Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran turismo 3 skaba

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sepa^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sepa^

New Member
Pistettäskö tämmönen pieni kisa pystyyn näin vähän ennen gt4:n ilmestymistä? Elikkäs valkataan muutama eri rata/auto yhdistelmää ja sit katotaan kuka saa taiteiltua parhaan ajan :cool:. Sääntojä vois olla vaikka että:
-Seinäkosketus kielletty
-Aina vähintää 2 rengasta tiellä
-Elektroniset ajoavut pois päältä (asm, tcs)
-Autot vakioita (esim. arcade moodissa)
jne...
Kiinnostaako ketään?

No nyt päästiin asiaan, olen 100% mukana skabassa!

Tuokin vaatii rehellisyyttä, että ei mene seiniä pitkin tai käy asvaltin ulkopuolella.

Ehdotan radaksi Lacuna Segaa, siinä ei paljon hyödytä seinät tai hiekka. ;)

Mutta ei kiitos arcadea.

Jep mukana ollaan.

Lacuna Sega saa myös ääneni.

Monaco voisi olla myös yksi vaihtoehto ajettuna Polyphony-formulalla, siihen ei saisi ostettua ainakaan mitään osia eikä renkaita joten auto on ainakin taatusti sama kaikille.
Ajan illemmalla ja laitan vaikka pohjat Monacosta formulalla (se keltainen, en muista numeroa).

Minä ainakin olen mukana. Nyt vain ratoja ja autoja valitsemaan. Tuo Laguna Sega on ihan hyvä ehdotus, itse ehdottaisin lisäksi Tokyo R246:sta, SSR11:sta ja Seattle Circuitia.

Ja minulle on ihan sama kummassa ajetaan, arcadessa vai GT-moodissa. GT-moodissa autot ovat silti hiukan todenmukaisempia ajaa, arcadessa ajotuntuma ei muutu paljoakaan vaikka luiston- ja sutimisenestot kytkisikin pois.

Olisiko hyvä ajatus että sovitaan autot joilla ratoja saa ajaa? Ainakin Skyline GT-R34 V-Spec voisi olla yksi. Ja tuo Polyphony 001 myöskin. Pitääpä tänä iltana ajella vaikka tuota Monacoa formulalla ja katsoa minkälainen aika tulee.

Eikös sekin olisi hyvä sääntö että saisi ajaa vain tietyn verran kierroksia. Vaikka viisi kerrallaan ja sitten niistä aina paras aika ylös.

Ei mitään kierrosrajoituksia, mä ainakin pelaan sata kierrosta putkeen. :)

No sovitaanko sitten, että Monaco Polyphonyllä (ei turboa) ja Lacuna Sega jollain Skylinellä, millä?

Mukana ollaan \o/

Itse ehdottaisin yhdistelmää Mitsubishi Lancer Evo VI GSR ja Trial Mountain.

Trial Mountain on siitä kiva rata, että löytyy nopeita ja hitaita mutkia, mutta myös Laguna Seca ja R34 Skyline GT-R V-Spec tietty käy.

Monacoa ja Formulaa en haluaisi, menee turhaksi räveltämiseksi niillä nopeuksilla. Mutta jos enemmistö haluun niin mukana ollaan. Ja GT-puoli käy.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Mukana ollaan \o/

Itse ehdottaisin yhdistelmää Mitsubishi Lancer Evo VI GSR ja Trial Mountain.
Juu, en mä sun kanssa Trueno/Midfield kisoihin enää lähtiskään. :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Juu, en mä sun kanssa Trueno/Midfield kisoihin enää lähtiskään. :p

Näin vähän arvelinkin :D

No pääasia että rata ja auto saadaan nopeasti päätettyä, tahtois jo ajamaan :)

ei kiitos tota formulaa. kun mää oon onnistunu hukkaan mun vanhan muistikortin jolla on se pidemmälle pelattu tallennus :(, enkä oo vielä tota uutta pelaillu niin pitkään et olisin formulan saanu. Joku R246/Arta NSX o iha mukava yhdistelmä (siihen mulla itseasiassa o jo aika ;)) mutta ehdotulksia vaan tulemaan.

all right, sitten tyhmä kysymys:

Kun en ole pitkään aikaan tuota GT3:sta pelannut, mutta siinä ei muistaakseni ollut Monacon rataa, ainakaan formula katurataa jos sitä tarkoitatte? eli missä vaiheessa tuon sai auki??

Taidanpa pyykäistä pölyt vanhalta peliltäni ja sen jälkeen pyyhkäisen lattiaa teillä! :p

Cote D'Azur tai jotain sellasta on se Monaco.

Tein pohjat nyt tuohon Lacuna Segaan: 1:34.894
Autona siis täysin vakio Skyline R34.

Ja ajetaan mieluiten GT-moodissa ilman virityksiä ja ASM ja TCS pois päältä, jo kaikille käy?
Siksi GT-mode, jotta olisi haastetta.

PS. Toi aika on vasta lämmittelyä. ;)

Lacuna Segaan, Skyline R34

1:34.894 / jessev
1:35.040 / Laama

Monaco (Cote D'Azur?), Polyphony002
1:19.741 / Laama

PS. Mitkä renkaat autoon? Ajoin tuon Lacunan niillä mitkä tuli uuden auton mukana.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Joo messissä totta kai :D

Ja tohon ^ nii sovitaanko, että ajetaan niillä renkailla mitkä tulee auton mukana?
Ja saako auton mitään säätöjä muuttaa??
Vaikka välityksiä ?

Lähenki tästä koittaa tota Lacuna Segaa ;)

Tästähän tulee kova skaba! Huomenna panostan minäkin vähän enemmän. ;)

Niin noista säädöistä, eihän siinä pysty vaihtamaan välityksiä, jos ei oo virittäny, eli ei mitään muutoksia. Renkaitakaan ei vaihdella, vai? Mutta siis ASM ja TCS nollille.

Otetaanko sitten virallisesti vaikka Kolme rataa: Laguna Seca, Monaco ja Trial mountain? Autoina aiemminkin todetut...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
Tästähän tulee kova skaba! Huomenna panostan minäkin vähän enemmän. ;)

Niin noista säädöistä, eihän siinä pysty vaihtamaan välityksiä, jos ei oo virittäny, eli ei mitään muutoksia. Renkaitakaan ei vaihdella, vai? Mutta siis ASM ja TCS nollille.

Otetaanko sitten virallisesti vaikka Kolme rataa: Laguna Seca, Monaco ja Trial mountain? Autoina aiemminkin todetut...

Entäs sen Formulan kanssa? sitä kun ei kaikilla ole?

Eli sitten olisi tällänen lista:

Laguna Seca - Nissan R34 Skyline GT-R V-Spec

Trial Mountain - Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR

Monaco - ?

Miten te muuten ajatte GT-modessa esim. tota monacoa, kun ei ole free runia? Lagunaahan pystyy ajeleen vapaasti...

Niin toi formula, ei siitä varmaan kovin suurta haittaa ole, jos ei otetakaan sitä mukaan. Pitäiskö jättää koko monaco pois ja tilalle joku muu? :rolleyes:

Milläs te tota monacoo ajatte gt-tilassa? ku lagunaa voi ajaa sieltä runn&settings mut mitenkäs noi mitä sieltä ei löydy?

Ylös Bottom