Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dj Vuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vagrant
Ainoa huono asia oli ettei autoja pystynyt maalaamaan itse, eikä myöskään mainosten tms. laittaminen ollut mahdollista.

"...but Yamauchi seemed uncertain as to whether or not the GT2 option that allowed you to transform regular cars into race-spec machines complete with body kits and custom paint jobs will also return..."

En oo kyllä varma tajusinko tuota oikein, mutta eikös tuo "custom paint jobs" nimenomaan tarkota, että saa itse maalata auton?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
"...but Yamauchi seemed uncertain as to whether or not the GT2 option that allowed you to transform regular cars into race-spec machines complete with body kits and custom paint jobs will also return..."

En oo kyllä varma tajusinko tuota oikein, mutta eikös tuo "custom paint jobs" nimenomaan tarkota, että saa itse maalata auton?
En kyllä minäkään ole tuosta asiasta ollenkaan varma.

Minä muistan että GT2:ssa sai valita vain muutamista valmiiksi annetuista värivaihtoehdoista. Olikohan näin kun on päässyt unohtumaan?
 
Ei noi ajat kovin paljoa oo parantunu tuolta 50-luvulta. Tossa Porsche pätkässä se ajoi sen kierroksen noin 8:45 aikaan, Fangio ajoi muistaakseni 1957 vuonna ajan 9:2X. Eikä toi Nürburgring oo mikään kovin pitkä vanhaksi kilparadaksi, se on vaan parhaiten säilyny. Italiassa on esimerkiksi ollu Targa Floriassa 148km pitkä kilparata, se kierrettiin noin 3 tai 4 kertaa F1-autoilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tulikettu
Ei noi ajat kovin paljoa oo parantunu tuolta 50-luvulta. Tossa Porsche pätkässä se ajoi sen kierroksen noin 8:45 aikaan, Fangio ajoi muistaakseni 1957 vuonna ajan 9:2X. Eikä toi Nürburgring oo mikään kovin pitkä vanhaksi kilparadaksi, se on vaan parhaiten säilyny. Italiassa on esimerkiksi ollu Targa Floriassa 148km pitkä kilparata, se kierrettiin noin 3 tai 4 kertaa F1-autoilla.

Targa Florio taisi olla maantiekilpailu? Nordschleife on kai minun tietojeni mukaan tehty alunperinkin vain kilparadaksi.

Nykyään parhaat autot kiertävät radan alle kahdeksaan minuuttiin. Tuon rajan alittajaa mm. Lamborghini Gallardo. Nopein aika oli jollain brittisportilla, olikohan joku Radicalin turobahdettu ratahirviö.

Muistaakseni myös R32 tai R33 Skyline GT-R sai jonkin aikaa pitää Nordschleifen nopeimman auton titteliä. Porsche-virittämöt, kuten RUF ja Gemballa ovat myös kovassa kilpailussa paremmasta ajasta Nordschleifella.
 
Muistaaksen tuo nykyisen mittainen (vajaa 21km) Nordschleife on polkaistu C-ryhmän Porschella reiluun 6 minuutiin.

EDIT: http://www.esma.no/nordschleife.html
  • 20,832 km 6,11 = 202 km/h 1983 Stefan Bellof, Gruppe C Porsche 956 fastest ever?
  • 22,835 km 6,58,6 = 196,38 km/h 1975 Niki Lauda F1 Ferrari

    Lisää mielenkiintoisia aikoja löytyy linkin takaa.
  • 20,832 km 7,45 = 161 km/h Street legal (!) Radical SR3 on street tyres (!), Phil Bennett.
  • 20,832 km 7,49,4 = 159 km/h Blitz Toyota Supra, app. 650 hp, Herbert Schürg 1997.
  • 20,832 km 7,49.93= 159 km/h BMW Motorsports "X5 Le Mans" 700 ps, Hans-Joachim Stuck.
 
No joo onhan nuo ajat ihan hyviä.

