Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

DeltaS4 sanoi:
Kuvat galleriassa

TVR Griffith 500 on eka auto jota oon virittäny, tosin vaan renkaat, vanteet (jotka huomasin VW:n vanteiksi vasta äsken), siipi ja lastu on tullu laitettua. Tuli vasta Jos sitä skabaa järjestätte niin siihen sais laitaa kohtuullisen pitkän osallistumisajan, viikolla on koulua ja ei paljo kerkee otteleen kuvia. Ihmetyttää kun kisavanteet on täysin samat ku sport renkaiden vanteet...

Joku sano muistaakseni aikasemmin että ralleissa ei tulisi vastukseksi B-ryhmän autoja hard-tasolla. Mulla ainakin on tullu, Citta di Ariassa vastuksena on joko Renault Maxi 5 turbo tai Lancer -03 ja Georgessa 205 T16 Evo 2 tai Maxi 5 Turbo... Tuntuu muuten aika hyvin paino tos pelis, 905 kiloinen Maxi 5 turbo kulki hienosti, mut ku 4 vedon takia hyppäs 1400 kg HPA Golfiin niin tuntu siltä ku olis jotaki laivaa ajanu. :) Lento-ominaisuuksissa olis kyllä PD:llä vielä kehittämistä. :mad:

Riippuu kokonaan millä autolla ajat ralleja. Delta S4lla tuli vastaan Pökö Evo2, vaihdoin sen alle, tuli Subaru viivalle
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onko siitä mahdollisesti kesällä julkaistavasta Online-osasta annettu mitään tietoja tai onko sen sisältöä sen kummemmin edes spekuloitu missään? Tuleekohan siihen esim. verkkopelin lisäksi muitakin pelillisiä uudistuksia/parannuksia/lisäyksiä verrattuna nykyiseen GT4:ään? Esimerkiksi uusia autoja jne.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

pian pääsee kotiin katsomaan onko se virtuaali minä oppinut mitään uutta, pian 6 tuntia ajanut ringiä yksin ympäri, luulis että pikkasen driving skill noussut.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

hyeena sanoi:
425km/h nortin tiergarteniin :) R89 nisukalla täysillä downforceilla
Ensi yrityksellä vedin CLK GTR:llä 432km/h nopein auto mulla tällä hetkellä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Eli Viperilla ainakin tällä hetkellä kovimmat kyydit... :D Ja pelannu oon vasta 7,9%...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

jenssode sanoi:
Kieltämättä äänet ovat upeimmat mitä autopeleissä olen törmännyt. Turbonkin kun hankkisi niin pisti kyllä hymyilemään kun kuuli turbon suhinaa... herkkua!
:)

Turbo tosiaan suhisee aika veikeesti. Myös se NOS päästää kivat suhinat. Tässä pelissä äänimaailma tukee kokonaisuutta tniin hyvin, että välillä sitä huomaa virnistelevänsä ihan vaan sen takia, että kaikki toimii niin helv etin hyvin. Äänet yhdessä mahtavan vauhdintunteen kanssa vetää ainakin meitsin virneen maksimiin nopeilla radoilla, kuten Nurnburgring.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

WoPe sanoi:
Ensi yrityksellä vedin CLK GTR:llä 432km/h nopein auto mulla tällä hetkellä.

no laita vielä paremmaksi sillä meisselillä toi 5.33min aikaki...

paljos menee se vika missioni?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tomppa- sanoi:
Onko siitä mahdollisesti kesällä julkaistavasta Online-osasta annettu mitään tietoja tai onko sen sisältöä sen kummemmin edes spekuloitu missään? Tuleekohan siihen esim. verkkopelin lisäksi muitakin pelillisiä uudistuksia/parannuksia/lisäyksiä verrattuna nykyiseen GT4:ään? Esimerkiksi uusia autoja jne.

Sais tulla ainakin yks rata ja parikyt autoa, niin olisin tyytyväinen. Mm. uus MX-5, uus Corvette ja vaikka lisää D1-autoja, A'pexin FD jne.

SirEatAlot sanoi:
Turbo tosiaan suhisee aika veikeesti. Myös se NOS päästää kivat suhinat. Tässä pelissä äänimaailma tukee kokonaisuutta niin hyvin, että välillä sitä huomaa virnistelevänsä ihan vaan sen takia, että kaikki toimii niin helv etin hyvin. Äänet yhdessä mahtavan vauhdintunteen kanssa vetää ainakin meitsin virneen maksimiin nopeilla radoilla, kuten Nurnburgring.

Jeps, itekin oon virnistelly samoista jutuista. Heti pelin alussa ostin Evo 8 MR:n ja loput rahat turboihin sun muihin kilkkeisiin ja vetämään 'ringiä, oli kyllä loistava fiilis, spinnailuistakin vaan nautti kun kaikki tuntu niin aidolta. Samoin vedin äsken IA-lisenssiä ja se Nissanin 375km/h sillä suoralla veti kyllä suupielet ylöspäin, ei oo pitkiin aikoihin ollu mistään pelistä näin innostunut, jos millonkaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Voi helvetti tota automäärää. Äsken oli 350 000 rahaa ja sitten kävin kattelemassa käytettyjä autoja. Onneksi selvisin 50 000 Cr:llä Autovalikoimaa selatessa on semmonen tunne että kaikki pitää saada. :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Odotas vaan, kun ensi kerralla käydessäsi löytyy samat autot kivemman värisinä. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Lonely_Driver sanoi:
Sais tulla ainakin yks rata ja parikyt autoa, niin olisin tyytyväinen. Mm. uus MX-5, uus Corvette ja vaikka lisää D1-autoja, A'pexin FD jne.

