Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GR 2 vs CoD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja finn hitman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
F

finn hitman

Guest
Eli kaikki ketkä omistävät jomman kumman peleistä,niin voisivat kertoa hyviä ja huonoja puolia peleistä.Etenkin minua kiinostaisi saada tietää onko tuossa GR2 netti pelissä samallainen kuva kulma kuin socomissa,kun tuosta asiasta on ollut niin monta eri selityksiä että onko sitä vai ei.Myös olisi hyvä tietää on tuo CoD yhtä paha pettymys kuin tuo viime vuotinen medal of honor peli.
Kiitos kaikille vastanneille
EDIT
Joo elikkä tarkoitin tuota kuvakulmaa missä katsotaan hartioden takaa,tiedän että tuo on mahdollista yksinpelissä,mutta entäs netissä?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GR 2 vs CoD

Mulla on jo Ghost Rider kolmonenkin, mutta mitä tuo sinun toinen lyhenne tarkoittaa?!!
Miksi, oi miksi, on käytettävä aina vain lyhenteitä?! :(

jenssode sanoi:
Mulla on jo Ghost Rider kolmonenkin, mutta mitä tuo sinun toinen lyhenne tarkoittaa?!!
Miksi, oi miksi, on käytettävä aina vain lyhenteitä?! :(

Taidat elää tynnyrissä? Kyseessä on Ghost Recon 2 ja Call of Duty: Finest Hour.

finn hitman sanoi:
Eli kaikki ketkä omistävät jomman kumman peleistä,niin voisivat kertoa hyviä ja huonoja puolia peleistä.Etenkin minua kiinostaisi saada tietää onko tuossa GR2 netti pelissä samallainen kuva kulma,kun tuosta asiasta on ollut niin monta eri selityksiä että onko sitä vai ei.Myös olisi hyvä tietää on tuo CoD yhtä paha pettymys kuin tuo viime vuotinen medal of honor peli.
Kiitos kaikille vastanneille

En täysin käsitä mitä selität kuvakulmista, mutta siinä saa sen vanhan FP:n jos niin haluaa. Noista kahdesta GR vie kymmenen nolla. CoD on vain todella pelkistetty painos mahtavasta PC-versiosta, josta puuttuu, sitä pelanneiden ja arvosteluiden mukaan, miltein kaikki mikä teki PC-versiosta mahtavan. GR2 sen sijaan kannattaa katsastaa, tämän allekirjoittanee jokainen GR2:sta pelannut. Tosin, jos TMM kiinnostaa aiheena, mikä ettei myös CoD? On se ainakin parempi kuin EA:n tusina-Metalli Hanurit.

Eli hitman tarkoitti kuvakulmahöpinöillään sitä, voiko PS2-versiossa pelata 3rd person kuvakulmalla verkossa. Yksinpelissä onnistuu, mutta on ollut juttuja liikenteessä, joiden mukaan verkossa ei voisi. Itsekin haluaisin tähän varmuuden. Jos pelissä on 3rd person verkossakin, hankin ehkä molemmat versiot, mutta jos ei, hankin vain Xbox-version.

ghost recon 2 verkko pelissä ps2:lla tosiaan kuvakulma on tuttu pelin aiemista osista eli tähtäin ruudulla ilman hartia kameraa. pelin on luvattu kuukauden sisällä päivitys niin ainakin amerikkalaiset kehuivat. itse aiheesen ghost recon 2 voitaa joka osa aluella call of duty finest hourin , verkko pelistä en sano mitään.

Pleikkari-version nettipelissä vain tämä ensimmäisen persoonan kuvakulma. Äxboksilta löytyy myös kolmannen persoonan kuvakulma joka tuo heti mieleen socomin.

"So, firstly GR2 has the OTS (Over The Shoulder ) view for single player, but NOT for online. Secondly, we are not able to create a patch to put OTS in the online game."

-PikeyJoe
GR2 Developer (Playstation2)
www.ubi.com

Ok, kiitos tiedosta. Xbox-versio on siis ainut, joka lompakkoa pääsee rasittamaan.

Ylös Bottom