Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Google

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Google

mcduck sanoi:
maapalloa olen jo viime kesästä tutkinut Nasan WorldWindin kanssa. Vannouteena suuryritysten vastustajana pyrin jatkossakin suosimaan pienempiä, yhteen asiaan keskittyneitä ja mahdollisuuksien mukaan epäkaupallisia projekteja..
Eh? :rolleyes:

makedin sanoi:
Niinpä. En ehtinyt aamulla vastata, mutta ilmeisesti suurvaltio on sitten parempi kuin suuryritys.

Nasa ei ole valtio, vaikka valtiorahoitteinen onkin, vai onko esim. VR Suomi?.

Sivuhuomautuksena tosin täytyy vielä mainita, että tuo alkuperäinen itku suuryrityksistä oli epämiellyttävää lukea. Taas joku jamppa on niin hyvällä asialla :rolleyes: .

Dr Evil sanoi:
Nasa ei ole valtio, vaikka valtiorahoitteinen onkin, vai onko esim. VR Suomi?.

Sivuhuomautuksena tosin täytyy vielä mainita, että tuo alkuperäinen itku suuryrityksistä oli epämiellyttävää lukea. Taas joku jamppa on niin hyvällä asialla :rolleyes: .
Tiedän kyllä että NASA ei ole valtio, mutta se on erittäin kiinteä osa valtiota. Se ei tee mitään, mihin tuo valtio ei anna lupaa, ja se tekee kaiken mitä valtio käskee. Se on osa valtiota. Vähän niinkuin gmail on osa Googlea.

Dr Evil sanoi:
Sivuhuomautuksena tosin täytyy vielä mainita, että tuo alkuperäinen itku suuryrityksistä oli epämiellyttävää lukea.
:confused: Kuka itki suuryrityksistä ja missä viestissä?

Kannattaa käydä supermarketissa kyläkauppojen sijaan. Niissä on paremmat kylmälaitteet.

Kannattaa käyttää Gmailia.

Haluaisko joku laittaa minulle kutsun? Oman mailin trial-aika alkaa loppua.

Siis tämä Gmail on täysin ilmainen vai onko tässäkin joku trial-aika?

extreme_02 sanoi:
Haluaisko joku laittaa minulle kutsun? Oman mailin trial-aika alkaa loppua.

Siis tämä Gmail on täysin ilmainen vai onko tässäkin joku trial-aika?
Ihan ilmainen on... Invite lähetetty.

Pystyyykös Gmailia katsomaan esim. Thunderbirdillä tai Outlookilla? Jos pystyy, niin viitsisikös joku lähettää mulle inviteä? En ole varma, näkyykö e-mail tuossa viestin alla tai onko se edes nykyinen, joten tässä olisi minun sähköpostiosoite.

sotanorsuh@suomi24.fi

Jo osoitteesta voi päätellä suurimman halun vaihtaa :D .

EDIT: Ei osoitteet näy näköjään kellään. No, tuossa on joka tapauksessa se osoite

EDIT2: Onnistuu? No hyvä! Pistäkää joku sitten inviteä tulemaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kiittooksia GMailista!

EDIT: Hemmetti... Vaihdoin pelaajaboardien käyttäjätunnukseeni e-mailin ja nyt pitäisi aktivoida tunnus uudestaan... Harmi vain, että en ole saanut mitään mailia aktivointia varten... No, toivotaan, että Pelaaja-lehden asiakaspalvelusta vastataan, vaikka foorumin asiat ei taida ihan asiakaspalvelun alaa olla...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom