorumeille, eikä tule varmaan ikinä kirjoittelemaankaan, hän ei ole kirjoittelumiehiä).

EDIT: Kyllähän isoveljeni ikä kuitenkin varmistettaisiin, mikäli hän sen voittaisi. Ja vaikka hän rekisteröityisikin omalla nimellään ja voittaisi, pääsisin silti pelaamaan peliä.

Azu sanoi:
Isoveljeni kuitenkin pelaisi kyseistä peliä, daa-a. Ja on kuitenkin turhaa, että hän vain tätä kisaa varten rekisteröityisi KonsoliFINin foorumeille (ei hän kirjoittele muillekaan foorumeille, eikä tule varmaan ikinä kirjoittelemaankaan, hän ei ole kirjoittelumiehiä).

All for it. Tuo nimittäin tarkoittaisi sitä että minäkin saisin osallistua.

Hehe... Meininki on kuin Alkon kassalla koulun päättäjäisten aikaan.

feldon sanoi:
Ohhoh.. Komeita releitä!

Paita on kyllä komea ja paremman näköinen kuin tuo Tekken -paita mielestäni. Laadukasta materiaalia ja pesuakin kestää hyvin. Ei kuva ala lähtemään tai haalistumaan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom