Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gp2x

MetalGearGoron

New Member
En tiedä onko tästä jo ketjua:eek:, mutta haluaisin kuulla jos jollakulla kyseinen laite on.
Mitö pidät ja mitstä hankit? Olen netistä katsellut aiheesta mutta haluaisin todellakin lukea ihmisten omakohtaisia kokemuksia.
http://www.gp2x.com/

Vastaus: Gp2x

Mulla on tuo puolisen vuotta ollut, ostin pikkuveljeltä kun sain niin halvalla. Ihan mukava tuolla on emulaattoreilla pelailla, ja Duke Nukem 3D, Rise of the Triadd, Doom, Descent, yms kanssa mukavia pelailla. Akkuja tuntuu vaan aikamoisella tahdilla kuluttavan.

Tästähän on kai uusi "Pandora" tjsp niminen versio nyt tulossa jossa pitäisi tehot riittää psx-emulaattoriin jos en ihan väärässä ole.

Vastaus: Gp2x

Itse hankin gp2x:n noin pari vuotta sitten ja jos retroilu yhtään kiinnostaa niin sinun kannattaa hankkia tuo kones. Kaikki emulaattorit toimivat hyvin PSX:ään saakka ja homebrew pelejä tälle löytyy järkyttäviä määriä. Muutama kaupallinen peli esim. Vektar, Wind & water, Payback. on sille julkaistu ja ovat kyllä hintansa väärtejä kaikki.

Jos päättää gp2x:n hankkia, kannattaa ehdottomasti hankkia ladattavat patterit. Normaalit AA paristot menevät parhaimmillaan tyhjiksi tunnissa. 2700Mah patterit antavat n. 4,5h peliaikaa.

Ainoa paikka mistä noita suomesta saa on www.xb.fi tai huuto.netin kautta.

Tosiaan ensi kuun puolella pitäsi tulla tuo Pandora myyntiin, joka on ainakin 3 x tehokkaampi kuin gp2x ja pystyy pyörittää esim. PSX pelejä 100% nopeudella.

Jos jostain saat halvalla gp2x:n, kannattaa se hankkia. Huuto.netissä on tällä hetkellä yksi myynnissä.

Ylös Bottom