Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Goldeneye 007

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooseppi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Kyllähän kuume nousee videoita katsellessa. Peli näyttää hemmetin hienolta ja nostalgia-arvo nostaa hypemittaria ihan hulluihin lukemiin :o Vihdoin ehkä saadaan kunnon moninpeliä wiille. Jos taas online ei jotenkin toimi niin pelkkä yksinpelikin pelastaisi tilanteen. Julkkaripäivä ostos, ehdottomasti.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Pelisivusto Gaming Nexus on julkaissut pelistä viisisivuisen arvostelun, ja jos vain jaksatte lukea sen niin saatte kunnon paketillisen tietoa pelistä. Yksi parhaista peliarvosteluista jota olen koskaan lukenut. (Arvosana A- eli 91 pistettä)

Gaming Nexus sanoi:
Eurocom and Feirstein have produced a long, meaty campaign with plenty of story, superbly built levels and better, more balanced gameplay than any of the recent CoD games. No matter what console allegiance you swear by or what you think of the Wii, like Red Steel 2 and Mario Galaxy GoldenEye is a game you just have to play. So dust off those Wii remotes and prepare to start the addiction all over again. GoldenEye is back. Get your friends.

Myös IGN on julkaissut oman arvostelunsa, joskaan se ei ollut yhtä vakuuttava ja kattava kuin edellämainittu. IGN:n arvostelusta tosin löytyy enemmän tietoa multiplayeristä. (Arvosana 9.0)

IGN sanoi:
There's a fantastic balance between stealth play and firefights, and in most cases, as long as you don't alert the enemy to your presence, you can play through much of the game crouched down and sneaking around with stealth melee takedowns and silenced headshots.

Split screen might not give players the biggest view of the action, but it's one of those old-school elements that makes a welcome return. Don't expect the same maps from the N64 game, but do expect some brilliant maps designed specifically for the Wii edition.

Ei kyllä kaduta yhtään, että tämän ennakkotilasin. Nyt vain pelottaa pahasti, että ulkomailta tilaus ei ehdi julkaisupäiväksi kotiin. Toivotaan kuitenkin parasta :o
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Ei perhana, kun luki tuon IGN:n arvostelun niin alko niin tehdä mieli pistää tilaukseen :D olis Wiille muutakin käyttöä kuin pölyn keräys pitkästä aikaa..
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Todella lupaavalta vaikuttaapi tosiaan muutaman ensimmäisen reviikan perusteella. Kovin suurena yllärinä tuo ei kuitenkaan tullut, kun on tullut seurailtua jonkun verran noita ennakkojuttuja. Laadukas FPS- peli sieltä on mitä ilmeisemmin tulossa. Ilahduttavinta tässä on se, että sekä yksinpeliin että moninpeliin on ilmeisesti panostettu tasaisen vahvasti.

Ainoa asia mikä meinasi tulla hieman yllärinä on tämän julkaisu. Mitään kovin suurta ennakkorummutusta en ole tämän pelin osalta huomannut, joten meinasi valua lähes huomaamatta ja oman tutkan ohi kauppoihin. Itsekin heräsin siis todellisuuten vasta nyt ja tajusin, että julkasuhan on jo tämän viikon perjantaina. Valaistumisen johdosta laitoin tilauksen vetämään samoin tein.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Jos tämä on totta, niin voi olla että minäkin saatan kokeilla PAD-ohjausta
Hieno juttu, itse omistan tuon Classic -ohojaimen neljän cuutiopadin lisäksi joten tämä peli tulee aika varmasti hommattua jossain vaiheessa.

Minusta pieru bosmanin(Pierce Brosnan) naama olisi kuulunut Bondille, kyseessä kuitenkin Goldeneye.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Hieno juttu, itse omistan tuon Classic -ohojaimen neljän cuutiopadin lisäksi joten tämä peli tulee aika varmasti hommattua jossain vaiheessa.

Minusta pieru bosmanin(Pierce Brosnan) naama olisi kuulunut Bondille, kyseessä kuitenkin Goldeneye.

Mulla on sellainen kutina että tää juttu oli kiinni tekijänoikeuksista, eikä sille paljon mitään Activision olisi mahtanut. GameCube ohjausta muuten on vähän haukuttu, koska siinä jotkut toiminnot on mapattu samoihin nappeihin. Muuten kyllä vissiin toimii hyvin.

Itse käytän varmaan tuota Wiimote+Nuntsa yhdistelmää, jossa pystyy nuntsaa kääntämällä katsomaan nurkan taakse :)
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Mulla on sellainen kutina että tää juttu oli kiinni tekijänoikeuksista
Jep, näin se yleensä menee näissä. Mutta tuskin muutenkaan olisi muuta kuin Graiggi heitetty polygooneiksi. Itselle toki ihan sama kenen kasvot sille nyt sitten on koodattu, kuhan ei George Lazenbyn:D

GameCube ohjausta muuten on vähän haukuttu
Hyvä vaan kun pääsee koittamaan erilaisilla ohjaimilla ja sitten näkee mikä sopii parhaiten omaan kuvioon:) Kapulaa ja nunnukaa tulee varmaan lopulta itsekkin enimmäkseen käytettä, koska pidän kuitenkin sillä motella ampumisesta.
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Joopa joo, loistava peli näyttää olevan. Itseäni eniten ilahdutti tuossa ign:n arvostelussa se, että pelissä on hyvä tasapaino hiiviskelyn ja räiskinnän välillä. Valinta on myöskin pelaajan omissa käsissä miten tehtävän haluaa hoitaa. Itselleni äänenvaimennus pistooliin, kiitos
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Mulla on sellainen kutina että tää juttu oli kiinni tekijänoikeuksista, eikä sille paljon mitään Activision olisi mahtanut.

Edge-lehdessä oli vasta näistä kahdesta Bond-pelistä juttua ja siinä oli haastista myös Goldeneye-peliin liittyen. Vaikuttaa kyllä enemmän, että Daniel Craigin tuominen pelin päähenkilöksi ym muutokset tehtiin ihan pelintekijöiden halusta, koska he halusivat tuoda fps-pelin nykyisille markkinoille. Peli tehtiin hyvin pitkälti "uudestaan", eli mistään Perfect Dark -tyylisestä ladattavasta (uusinta)versiosta ei ole kyse.

Toki asiaan ovat varmasti vaikuttaneet myös pelin - ja varsinkin näyttelijöiden - oikeudet yms*** (näistä ei kukaan oikein mitään puhu), mutta siltä ei kuulosta että pelintekijät edes olisivat halunneet vain "portata" vanhan version Brosnanin hahmolla.. Kaikki moninpeli-kentät taitavat olla myös uusiksi suunniteltu.. Kaipa se on sinänsä vain ymmärrettävää, että pelifirma haluaa tehdä omanlaisensa pelin puhtaan porttauksen sijaan. Ja varmaan se vaikuttaa sitten laatuunkin (ainakin siltä näyttää arvosteluiden mukaan).

Toisaalta on harmi, että sitä ihka-alkuperäistä Goldeneye-peliä ei välttämättä sitten nähdä millään konsolilla. Tämän Wii-pelin "rinnalle" olisi hyvin voinut julkaista sen alkuperäisen Live, tai jopa PSN-palveluissa.. ***Mutta voi olla kinkkistä kun Raren omistaa nyt MS, Bond-lisenssin Activision ja alkuperäisen pelin julkaisi Nintendo.. (Tästä oli joskus 2008 kai jotain uutistakin.. mm. Why Did GoldenEye XBLA Stall?: News from 1UP.com ).

Mutta pitkästä aikaa Wiille julkaistu shooter kiinnostaa enemmänkin. Kaipa se on pakko hankkia..
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Samoilla linjoilla Joosepin kanssa, eli pitkälti hiiviskelemällä varmaan mennään. Tuota "007 Classic" modea en taida edes uskaltaa kokeilla, on kuulemma melkoisen vaikea. Joten mahdollisella uusintapeluulla tyydytään vaikeimpaan RegeHP-modeen. Ihan siistiä että noilla vaikeimmilla modeilla pitää suorittaa enemmän tehtäviä (tutkia enemmän paikkoja) että pääsee etenemään, niin sen vuoksi jo tekee mieli testata uudestaan peliä.

