Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mikään ei voita Lamborghini Countach 5000QVn ääntä. :) Olen Lontoossa kuullut livenä. Ihan hervoton mekkala.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Auto Union V16 Type C Streamline: 355kph Nürburgringin megasuora. Ainoa paikka jossa tuolla saa ajaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Konsolinetistä ennakkoon tilanneet: onko paketit tulleet julkaisupäivänä vai myöhemmin/ennemmin. Kaveri tilas San Andreaksen (en tiedä mistä) niin se tuli päivän etuajassa. Tosin se tilas sen n. 9kk ennen julkaisua. :rolleyes: Jos vaikka sattuis tuo GT4 putkahtamaan jo huomenna postiin

Ja mikähän yksikkö tuo 355 kph mahtaa olla
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Konsolinetistä ennakkoon tilanneet: onko paketit tulleet julkaisupäivänä vai myöhemmin/ennemmin. Kaveri tilas San Andreaksen (en tiedä mistä) niin se tuli päivän etuajassa. Tosin se tilas sen n. 9kk ennen julkaisua. :rolleyes: Jos vaikka sattuis tuo GT4 putkahtamaan jo huomenna postiin

Ja mikähän yksikkö tuo 355 kph mahtaa olla

Kilometers per hour. Eli näin Suomalaisittain, norjaa taitamattomille kmh tai jos halutaan käyttää vielä enemmän merkkejä km/h. Samma på svenska.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Konsolinetistä ennakkoon tilanneet: onko paketit tulleet julkaisupäivänä vai myöhemmin/ennemmin. Kaveri tilas San Andreaksen (en tiedä mistä) niin se tuli päivän etuajassa. Tosin se tilas sen n. 9kk ennen julkaisua. :rolleyes: Jos vaikka sattuis tuo GT4 putkahtamaan jo huomenna postiin

Ja mikähän yksikkö tuo 355 kph mahtaa olla

kilometers per hour ois varma veikkaus :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Konsolinetistä ennakkoon tilanneet: onko paketit tulleet julkaisupäivänä vai myöhemmin/ennemmin.

Ne mitä minä olen tilannut, ovat tulleet tasan ilmestymispäivänä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Konsolinetistä ennakkoon tilanneet: onko paketit tulleet julkaisupäivänä vai myöhemmin/ennemmin.

San Andreas tuli mulle yhtä päivää aiemmin. Muuta en olekaan tuolta tilannut.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kolme peliä olen Konsolinetistä ennakkotilannut. Kaksi on tullut päivää ennen ja yksi julkaisupäivänä. Tähän tosin vaikuttaa tilaamisajankohta (esim. hypersuosittujen pelien pari päivää ennen julkaisua tehty ennakkotilaus), milloin pelin saa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Sormusaave sanoi:
Kolme peliä olen Konsolinetistä ennakkotilannut. Kaksi on tullut päivää ennen ja yksi julkaisupäivänä. Tähän tosin vaikuttaa tilaamisajankohta (esim. hypersuosittujen pelien pari päivää ennen julkaisua tehty ennakkotilaus), milloin pelin saa.
Tilasin GT4 joskus parisen viikkoa sitten. huomenna käyn kysymässä mutta varmaan on keskiviikkona :) tosin silloin mulle sanottiin että julkaisupäivän erästä on vielä tavaraa vapaana... no, kyllähän sen kestää kunhan edes tällä viikolla tulee, niin vietävästi haluttais pelata jo sitä. Pitäisköhän suuntautua koulusta sellaselle alalle että sais noita pelejä jo ennen julkaisua ja puol ilmaseks... ;)

EDIT: oisko januksella ja oliverilla vinkkejä ekan auton ostoon. mikä olis kannattavin päätös 100.000 Cr hintaan, ostaakko kallis auto, vai halpa ja virittää kunnolla :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Älä osta autoa. :) Ei sun tarvitse. Ajat lisenssit ensin, riippuen miten paljon tahkoat, sieltä tulee 4 autoa helposti. 15 autoon saa tehdä töitä. Lupon tarvitset koska Volkkarilla on Lupo kisa. Lupon saat ekasta lisenssistä. Kunnollinen FF auto tulee tokasta lisenssistä. MR auton saat kun olet ajanut 10 driving missioniä. Turha niitä autoja on alussa ostaa. GT4 ei ole GT3. GT3ssa korpesi se, että ajoit tuhottomasti ja sitten voitit jonkun Yariksen ruppanan. GT4sessa palkinnot on ihan kunnollisia. Sulla tulee vasta pitkälle pelattuna tilanne jossa joudut ostamaan autosi.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jos mä muistan oikein, kun mä sain 600k+ kasaan, ostin ton SLRn. Sillä mä ajoin kaikki mese kisat, sain CLK DTM auton, sillä DTM läpi, sieltä CLK GTR alle. Sitten Nyrreä kiertään, ja sieltä Formula alle. Sen jälkeen rahaa tulee ihan kipeästi.

Ajattelin tuossa ensi viikonloppuna yrittää ottaa fotot joka autosta joka tallissa on. Tällä hetkellä taitaa olla 110+ autoa tallissa. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

joo no pitääpä koittaa. GT3:ssakin ajoin ensin kaikki lisenssit ja sitten kisoja mutta eihän ne oikeen kullalle luonnistunu mun ajotaidoilla. special lisenssikin tuli vasta parin päivän tahkoamisen jälkeen. tosin lopulta aika helposti. miten gt4 lisenssien vaikeustaso??
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

On ne vaikeahkot (S lisenssi), mutta 4 ekaa on suht helppo. GT4ssä jo pronssilla saa kaaran.:)

Toisaalta.... Jos haluttaa uutta autoa heti alkuun: Corvette Z06, ei tarvitse modata heti. Pari modia, voitat sitten Corvette meetissä C2 Z06 race carin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Voittoautoilla pärjää tosiaankin pitkälle, vaikka välillä tuleekin vähän turhia mopoja. Itse ostin alkuun Civicin, kun niin olen tehnyt ennnekin, mutta aika turhaksi se on jäänyt. Esim. MX-5:stä olisi paljon enemmän iloa, jos nyt jonkin haluaa alkuun ostaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mä oon aloittanu kaikki gt:t paskoilla autoilla ihan tarkoituksella, on paljon kivempaa saada joku parempi auto kun sen eteen joutuu tekeen töitä..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Truenolla alotin GT3n. Nyt ostin ekaksi mustan Veten, sitten ajelin melkein kaikki lisenssit. :) Sitten niitä autoja alkokin tuleen.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tuntuis jotenki järkevältä hommata ekat autot lisenssien palkinnoista. Jotenki tuntuu "huijaamiselta" tollanen, mutta tuskin siitä nyt pelattava loppuu vaikka tollasen tempun alussa tekisikin.
Suunnitelmis olis ajaa tuo La Sarthen tai Nürburgringin 24 tunnin endurance 2 viikon päästä jos nyt ei pleikka, DFP tai mikään muukaan sano sopimusta irti varoittamatta. Sais vaan se Max Drive jo tulla kun sen yli 2 viikkoa sitten jo tilasin että saa sitten jotain kuviakin.
Niin ja tietysti sillä varauksella että on joku auto alla, ettei kovin puuduttavalla vehkeellä joudu tahkoamaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Meneekö homma nyt niin, että jos ja kun on jo GT3:sta sekä Prologuesta tallennukset, niin saan automaagisesti osan lisenssiajoista läpi, ja mahdollisesti tavallaan ilmaiseksi joitain autojakin?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Simppa sanoi:
Meneekö homma nyt niin, että jos ja kun on jo GT3:sta sekä Prologuesta tallennukset, niin saan automaagisesti osan lisenssiajoista läpi, ja mahdollisesti tavallaan ilmaiseksi joitain autojakin?
GT3 100000 fyrkkaa ja Proluguesta 2 ekaa lisenssiä...ei autoja.
prkl kun ei ole GT3 muistikortilla enää...tyhjensin jo syksyllä kun piti tehdä tilaa tuolle GT4:lle :rolleyes: ...onkohan kaupoissa tänään :eek:
 
Ylös Bottom