Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ragnarök

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelin Day 1 -päivitys on versionumeroltaan suoraan v2.00 sekä PS5- että PS4-versiolla. Tarkempaa tietoa muutoksista ei ole, ja päivityksen oma Update History sanoo vain "Various bug fixes and improvements".
Nyt Santa Monica Studio on julkaissut varsin pitkän listan päivityksen sisällöstä. Sisältää jonkin verran tehtävien jne. nimiä, joten jos kovasti spoilereita pelkää, ei kannata lukea ainakaan kauhean syvällisellä ajatuksella läpi.

Lähde: Santa Monica Studio

Ai että iltavuorosta kun pääsen niin tulee kyllä aloitettua peli. Pieni hype on kyllä. Mutta taidan ehkä tällä kertaa normaalilla pelata ainakin ensimmäisen läpipeluun. Nykyään on vähän paha tapa haastaa itseään peleissä, kun on tottunut Soulsien haastavuuteen.

Tunti ja 15 min kun pääsee pelaamaan. Ne jotka meinaa yön pelata niin pitäkää hauskaa. Itse tulen aamulla perässä. :D Odotukset aika eepisissä mittasuhteissa, saakohan sitä nukutuks edes.

Tunti pelattu kun ei viitsinyt pilata ihan yöunia kun olin niin myöhään kotona. En uskalla sanoa tunnin perusteella vielä mitään, mutta lupaavalta vaikuttaa. Pirun smoothia menoa ja nätti peli kyllä. Tänään illalla pääsee vähän lisää pelaamaan :D Onneksi perjantaina alkaa vapaa niin ehtii enemmän perehtymään.

Pitihän se mennä ostamaan hyvissä ajoin olevana isänpäivälahjana itselleni heti aamusta. Nyt nopea testi ennen iltavuoroa ja onhan hienon näköinen peli ja toimii todella sulavasti favor performance ja high frame rate modissa Lg C1. Harmi ettei taida enää saada pikapekkasta
Itsellä onneksi isyysvapaata vielä jäljellä, mikä alkaa siis perjantaina. Toki ei silti pysty ihan samallailla pelaamaan kuin ennen vanhaan :D

Favor Perfomance mode kyllä toimii tosiaan erittäin smoothisti eikä ulkoasu kyllä kärsi kauheasti.

Oliks LG CX tää high frame rate ja jos on niin miten kytketään päälle? Vai käynkö uudemman telkkarin gigantista samalla kertaa kun pelinkin :p

Ehkä itsestään selvää, mutta muistakaa käyttää niitä spoilereita jos kirjoitatte jotain sitä vaativaa. Ihan vaan muistutuksena.

Oliks LG CX tää high frame rate ja jos on niin miten kytketään päälle? Vai käynkö uudemman telkkarin gigantista samalla kertaa kun pelinkin :p
Ihan konsolin ja pelin asetuksista sen saa päälle.

Nyt on pari tuntia otettua maistiaisia. En ihan kauheasti voi pelistä sanoa koska alku on lähes 100% Sama kuin ekassa osassa. Samat asiat tapahtuu tarinassa ja samat taistelut käydään. Nyt vaan eri vihuja ja hahmoja.

Sen mitä voin sanoa on että peli on jäätävän kaunis high framerate modessa ja pyörii niin sulavasti että huhuh. 80-90 fps et jos löytyy 120hz vrr telkku niin pistäkää päälle, ihanan smoothi kokemus. Siellä pelin valikoissa valitaan performance modi ja sitten sen alla on täppä high framerate mode.

Äänipuoli on tutun laadukas. Hävyttömän loistavasta ääninäyttelystä on pakko mainita että murrosikään kasvanut poika ei kuulosta enään niin ärsyttävältä, sekä Thor ja Odin on loistava lisäys peliin. Vaikka heitä ei nähdä kun hiukan alussa niin kyllä oli loistavia hahmoja.

Pelaaminen on ainakin alkuun ollut aivan sitä samaa kuin ekassa osassa joten jos siitä piti niin on kuin kotonaan. Pikku parannuksia on jotka tekevät pelistä kivemman pelata. Kuten että Kratos ei pudottaudu alas roikkumaan köyteen kun avaat oikoreitin. Tai auto pickup systeemi missä kratos poimii kaikki kerättävät esineet itsestään kun kävelet sen viereen, ei tarvi nappia hakata kokoajan. Myös health ja rage kristallin poiminnot voi automatisoida jos on tarve.

