Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

spineshank sanoi:
Muskelijenkeistä saisi niin upeita paketteja, että alta pois. Samoin 80-luvun klassikkojenkit olisi mahtavia nähdä. Salainen haave eka oma jenkkini Chrysler LeBaron TwinTurbo. Se ol kova menijä. Bonusautoksi vielä KITT etuledeillä varustettuna.

Starsky and Hutch Commemorative Edition Ford Torino, Stingraytä tulee leikittyä mustalla 63lla. Vielä kun saisi 427lla tuon Stingrayn. Toisaalta mukaan seuraavaan saisi eksyä Lingenfelter tuuningpajana. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tulikettu sanoi:
Mitä kaikkea siinä kirjassa muuten on mikä siinä paketis tuli? Jotain pelin tekemiseen liittyvää vai mitä?

Joo, siinä oli mitä sen nopeeta selasin niin juttua jostain autopelien historiasta ja GT4:n tekemisestä. Kyllä mulla tosta paketista on pari kuvaa otettuna koneella, mutta en osaa niitä nettiin laittaa. Mikäli jotakuta kiinnostaa nähdä toi niin tarvisin vähän ohjeistusta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Grandi sanoi:
Onnea vaan :) show 'em @ hesa

Täytyy koittaa. Joutui kaivamaan silityslaudankin esiin että pääsi reenaan vähän ratin kanssa. Onko muuten tossa isokin ero noilla rateilla? Itseltä löytyy logitechin formula force GP eli käytännössä sama kuin toi virallinen GT3-ratti. Sitä vaan, että kannattaisikohan käydä hakemassa esim. gigantista toi virallinen GT4-ratti ja reenailla sillä. Siinä kun on kuitenkin 30 päivän palautusoikeus niin voisi sitten raahata sen vaikka takas sinne. :rolleyes: Eli olisikohan kenelläkään kokemusta kyseisten rattien eroista?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

tulipa eilen koettua ikävä yllätys kun jätin työpäiväksi B-Specin ajelemaan...pojan kanssa kiiruhdettiin katsomaan kotiin päästyämme mikä palkinto kaara meitä odotti yhden endurancin jälkeen...telkku päälle ja siinä hinaa paikallaan mun Sauber Mersu yhtä rengasvallia päin ,ei ollu kuski osannu heittää pakkia päälle tai sit se oli kuollu törmäyksessä...tämä oli tapahtunut jo kierroksella 19...olin heittänyt kaaraan vielä viimesen turbon joten se kuski oli ehkä ollut kauhusta jäykkänä jo pidemmän aikaa ja lopulta saanut sydärin ja vetänyt seinään...omituista ettei autosta ollut tosin löpö loppunut :p ....poika pettyi pahemman kerran ja totesi vain että "oliks siltä mopo karannu käsistä"...tuota se hokee mullekin vähän väliä :p ... jännityksellä odotan tämän työpäivän UUDEN kuljettajan suorituksen lopputulosta...täältä tähän.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mulla käy niin että jos annan B-specin ajaa yksin, ei se varikolle tulleessaan osaa itse valita, mitä pitäisi vaihtaa ja mitä ei. Se vaan ajaa varikolle ja varikkomiehet seisoo tyhmän näkösenä vieressä... :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Reaper sanoi:
Mulla käy niin että jos annan B-specin ajaa yksin, ei se varikolle tulleessaan osaa itse valita, mitä pitäisi vaihtaa ja mitä ei. Se vaan ajaa varikolle ja varikkomiehet seisoo tyhmän näkösenä vieressä... :(

Toi on kyllä jo kummallista, itse olen pelannut endurance kisat sillä tyylillä että olen alusta ajanut itse niin paljon kun sillä hetkellä on huvittanut ja laittanut B-spec kuskin ajelemaan loppuun, tähän mennessä se on onnistunut maaliin asti itsekseen ajelemaan joka kerta, joten ihan hyvin myös varikkostopeista on selvinyt.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Jep, kiroaminen oli suuri kun seurailin autoa itse niin kauan kunnes tuli aika mennä varikolle, johto oli tässä vaiheessa yksi kierros. vaihdoin takaisin niin auto oli pysähdyksissä varikolla ja lähes kaikki autot ohittaneet minut jo kierroksella...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Vilperi sanoi:




Noin. Elikäs siinä olisi toi paketti. Kuvat on tosin aika pieniä? :confused:

muuten kiva mutta linkit on väärät, niissä näkyy vaan kuvien thumbnailit.

edit:ups kantsis vissii lukee viestit loppuu enne ku vastaa :p

klikkaa vaikka se kuva isoks image shackissa ja kopsaa urli tuolta osote riviltä, pitäs toimiman.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

nyt olen kyllä kateellinen, miksei tollasta o voitu pistää erikseen myyntiin jonain special editionina vaikka 100 euroon, oisin ehkä ostanutkin vielä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Saattaa kannattaa osallistua sitten myöhemmin järjestettävään Photo Mode -skabaan, jos tuollainen kiinnostaa. ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mitä ne mustat autot on mistä kovasti puhutaan?

Tajusin että niitä saa vain rajoitetun ajan ja ilmeisesti maksaa aika lailla?
Kannattaako siis säästää rahaan tiettyyn päivään saakka?

Edit: Onko Chapparral (tms.) 2J oston arvoinen, ei viittisi 1,2 miljoonaa tuhlaa siihen turhanpäiten?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

694. päivä tulee myyntiin neljä mustaa kisa-autoa (Mazda 787B '91, Nissan R92CP '92, Nissan R390 GT1 '98, Toyota GT-One '99). Varaa rahaa noin 9 miljoonaa niin ainakin riittää.
Ovat myynnissä päivään 700 asti ja tulevat taas myyntiin 1394. päivä jne. (pikku matikkatehtävä :) ).

PS. kaksi autoa löytyy "Early 90's" - ja toiset kaksi "Late 90's" -osastolta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mites tuossa nyt on että kun ainakin Special Conditions kisat voi "nollata" eli voittaa rahat ja AUTOT uudelleen niin päteekö sama kaikkiin kisoihin? Lähinnä tuo DTM kisaturnee kiinnostaa koska CLK GTR oli (paino sanalla OLI) kiva...ja tarttis saada uusi :)

Itselläni ei siis ainakaa alussa kysynyt että clearataanko aiemmart voitot tuossa DTM kisassa...

Itseasiassa selvisi tuo kun lueskelin muita juttuja, että voittaa siis uudelleen..ihmetytti vaan kun se ei kysy että nollataanko...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

joo kaikki muut kisat voi nollata paitsi championshipit. niistäkin kuitenkin auton voittaa uudelleen. ja tosta kisasta niin toi kuvasarja systeemi ois huomattavasti parempi. Oisko mitään mahdollisuuksia jonkinlaisiin kilpailuluokkiin esim japsit - eurot - jenkit. tai. 1280x960 - 960x1280 :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tein eilen ihan mielenkiintoisen löydön... Huomasin että B-Specillä voi nopeentaa ajon kulkua 3x... Voi olla että monet muutkin ovat tämän löytäneet, mutta löytyy varmaan niitäkin jotka ovat missanneet.
Eli hommahan toimii niin että painetaan ensin R1, jotta ruudulle tulee ns. tekstiversio kisasta, jonka jälkeen pidetään L1 pohjassa ja painetaan kaksi kertaa oikealle. Nyt pelin ajan ja autojen pitäisi mennä kolme kertaa nopeampaa. Mutta kisaa ei saa laittaa normaali näytölle takaisin, koska aika rupeaa kulkemaan taas normaalia vauhtia.
Pitemmissä kisoissa rupeaa ottamaan päähän, kun myös varikolle mentäessä aika muuttuu takaisin normaaliksi.
Tätä käyttämällä saa esim. 24h kisoista tehtyä 8h kisoja... :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Löytyykö GT4:stä Smartteja (MCC)?
Joissain listoissa näitä oli pari kappaletta, mutta pelistä en niitä ole onnistunut löytämään.
 
Ylös Bottom