Lastsoul: Piti oikeen kirjasta tarkistaa että muisti sen radan nimen josta pisin versio oli 148km:n mittainen Long Madonie, sitä lyhennettiin ja uusi rata oli jotain päälle 100km pitkä Middle Madonie. Middle Madonietakin kuitenkin lyhennettiin ja uusi oli Little Madonie, pituutta Little Madoniella oli 74km. Se ei siis ollu se uuluisa Targa Florion maantiekilpailu, vaan oma ratansa. Toisaalta voi olla että se on ollut joku Monacon tyypinen "kilparata". Pikkusen lipsahti aiheesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tulikettu
No joo onhan nuo ajat ihan hyviä.

Lastsoul: Piti oikeen kirjasta tarkistaa että muisti sen radan nimen josta pisin versio oli 148km:n mittainen Long Madonie, sitä lyhennettiin ja uusi rata oli jotain päälle 100km pitkä Middle Madonie. Middle Madonietakin kuitenkin lyhennettiin ja uusi oli Little Madonie, pituutta Little Madoniella oli 74km. Se ei siis ollu se uuluisa Targa Florion maantiekilpailu, vaan oma ratansa. Toisaalta voi olla että se on ollut joku Monacon tyypinen "kilparata". Pikkusen lipsahti aiheesta.

Aa, tuota en tiennytkään, aina oppii uuutta :)
Harmi kun noita isoja ratoja ei enään niin paljoa ole, tietysti katsojille nuo on aika ikäviä, kun autot suhahtaa ohi kerran kuudessa minuutissa parhaimmillaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tulikettu
Pikkusen lipsahti aiheesta.
On täällä lipsuttu ennekin.
BTW, kuulin duunikaverilta (jolla on Nissan 200SX), että Skyline GT-R R32 ja R33 on tyyppihyväksytty Suomeen eli vehkeitä voi alkaa pian näkymään tien päällä. R34 ei ole ainakaan vielä mennyt läpi.

Hmm, jos nyt joskus voittaisi lotossa, voisi testata viranomaisten huumorintajua Nismo 400R:llä. Sehän on R33.:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
On täällä lipsuttu ennekin.
BTW, kuulin duunikaverilta (jolla on Nissan 200SX), että Skyline GT-R R32 ja R33 on tyyppihyväksytty Suomeen eli vehkeitä voi alkaa pian näkymään tien päällä. R34 ei ole ainakaan vielä mennyt läpi.

Hmm, jos nyt joskus voittaisi lotossa, voisi testata viranomaisten huumorintajua Nismo 400R:llä. Sehän on R33.:cool:

www.gt-r.com ;)

Eli saivat tyyppihyväksynnät R32 ja R33 GT-R:ään ja sitte takavetoiseen GTSt:hen. R34 taitaa nyt olla mahdottomuus, autojen tulee olla tehty ennen vuotta 98.

Ja onhan suomessa nytkin jo ainakin kaksi R32 GT-R:ää. Toinen ollut varmaan kohta kymmenen, vuotta väriltään musta tai tumman harmaa. Tehoa tietääkseni jotain 700+ hp. Toinen on tummanpunainen, ilmeisesti täysin vakio.

Oliver: eiköhän pyydetä XShavalta lupaa vähän kalliimpiin työsuhdeautoihin ;)


....Tai sitten vaan odotetaan GT4:n julkaisua :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Oliver: eiköhän pyydetä XShavalta lupaa vähän kalliimpiin työsuhdeautoihin ;)
Meinaatko, ettei Corolla, eiku Trueno, enää piisaa.;)

EDIT: LeMans 24H-startti 17:00.
JJ Lehdon porukka lähtee kuudennesta ruudusta ja toinen vanha F1-kettu Herbert jengeineen paalulta ja McNish tokasta.
Mukana on myös Kilin-Colin MC Rae Prodrive Ferrari 550 Maranellolla ruudussa 21, mutta toiseksi parhaana LMGTS-sarjan autona.
PlayStationin tukeman Pescarolo Sportin parempi auto lähtee viidentenä, parhaana yksityisenä tallina.
 