Kunhan vain sen saisi käsiinsä, cant wait! :o
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Saapui GoldenEye tänään postista, ja aivan helvetin hyviä kenttiä olivat nuo Dam ja facility. Yksinpeli on ehkäpä parhaita mitä fps-räiskinnöissä on (katsoin justin.tv:stä live streamin yksinpelistä)

Pitää pelata tuo yksinpeli loppuun ja sitten vasta moninpeliä :P
Kuinka monella on jo tämä peli?
 
Vastaus: Goldeneye [Syksy 2010]

Saapui GoldenEye tänään postista, ja aivan helvetin hyviä kenttiä olivat nuo Dam ja facility. Yksinpeli on ehkäpä parhaita mitä fps-räiskinnöissä on (katsoin justin.tv:stä live streamin yksinpelistä)

Mukavata kuulla, että pääsee nähtävästi pitkästä aikaa maukkaan yksinpelin kimppuun FPS- pelissä. Itse olen tarkoituksella jättänyt videomateriaalin katsomisen aika minimiin, jotta ahaa elämykset tulisivat itse pelin parissa. Suurena Bondin ja varsinkin N64:n Goldeneyen fanina kädet alkavat jo syyhytä aikalailla. Peliä ei ole vielä hallussa, mutta odottelen suurella jännityksellä, että onko posti kuskannut tuota tänään kotia. Eilen olivat nimittäin Discshopista laittaneet tuon tulemaan. Duunin jälkeen tuon suhteen on taas viisaampi.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Olisiko tänään tai huomenissa kukaan tulossa pelailemaan tätä netin puolelle? Myös ne ketkä pystyvät niin voitaisiin Xbox liveen tehdä party chatti niin kommunikointikin toimisi. Oma kopion kävin äsken hakemassa, mutta wii pitäisi vaan jaksaa hakea kämpiltä.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Itse olen menossa kahdeksan aikoihin illalla vähän netin puolelle pelaamaan.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Muutama tunti pelattu ja fiilikset hemmetin korkealla! Oikeasti, tästä voi tulla tämän vuoden fps-GOTY minulle. Listaan tälleen nopeasti asioita mitä olen huomannut.

-Grafiikka yleisesti hemmetin hienoa. Pientä FPS laskemista isoissa battleissa, mutta ei häiritsevää. Motion cappiä on todellakin käytetty ja sen näkee. Hahmot ovat siis todella eläviä. Monet objektit tuhoutuvat ja toisia taas voi käyttää hienosti vihollisia vastaan.
-Viholliset eivät ole tyhmiä. Osaavat väistellä tulilinjaa, menevät suojiin jne.
-Ohjattavuus. Parasta FPS ohjausta wiimotella, ainakin minulle. Codi vaikutteita on, joten pitäisi olla monelle tuttua. Kokeilin myös Ei-Nintendo padiä joka toimi todella luontevasti. Aluksi laitto todella erikoiset näppäinasetukset, mutta optionsista saa monta eri button layout tyyliä.
-Bond fiilis mukana! Okey, onhan tämä ehkä liiankin toiminnallisempaa, kuin alkuperäinen Goldeneye, mutta tämä sopii juuri hyvin tähän Daniel Craigin ajanjaksoon.
-Viholliset eivät kuole aina yhdestä headshotista. Voi joskus pilata hyvän stealth menon.

Tälläisiä mietteitä siis. Moninpeliä ei vielä testailtu, mutta eiköhän sekin tule tänään syyniin.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Toisin kuin kaikkialla väitetään niin pointterikontrollit ovat parhaat moninpelissäkin!!! Pitää vain osata säätää ne call of duty reflex editionin kaltaisiksi niin sitten menestyy!! Ymmärrän toki jos haluaa jotain old skool fiilistä mukaan niin valitsee yksinpelissä joskus classic pron:n.