Itse lähinnä mietin, että kannattaako minun hankkia nykyistä GT4:ää ollenkaan. Ostoslistalla on nimittäin myös mm. telkkari ja jos sinnittelen kesään saakka, saisin kerralla tuon Online-hommankin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

SirEatAlot sanoi:
Tässä pelissä äänimaailma tukee kokonaisuutta tniin hyvin, että välillä sitä huomaa virnistelevänsä ihan vaan sen takia, että kaikki toimii niin helv etin hyvin
Ehdottomasti, ajelin arcade-puolella pitkät tovit 'ringiä Cobran kanssa, ihan vaan nauttien V8:n murinasta tuulen kohistessa avokypärässä. Upeaa! Autojen ääniä saisi vaan pystyä säätämään erikseen muihin efekteihin verrattuna. Nyt kun vääntää nupin kaakkoon että moottorin äänistä pääsee nauttimaan niin renkaiden vinkuminen hajottaa tärykalvot.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Miten votussa tossa saa otettua sen luistoneston pois? olen yrittänyt etsiä sitä valikkoa, mutta ei tunnu millään sattuvan silmään.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onko joku saanu pysymään ton 3x nopeutuksen b-specillä päällä koko pitkän kisan. se "nollaa" sen ku auto käy varikolla. sitten taas körötellään 1x nopeutta...... tulee pitkä 24 tuntinen ;)

Niin ja ei muuten toiminu se CLK GTR supercar kisaan. valittaa jo uudesta mihin ei oo edes renkaita vaihdettu että: Unmodified cars only ja Normal or Sport tires only !!!! Ford GT jäi pahasti jalkoihin. joutuukohan keräämään 4,5 mil että saa Panoz Esperanten :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Zos kia cultus sanoi:
Miten votussa tossa saa otettua sen luistoneston pois? olen yrittänyt etsiä sitä valikkoa, mutta ei tunnu millään sattuvan silmään.
Auton säädöistä Driving aids, sieltä kaikki nollille.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

divi sanoi:
Onko joku saanu pysymään ton 3x nopeutuksen b-specillä päällä koko pitkän kisan. se "nollaa" sen ku auto käy varikolla. sitten taas körötellään 1x nopeutta...... tulee pitkä 24 tuntinen ;)

Niin ja ei muuten toiminu se CLK GTR supercar kisaan. valittaa jo uudesta mihin ei oo edes renkaita vaihdettu että: Unmodified cars only ja Normal or Sport tires only !!!! Ford GT jäi pahasti jalkoihin. joutuukohan keräämään 4,5 mil että saa Panoz Esperanten :rolleyes:

"normal or sport tires only" ja arvaus: CLK-GTR:ssä on vakiona slicksit? ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Reaper sanoi:
Eilen rullailin B-specillä niin kauan että sain tuunattua Viperini täysin kuntoon. Päivän lopuks vähän Test Courselle, Viperissa kevyet 1032HP ja huippunopeus kävi parhaillaan 442km/h. Onkos muut päässy minkälaista vauhtia ja millä autolla?

itse oon päästelly tappiin viritetyllä uuden koppaisella viperillä nurilla noin 470km/h..

""Miten votussa tossa saa otettua sen luistoneston pois? olen yrittänyt etsiä sitä valikkoa, mutta ei tunnu millään sattuvan silmään.""

options ja driving aids. sieltä kaikki nollille.

mua pännii kyllä aivan vatusti se että joka autossa on aina oletuksena luistonesto päällä.. joka autosta pitää sitten mennä erikseen näpräämään tuo pois päältä. itse kun en halua ajaa metriäkään luistonestot päällä..

pitääkös tuosta online versiosta sitten maksaa taas täyden pelin hinnan..? tuetaanko nykyisen gt4:sen omistavia mitenkään..?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Camshaft beta sanoi:
pitääkös tuosta online versiosta sitten maksaa taas täyden pelin hinnan..? tuetaanko nykyisen gt4:sen omistavia mitenkään..?

Tämä onkin se kysymysmerkki. Jos (ja kun) tuosta pyydetään taas täysi hinta, niin luultavasti hankin vasta Online-version ja pelailen siihen saakka muita kesken jääneitä pelejä. GTA:SA:kin on vielä pahasti vaiheessa uutta pelitelkkaria odotellessa ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mahtava auto ahdettuna tuo Caterham. Jousitus siinä kyllä kusee pahemman kerran, mutta tuleepa ainaki mukavassa sladissa mutkat :D
Rattiki takoo käsiä aivan hulluna ku tolla ajelee, aivan toisella lailla ku muilla autoilla. Nyt taas ajelemaan tolla Nüria :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tomppa- sanoi:
Tämä onkin se kysymysmerkki. Jos (ja kun) tuosta pyydetään taas täysi hinta, niin luultavasti hankin vasta Online-version ja pelailen siihen saakka muita kesken jääneitä pelejä. GTA:SA:kin on vielä pahasti vaiheessa uutta pelitelkkaria odotellessa ;)

Veikkaisin, että toi online-versio on lisälevytyyppinen, missä on vaan kaikki GT4:n radat ja autot ja muutama molempia lisää. Ei mitään uramoodia, että kaiken saa toimimaan paremmin netissä ym.
 
Ylös Bottom