Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eilen ilmestyi vihdoinkin PS4:lle Everybody's Golf. Parin tunnin session jälkeen hymy korvissa ja hyvä tuuli päällä.
Päänsisäinen freiminlaskijani on aika surkea, mutta en ole mitään merkittäviä notkahduksia havainnut. Sen sijaan itse konsolin tuuletinmelussa ero 30 ja 60 fps -tilojen välillä on erittäin selvä. 60 fps:n kanssa tuuletin vaihtelee kierroslukuaan ylös ja alas jatkuvalla syötöllä, kun taas 30 fps:llä on vain tasaisen "äänetöntä". Ite en tykkää tuollaisesta sahaavasta hurinasta. Olisi mieluummin vaikka koko ajan kovemmilla kierroksilla.Jos joku pro omistaja ostaa Everybodys golfin olis kiva kuulla onko tuo 60 fps mode kuinka vakaa, ellei DF ehdi tehdä testiä.
Päänsisäinen freiminlaskijani on aika surkea, mutta en ole mitään merkittäviä notkahduksia havainnut. Sen sijaan itse konsolin tuuletinmelussa ero 30 ja 60 fps -tilojen välillä on erittäin selvä. 60 fps:n kanssa tuuletin vaihtelee kierroslukuaan ylös ja alas jatkuvalla syötöllä, kun taas 30 fps:llä on vain tasaisen "äänetöntä". Ite en tykkää tuollaisesta sahaavasta hurinasta. Olisi mieluummin vaikka koko ajan kovemmilla kierroksilla.
Hommasin tän justiinsa alesta, halpa 13e storessa. On kyl ihan hauskaa tällänen, en aikasemmi pelannu golf pelejä, mutta nyt oon vähän alkanu treenata lajia in real life niin pitihä sitä tällänenki hankkia. Mites, paljo pitää pelata et saa noita uusia kenttiä auki, ku peli ei sitä kerro? Ilmeisesti pitää pelata vain tota cuppia eteenpäin niin joskus aukeaa sitte lisää?Tuli tuo Everybodys golf viimein hommattua kun alesta sai halvalla, onpahan ollut veikeää menoa. Peli tosiaan näyttää casual pelaajille suunnatulta mutta on kaukana siitä, vaatii taitoa ja keskittymistä edes pärjätä noissa rank 2 kisoissa missä olen joten voi olla vaikeaa myöhemmin.
Mutta hauskaa on ollut ja pitkä matka on vielä huipulle. Suosittelen kaikille golfin ystäville jos ei hahmojen graafinen tyyli pelota.
Hommasin tän justiinsa alesta, halpa 13e storessa. On kyl ihan hauskaa tällänen, en aikasemmi pelannu golf pelejä, mutta nyt oon vähän alkanu treenata lajia in real life niin pitihä sitä tällänenki hankkia. Mites, paljo pitää pelata et saa noita uusia kenttiä auki, ku peli ei sitä kerro? Ilmeisesti pitää pelata vain tota cuppia eteenpäin niin joskus aukeaa sitte lisää?
Mitä tarkotat bossilla? Siis noita 1vs1 challengei vai cupin lopussa tulee sitte bossi vai mitä täh![]()
Nopeammin pääsee etenemään, kun valitsee ennen turnausta neliöllä serious moden. Saa enemmän tarvittavaa expaa, vai mitä se olikaan, millä pääsee etenemään urassa.Uusi kenttä taitaa aueta aina kun nouset seuraavalle rankille, eli 3 ”bossia” on voitettava. En tiedä miten monta niitä on yhteensä ja 3 kenttää taitaa olla maksumuurin takana.
Itse olen rank 4, pelit jäänyt vähän vähiin viimeaikoina mutta pikkuhiljaa yritän jatkaa peliä. On vaan niin kiirusta välillä ja kun innostuu tolla PCllä pelaa et ihan unohtuu mitä siellä pleikan puolella olikaan kesken.
Peli sitten ilmestyi yhtäkkiä tänään Storeen.Virallinen ilmoitus studiolta on, että elokuussa ilmestyy. Sitä on kuitenkin syytä epäillä, koska elokuu loppuu kohta ja tarkkaa päivämäärää ei ole missään vaiheessa annettu. Varmaan tulee vielä tässä elokuun aikana lykkäystä pelin julkaisulle ja kerrotaan samalla tarkempi päivämäärä tai sitten se peli tulee todella ulos ensi viikolla (mikä kuulostaa erittäin epätodennköiseltä).