Pelasin yksinpelin läpi päivässä, olin vielä tänään aamulla 4:00 aikaan pelaamassa viimeistä kenttää "cradlea" ja meinasi mennä hermot sen Alecin kanssa. Yksinpeli on helvetin hyvä kokemus ja uudestaan pelaamisella on samanlaista fiilistä kuin N64:n GoldenEyessa. Moninpeli on pienoinen pettymys liiallisen "tähtää ammu" jutun takia, no onhan se toki hauska kun voittaa, mutta monelle joka ei pysy perässä näissä pointterikontrollien hienouksissa niin se tulee olemaan pettymys, ja kyllä väitän että pointterikontrolleilla pärjää paremmin.

Moninpelissä parhaat moodit ovat Golden Gun ja black box, mielestäni ne on hauskimpia. Yksinpelissä on taasen VUODEN PELI ainesta.
 
Vastaus: Goldeneye 007

On kyllä helmi setti, ehkä hitusen liian paljon räiskimistä verrattuna N64-versioon. Itse olen pelaillut GC-ohjaimella. En vaan oikein tohon Wiimoteen ole tottunut.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Taitaa pitää lähtee ettiin jos tota löytys jostain kaupasta. Harvaan paikkaan tullut

On kyllä helmi setti, ehkä hitusen liian paljon räiskimistä verrattuna N64-versioon. Itse olen pelaillut GC-ohjaimella. En vaan oikein tohon Wiimoteen ole tottunut.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Ihan mielenkiinnosta kyselen, mutta onko kellään tietoa onko peliä toimitettu Suomeen jotenkin vähän vai onko menekki vain ollut hyvin suurta? Yritin tänään käydä heräteostoksena hakemassa Jyväskylän keskustasta kyseistä peliä, mutta yhdessäkään liikkeessä ei peliä ollut. Jos joku tietää varmaksi Jyväskylästä liikkeen josta peliä vielä löytyy, kertokaa ihmeessä. Nyt on muutenkin järkyttävän tylsä viikonloppu menossa joten olisi ollut kiva päästä peliä pelailemaan.
 
Vastaus: Goldeneye 007

Tänään kokeiltu ja puoleenväliin pelailtu. Hyvältä vaikuttaa, yksinpelissä odotan etenkin uusia läpipeelukertoja ja lisätehtäviä. Alku oli todella vaikuttava ja monipuolinen kun sai päättää haluaako hiiviskellä vai räiskiä. Muutamaan otteeseen jäin mielestäni kiinni ilman että olisin edes ollut näkyvillä. Vaihtoehtoisia reittejä voisi tietysti olla enemmänkin mutta hyvä näinkin. Barcelona ja Dubai olivat enemmän tusinatavaraa, mutta eivät ilman hienoja kohtauksia nämäkään. Juoni menee vähän sivussa ja quick-time -eventit hieman turhia, mutta kauneusvirheitä hienossa pelissä.

Miten muuten säädätte nuo pointterin asetukset? En ole saanut ihan osumaan kohdilleen. Nyt otin noista valmiista asetuksista sen "herkimmän" ja pelaaminenkin tuntuu paremmalta. Mutta heittäkääs jotain vinkkiä optimaalisesta pelattavuudesta.

Netissäkin pikaiseen kokeilin ja aika paska olin :D, muutaman tason sain noustua. Eniten ehkä koko pelissä harmittaa bottien puute, tämä olisi voinut olla todella hauskaa kaksinpeliä kuutta bottia vastaan. Muistellen Gamecuben Nightfire-aikoja...

Annoin nyt paljon kritiikkiä, mutta kokonaisuutena pidän peliä hyvänä. Yksinpeli on priimaa ja moninpeli varmaan neljällä hauskaa, samoin netissä kunhan saa noista kontrolleista kunnolla kiinni.

Cuben padilla en ole vielä kokeillut mutta normi classic-controller ei tuohon oikein taivu :P
 
Ylös Bottom