Tuon gt-r sivuston oon tienny jo parin kuukauden ajan :)
Joo eli R34-mallista Skylinea ei Suomen rekisterikilvissä ikinä nähdä ku siitä puuttuu joku tyyppihyväksyntä kokonaan. Myös S15 Silvia kuuluu samaan ryhmään, mutta eiköhän noikin meille riitä jotka jää jäljelle :p

EDIT: Noita Skylineja on ollu Suomes jo kauan aikaa, mutta lähinnä kilpakäytössä. Leif Wiikillä on ollu yks Vaasassa, muistaakseni Super Saloon luokan ajokkina, tai jotain sinne päin. Ja yks toinenkin on ollu jonka nimeä en nyt just muista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Meinaatko, ettei Corolla, eiku Trueno, enää piisaa.;)

EDIT: LeMans 24H-startti 17:00.
JJ Lehdon porukka lähtee kuudennesta ruudusta ja toinen vanha F1-kettu Herbert jengeineen paalulta ja McNish tokasta.
Mukana on myös Kilin-Colin MC Rae Prodrive Ferrari 550 Maranellolla ruudussa 21, mutta toiseksi parhaana LMGTS-sarjan autona.
PlayStationin tukeman Pescarolo Sportin parempi auto lähtee viidentenä, parhaana yksityisenä tallina.

McRae Prodriven 550 Maranellon ratissa? Voih, sen tuhoamat Focukset nyt ei paljoa haitanneet, mut nyt se menee Ferrarinkin kolaroimaan :(

Colinin "tuntien" varmaan tekee Mercedes CLR:t ja lentää takasuoralla jonnekin metsään.

Hmm, Le Mansin rata pitäis saada Gran Turismoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Colinin "tuntien" varmaan tekee Mercedes CLR:t ja lentää takasuoralla jonnekin metsään.
Ei ne nyt enää, kun Mulsannelle rakennettiin Mersujen lentonäytösten jälkeen shikaani (Mersun CLR jätettiin pois GT2:sta kuulema tuo takia, ActionReplaylla sen saa sinnekin mukaan). Shikaanissahan muuten on edelleen viime vuodelta tutut, isot "GRAN TURISMO 4" -mainokset.

Hmm, Le Mansin rata pitäis saada Gran Turismoon.
Toivotaan, toivotaan...
 
Ei lentänyt KilinKolin McRae metsään vaan saapui maaliin kolmantena. Ja siellä oli todella iso GranTurismo standi tuotu paikalle. Harmi vaan, että aito kisa kiinnosti enemmän kuin pelaaminen.

Oli mahtava meno paikanpäällä ja ilmakin sattui olemaan mainio, joten Le Mans 2004 oli mahtava kokemus. Ensi vuonna uudelleen.
 
NewsFlash

Kiihdytystä Gran Turismo 4:ään 23.07.2004

Saksalaisen Giga.de -sivuston Gran Turismo 4 -aiheisen jutun kuvista paljastuu, että luvassa on myös kiihdytyskilpailuja ainakin öisessä Las Vegasissa. Lisää mielenkiintoisia kuvia löydät klikkaamalla "Shots 'n pics" -nappulaa lähdelinkin takaa.

Epäviralliset lähteet kertovat lisäksi, että BMW on saamassa oman GT4-demonsa, joka esittelee uusia 1-sarjan autoja. Ratoina demossa ovat Capri, New York ja Nürburgring Nordschleife. Demo julkaistaan ilmeisesti vain Euroopassa, mutta vielä ei ole tietoa jaetaanko sitä esim. koeajajille, kuten GT4 Toyota Prius -demoa Japanissa.


Lähdelinkki: http://www.giga.de/index.php?storyid=102574 (149 kuvaa!)

Muutama kuva myös
uutisissa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom