Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Janus sanoi:Niitä autoja ei tarvitse ajaa, hei. Senkun jätät autotalliin pölyttymään.
Maxx sanoi:Myös useammat usb:llä toimivat mp3-soittimet taitavat käydä tuohon. Itse käytän i-Lynin halpis soitinta ja hyvin GT4 tallentaa sinnekkin.
Reaper sanoi:Alotin oikeen kunnon meinigillä, käytetty Mazda RX-8 GTX '90... Hummia alussa 186hp, vielä en oo pahemmin ehtiny tuunailemaan, mutta eiköhän se tästä... Tallista löytyy myös jo Nike 2022 ja DeLorean...
Hieman samaa mieltä kyllä, varsinkin välkkyminen näkyy aika pahasti vielä, tottunu reunanpehmennyksellä pelaamaan pc:llä, kyllähän peli nätti on joka asteella ei siinä mitään, pelattavuus kumminkin tärkeempi, samoin se että ruudunpäivitys pysyy kokoajan kiitettävänä, joka on ainakin minulle erittäin tärkeä asia.pelle sanoi:ite pikkasen petyin grafiikoihin heti kättelyssä(kattonu liikaa photomode kuvia netissä)
ja ääniin petyin todella pahasti kun kaikki on hehkuttanu kuinka hyvät ne on ja aikamoista ininää ne on vieläkin.
noh pääasia että ajotuntuma on kunnossa ja ihmekyllä nyrreä oli kivempi ja helpompi ajaa kuin pgr2:ssa vaikka siinä se oli puolet leveämpi.
Ja kuten joskus aikaisemmin sanoin PGR2:ssa 'ringin kierrosennätykset on tehty TVR Speed 12:lla ja ennätys on 6 min tuntumassa.WoPe sanoi:Puolet leveempi nyrre kuin GT4:ssa? no kyseessä oleva peli (PGR) onkin arcade
Ikävä tosiasia, menee rinnalle niin tekoäly paiskii silti kylkeen, tuntuukin että tekoäly ei osaa mitään, ajavat päin sun muuta.Meisseli sanoi:Yksi juttu kyllä latistaa kisailuintoa aika pahasti, nimittäin se että minkäänlaisia järkeviä kisoja ei tunnu saavan aikaan. Tekoäly on suoraan sanottuna perseestä. Ajavat täysin välittämättä pelaajan autosta. Minun puolestani grafiikasta olisi voitu vähän tinkiä, jos sillä olisi saatu prossutehoa tekoälyllekin.
Täytyy kokeilla heti kun saa kyseisen auton käsiin ellei joku ole kerkinyt siihen mennessä.DeltaS4 sanoi:Ja kuten joskus aikaisemmin sanoin PGR2:ssa 'ringin kierrosennätykset on tehty TVR Speed 12:lla ja ennätys on 6 min tuntumassa.
Kokeilkaapa joku mitä GT4:n aika tolla autolla on.