Kaikenkaikkiaan tämä tuntuu sulavemmalta, hienommalta ja monipuolisemmalta God of Warilta jossa on muutama kiva pikku gameplay lisäys.

Mutta tosiaan olen vasta nähnyt ekat 2h jotka on siis ihan sama kuin ekassa pelissä joten paljon on vielä nähtävää ja koettavaa.

Jos halusit vaan lisää God of Waria niin ainakin sen vaatimuksen tämä täyttää helposti.

Löytyy kyllä kaikki mahdolliset helppokäyttöasetukset, mutta fov säädin on jätetty pois. Eipä tuota löytynyt 2018 osassa edes PC:llä, enkä kyllä ymmärrä että miksi.

Kyllähän tässä tuo kamerakulma ja fov on vähän niin kuin se juttu, mutta ei se olisi keneltäkään pois jos sitä voisi edes vähän säätää.

Gyro tähtäys on tervetullut uudistus, helpottaa ainakin omalla kohdalla tähtäyksen hienosäätämistä.

Viimeksi muokattu:
Oliks LG CX tää high frame rate ja jos on niin miten kytketään päälle?
Se oli oletuksena päällä jopa C9:llä. Oleellista on, että 120 hertsin tila on käytettävissä. Ja tuon HFR-moodin kanssa VRR:ää kannattaa todellakin käyttää, koska ilman sitä voi vaikuttaa hieman nykivältä.

Dustin paskoi alleen varastosaldon kanssa, joten kävin hakemassa Prismasta oman kappaleeni täyteen hintaan. Kyllähän tuo kirpaisee, mutta lohdutusta tuo ajatus siitä, että Jimbolla on nyt varaa ostaa juustoa leivän päälle. Pelisarja iskee kuin miljoona volttia, joten siitä syystä osa kokoelmasta (PS2- ja PSP-pelit puuttuvat kuvasta) pääsee nyt feikisti poseeraamaan inttikuvan ja hoitsun kanssa. Kunhan työt on saatu päivän osalta päätökseen, on aika lähteä tekemään nuorisotyötä Teal'cina.

gow.png

Dustin paskoi alleen varastosaldon kanssa, joten kävin hakemassa Prismasta oman kappaleeni täyteen hintaan. Kyllähän tuo kirpaisee, mutta lohdutusta tuo ajatus siitä, että Jimbolla on nyt varaa ostaa juustoa leivän päälle. Pelisarja iskee kuin miljoona volttia, joten siitä syystä osa kokoelmasta (PS2- ja PSP-pelit puuttuvat kuvasta) pääsee nyt feikisti poseeraamaan inttikuvan ja hoitsun kanssa. Kunhan työt on saatu päivän osalta päätökseen, on aika lähteä tekemään nuorisotyötä Teal'cina.

Näytä liitetiedosto 10014
Hoitsu menossa ilmeisesti leikkausta tekemään, kun veitsi kädessä? Vähän huonossa hapessa ja hoidon tarpeessa näyttää itse olevan ja näköjään unohtunut sekin, ettei hoitsut itse tee leikkauksia. No, toki Silent Hillin sairaalassa ihan oma meininki muutenkin. :eek:

Mutta tosiaan olen vasta nähnyt ekat 2h jotka on siis ihan sama kuin ekassa pelissä joten paljon on vielä nähtävää ja koettavaa.
Muutamassa arvostelussa näin sanottavan, että peli alkaa aika hitaasti, eikä välttämättä lyö heti koukkua kiinni tarinansa puolesta. Ilmeisesti kuitenkin verkkaisen alun jälkeen peli pyörähtääkin sitten isolla vaihteellä käyntiin, joten siihen kannattaa ”varautua”.

Hoitsu menossa ilmeisesti leikkausta tekemään, kun veitsi kädessä? Vähän huonossa hapessa ja hoidon tarpeessa näyttää itse olevan ja näköjään unohtunut sekin, ettei hoitsut itse tee leikkauksia. No, toki Silent Hillin sairaalassa ihan oma meininki muutenkin. :eek:
Onkohan slaavitaustaa hänellä, ainakin perse on yhtä korkealla kuin hirvellä.

Itse olen pelannut vain 2018 GOWin joten en pääse pelisarjassa ihan samoihin voltteihin.

Ylös Bottom