kopolanpoika
Well-Known Member
Prismalla on näköjään uus työntekijä, kutsuvat häntä nimellä Boy.
Oota poika siellä, mä tuun huomenna kättelemään kaupat!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Prismalla on näköjään uus työntekijä, kutsuvat häntä nimellä Boy.
Nyt Santa Monica Studio on julkaissut varsin pitkän listan päivityksen sisällöstä. Sisältää jonkin verran tehtävien jne. nimiä, joten jos kovasti spoilereita pelkää, ei kannata lukea ainakaan kauhean syvällisellä ajatuksella läpi.Pelin Day 1 -päivitys on versionumeroltaan suoraan v2.00 sekä PS5- että PS4-versiolla. Tarkempaa tietoa muutoksista ei ole, ja päivityksen oma Update History sanoo vain "Various bug fixes and improvements".
Oliko tietoa paljonko tuolla päivityksellä on kokoa?Nyt Santa Monica Studio on julkaissut varsin pitkän listan päivityksen sisällöstä. Sisältää jonkin verran tehtävien jne. nimiä, joten jos kovasti spoilereita pelkää, ei kannata lukea ainakaan kauhean syvällisellä ajatuksella läpi.
Lähde: Santa Monica Studio
PS4-versiolla ilmeisesti n. 18,6 gigaa ja PS5:llä alle gigan.Oliko tietoa paljonko tuolla päivityksellä on kokoa?
Itse aloittelen töiden jälkeen. Täytyy vähän aikaisemmin kuitenkin lähteä liukumaan pois .Tunti ja 15 min kun pääsee pelaamaan. Ne jotka meinaa yön pelata niin pitäkää hauskaa. Itse tulen aamulla perässä. Odotukset aika eepisissä mittasuhteissa, saakohan sitä nukutuks edes.
Itsellä onneksi isyysvapaata vielä jäljellä, mikä alkaa siis perjantaina. Toki ei silti pysty ihan samallailla pelaamaan kuin ennen vanhaanPitihän se mennä ostamaan hyvissä ajoin olevana isänpäivälahjana itselleni heti aamusta. Nyt nopea testi ennen iltavuoroa ja onhan hienon näköinen peli ja toimii todella sulavasti favor performance ja high frame rate modissa Lg C1. Harmi ettei taida enää saada pikapekkasta
Ihan konsolin ja pelin asetuksista sen saa päälle.Oliks LG CX tää high frame rate ja jos on niin miten kytketään päälle? Vai käynkö uudemman telkkarin gigantista samalla kertaa kun pelinkin
Se oli oletuksena päällä jopa C9:llä. Oleellista on, että 120 hertsin tila on käytettävissä. Ja tuon HFR-moodin kanssa VRR:ää kannattaa todellakin käyttää, koska ilman sitä voi vaikuttaa hieman nykivältä.Oliks LG CX tää high frame rate ja jos on niin miten kytketään päälle?
Hoitsu menossa ilmeisesti leikkausta tekemään, kun veitsi kädessä? Vähän huonossa hapessa ja hoidon tarpeessa näyttää itse olevan ja näköjään unohtunut sekin, ettei hoitsut itse tee leikkauksia. No, toki Silent Hillin sairaalassa ihan oma meininki muutenkin.Dustin paskoi alleen varastosaldon kanssa, joten kävin hakemassa Prismasta oman kappaleeni täyteen hintaan. Kyllähän tuo kirpaisee, mutta lohdutusta tuo ajatus siitä, että Jimbolla on nyt varaa ostaa juustoa leivän päälle. Pelisarja iskee kuin miljoona volttia, joten siitä syystä osa kokoelmasta (PS2- ja PSP-pelit puuttuvat kuvasta) pääsee nyt feikisti poseeraamaan inttikuvan ja hoitsun kanssa. Kunhan työt on saatu päivän osalta päätökseen, on aika lähteä tekemään nuorisotyötä Teal'cina.
Näytä liitetiedosto 10014
Muutamassa arvostelussa näin sanottavan, että peli alkaa aika hitaasti, eikä välttämättä lyö heti koukkua kiinni tarinansa puolesta. Ilmeisesti kuitenkin verkkaisen alun jälkeen peli pyörähtääkin sitten isolla vaihteellä käyntiin, joten siihen kannattaa ”varautua”.Mutta tosiaan olen vasta nähnyt ekat 2h jotka on siis ihan sama kuin ekassa pelissä joten paljon on vielä nähtävää ja koettavaa.
Onkohan slaavitaustaa hänellä, ainakin perse on yhtä korkealla kuin hirvellä.Hoitsu menossa ilmeisesti leikkausta tekemään, kun veitsi kädessä? Vähän huonossa hapessa ja hoidon tarpeessa näyttää itse olevan ja näköjään unohtunut sekin, ettei hoitsut itse tee leikkauksia. No, toki Silent Hillin sairaalassa ihan oma meininki muutenkin.