Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Golden sun: The Lost Age

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rauru

New Member
Onko moni jo hommannut pelin?
Julkaisupäivä on euroopassa vasta syyskuussa, mutta aluekoodeja kun ei ole niin itse hommasin pelin eilen huuto netistä.

Kakkososalta odotan hyvin paljon varsinkin kun ykkösosa jäi niin jännittävään kohtaan ja tuli vedettyä pariin kertaan läpi.
The Lost Agea on myös sanottu pidemmäksi kuin ykkös osaa. Toivottavasti pitää paikkansa?

Minä odottelen kiltisti euroversiota, sillä eikös ykkösen hahmot (tai jotain sellaista) pysty siirtämään kakkoseenkin? En alkaisi riskeeraaman turhaan euro-jenkki-yhdistelmällä.

Jos puhun hevonkukkua, voitte syyttää kellonaikaa.

Ykkösen tiedot voi siirtää joko linkkikaapelia käyttäen tai muutaman sadan merkin mittaisella koodilla. En näe mitään syytä miksei jälkimmäinen keino toimisi euro- ja USA-versioiden välillä (asian varmistuisi tietenkin kokeilemalla).

Golden Sun: The Lost Age odottaa hyllyssä vuoroaan. Pelipaketissa tulevaa karttaa silmäillessä on helppo uskoa, että kyseessä on ensimmäistä osaa laajempi seikkailu. Pelihän on joka suhteessa suoraa jatkoa edeltäjälleen, joten jos Golden Sun ykkönen on jäänyt väliin, niin kakkostakaan tuskin kannattaa aloittaa.

Itselläni on GS ensimmäinen osa euro versio ja tuo Lost Age taas jenkkiversio ja kyllä se tallentamisen vaihto GS kakkoseen onnistuu hyvin ja peli on mahtava pakko sanoa :)

Losta Age tuli perille, mutta pitäisi saada siirrettyä nuo Golden Sun ykkösen tiedot kakkoseen, enkä löydä tarvittavaa koodia mistään?

EDIT: Onnistui ja hieman pitkä koodi edessä.

Juuh, meinasin ostaa sen heti kun tulisi hyllyille... mitäs se oli... 19.9? ei oikee muista...

Siirtyykö hahmot kaikkine statseineen, Djinnineen ja varusteineen Lost Ageen?

Sillä vaan kyselen, kun ainakin näin äkkiseltään tuntuu, että esimerkiksi level 35 party "parhailla" aseilla ja kaikille Djinneillä voi aika paljon helpottaa pelaamista, vai skaalautuuko vaikeustaso hahmojen levelin mukaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pahanilmanlintu
Siirtyykö hahmot kaikkine statseineen, Djinnineen ja varusteineen Lost Ageen?

Sillä vaan kyselen, kun ainakin näin äkkiseltään tuntuu, että esimerkiksi level 35 party "parhailla" aseilla ja kaikille Djinneillä voi aika paljon helpottaa pelaamista, vai skaalautuuko vaikeustaso hahmojen levelin mukaan?

Varmaan ne valmiit hahmot olisivat jo vähän isommilla leveleillä. Ainakin näin olen käsittänyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Varmaan ne valmiit hahmot olisivat jo vähän isommilla leveleillä. Ainakin näin olen käsittänyt.

Niimpä tietysti, mitenkähän tuokaan ei taas juolahtanut mieleen. :o
Kiitoksia vastauksesta.

Ylös Bottom