Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GOW2 rankki putosi oudosti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoJJJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NoJJJ

New Member
Päivitin pelin ja sen jälkeen rankki putosi jostain syystä 28:sta takaisin 1:een (Kyseessä siis uudistettu rank-systeemi, ei se sotilasarvojuttu joka oli aluksi). Ei ole mahdollista että xp:hen on tullut niin paljon miinusta että olisi pudonnut noin paljoa. Yhden pelatun pelin jälkeen xp-mittari näytti lohduttomasti edessä häämöttävää rank 2:sta.

Siinä mielessä hieman harmittaa kun tähtäsin "Battle-Hardened Gear"- achievementtiin jonka saa saavuttaessa rank 50:n, nyt ilmeisesti uudestaan yht. lähes kolmen vuorokauden urakka eikä vielä oltaisi edes lähellä.

Onko muille käynyt samoin jotka päivittivät pelin kun sitä pelin käynnistäessä ehdotettiin?

Vastaus: GOW2 rankki putosi oudosti

Sama tapahtui minulle, sen jälkeen en ole pelannut moninpeliä niin paljon kuin ennen.

Rankkiähän ilmeiseti pystyy huijaamaan, mutta eipä siinä kyllä enää sitten haastetta ole. Mutta 28 levelin menetys kyllä syö miestä, Oma tavoitteenihan on vain 25. Missäköhän pelimuodossa exp:tä kertyy helpoiten?

jos expiä nopeasti haluat niin ei kannata ainakaan annexia tai king of the hilliä pelailla... pelit ovat niin pitkiä eikä expaa saa paljon... itse pelailen warzone ja execution muotoja joissa expaa saa sentään saman verran kuin pojoja pelin aikana.

jos expiä nopeasti haluat niin ei kannata ainakaan annexia tai king of the hilliä pelailla... pelit ovat niin pitkiä eikä expaa saa paljon... itse pelailen warzone ja execution muotoja joissa expaa saa sentään saman verran kuin pojoja pelin aikana.

Totta, mutta toisaalta jos vasta harjoittelee gowin pelaamista niin nämä kaksi pelimuotoa ovat hyvä tapa nostaa xp-lukua sillä xp:tä saa vaikkei haulikkoa hallitse tai sahailuyritys päättyy omaan kuolemaan. RInkien/ringin valtauksesta kun saa enemmän pisteitä kuin taposta, jo KOTH:issa se vielä nousee niin kauan ku ringissä pysyy

Wingmanista saa eniten expaa. Itse tykkään kyllä pelata Guardian/Submissionia

Ylös Bottom