Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

kisumisu sanoi:
Sieltähän niitä löytyy :p ...tää on aika sopivan ainakin mun "recaroon" :D eikä ole hinnalla pilattu.

Paras idea mielestäni tähän mennessä :) Millaiselta tuolilta sitten ajat.. tuo vaikuttaa aika matalalta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Sormusaave sanoi:
Onko ketään ratin omistaja kokeillut pelata niin, että pitää rattia "sylissään?" Vai onko jonkin sortin pöytä tahi kiinnitysalusta välttämätön.

Mä laitan housujen vyöllä ratin kiinni reisiin . Ratin mukana tuli ruuveilla kiinitettävä kalikka joka asettuu tuohon reisien väliin. Vyön olen sujauttanut varsinaisen rattiosan ja tuon kalikan väliin ennen ruuvien kiristämistä. Joskus testasin ketiöjakkara ym. virityksiä mutta totesin että tämä vyöviritys vie voiton.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tomppa- sanoi:
Paras idea mielestäni tähän mennessä :) Millaiselta tuolilta sitten ajat.. tuo vaikuttaa aika matalalta.

52 senttiä korkea, rattihan on vielä tosta hieman korkeammalla. Soffalta mä kruisaan,
ajoasento on ihan LUX :D ...ensimmäinen viritys oli normaali ruokapöydän tuoli mutta siinä häiritsi selkänoja.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Se on melko kova peli tuo TOYOTA 7 :D
Eihän sitä saa sutimaan vaikka mitä tekee, sitten tuli samalla pelikerralla Tank car, joka on sekin ihan ihme vekotin.

Noi jääkisat ei ole sitten yhtään tehty mulle, jotenkin tuntuu että tää ralli/jää osuus ei oo kovin realistinen, olisivat laittanu WRC4 tyylistä ajettavuutta.

Delta S4 tuntuu olevan aika liukas jos lumella vetää, toimii paljon paremmin asfaltilla, potkuakin löytyy yllättävän paljon.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mites nuo autot joille ei ole määritelty arvoa autotallissa ?

Eli mitä tarkottaa.. 'Is it ok dispose this car?' Sanakirjaohjelma ei tuntenut dispose sanaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Siis sinulta kysytään joskos haluat hävittää auton. Periaatteessa jos haluat heittää sen rogeen.

WoPe kuulostaa kovalta kuskilta. :) Itselläni oli DMC jo tuskan takana... Huoh, tuolla missioneissa on kuitenkin namu autoja...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

dispose = heittää menemään, hankkiutua eroon.
onko se OK heittää auto mäkeen:)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mitsubishi FTO:lla ajelen.. Turboista ja muista moottorivirityksistä huolimatta ei oikein tahdo pärjätä muissa kun sunday cupissa ja siitä seuraavassa..

70.000 moottoripiristykseen ei ole varaa.. Ja 1500 voittopalkinnoilla ei oikein juhlita..

Missä ne öljyt taas saikaan vaihdettua ja auttaako se jotain?

:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mika73 sanoi:
Missä ne öljyt taas saikaan vaihdettua ja auttaako se jotain?

:rolleyes:
GT Auto, sen niminen paikka kartalla
Kyllä ne ainakin yleensä on tuonu semmoset 50hp lisää, eli Demioon nähden tämä tarkoittaisi melkein tuplasti lisää tehoja :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
Itselläni oli DMC jo tuskan takana... Huoh, tuolla missioneissa on kuitenkin namu autoja...
Joo esim toi viimenen missio ringilla ja mersu alla ei ollu itseasias kovin helppo :) Mutta ihan kivoja autoja tuolta ropisi. Välillä tosin voi V-käyrä päässä nousta kun eka venaa sen 120sekuntua lähtöruudus ja sitten jos tulee suurempi moka niin.. :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tomppa- sanoi:
Kyllä turkulaisen aina kirjoituksistaan tunnistaa...

Itsekin olen miettinyt tuota ratin sijoittamista. Peliä ja rattia en ole ainakaan vielä hankkinut, mutta harkinnassa ovat. PC-ratin kanssa ei sijoitusongelmaa ole, tuohon näytön eteenhän sen saa pöytään kiinnitettyä helposti. Mutta miten olette toimineet PS2:n kanssa? Mitään automaisia kehikkoja en ala rakennella.

Mitäs täällä selitetään? Mahdat olla tois puol jokke. :D

Mutta joo, katsoo nyt jos jotain saisin nikkarin taidoillani aikaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Yiihaa, 25% ylitetty ja vihdoin aukesi Endurance \o/

Heti lähti 300km Trial mountain pyörimään, annan koneen ajaa ekat pari stinttiä ja sitten isken omat käteni peliin, hyvä että kisojen aikana voi renkaita vaihdella pehmeemmän ja kovemman seoksen välillä, olisin kuitenkin toivonu myös että bensalla olisi saanut leikkiä enemmän, esim litroina kuin paljon haluaa tankata, ja mitä enemmän sitä enemmän painaa ja ero näkyisi ajossa, tämä olisi entisestään lisäillyt taktiikkamaisia elementtejä, mutta meneehän tuo noinkin, vähän ku enne vanhaa menis essolle "tankki täytee" :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

WoPe sanoi:
Joo esim toi viimenen missio ringilla ja mersu alla ei ollu itseasias kovin helppo :) Mutta ihan kivoja autoja tuolta ropisi. Välillä tosin voi V-käyrä päässä nousta kun eka venaa sen 120sekuntua lähtöruudus ja sitten jos tulee suurempi moka niin.. :mad:

No just joo. :P Mulla on 10 noita tehty. 11 on jo tuskanen luistella sillä nuhapumpulla. Tossa kyllä huomaa miten tärkeät ne ajolinjat todella ovat. Pakko näitäkin vääntää kun tahtoo bilikat, ja kohta on isot kisat loppu. :) 63 ja jotakin rosentteja takana. Jösses, pitää rallitkin vääntää loppuun.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Janus sanoi:
No just joo. :P Mulla on 10 noita tehty. 11 on jo tuskanen luistella sillä nuhapumpulla. Tossa kyllä huomaa miten tärkeät ne ajolinjat todella ovat. Pakko näitäkin vääntää kun tahtoo bilikat, ja kohta on isot kisat loppu. :) 63 ja jotakin rosentteja takana. Jösses, pitää rallitkin vääntää loppuun.
Joo siel on muutama vähän kinkkisempi ja jotkut menee taas todella helposti, suberbirdilla 3 lap oli aluks vaikee mut sit se jotenki meni todella helposti, samoin Hondalla suzukas, sitten muistaakseni Nissan skyline slipstream oli aika paha mutta meni lopulta.

Tuleeko toi äänimerkki B-specis aina kun joku ohittaa jonkun? samaten ois voinu tehä jonkun napin että pääsis säätää varikkomuutoksen jo ennen ku tulee sisään, mutta eipä tossa mikään kiirekkään ole.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mites muuten voi palauttaa orginaalivanteet? GT3:ssa vanteet vaihdettiin samasta ruudusta josta autoon hypättiin sisään, GT4:ssä ei näin näytä olevan. Myöskään auton säätövalikossa vanteita ei näytä voivan vanteita vaihtaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

hyeena sanoi:
laitetaan tosta nyt aluksi omasta ajosta...

IA 15 8:52.329min löytyykö kovempia? kuvankin laittaisin mutta kun ei tänne voi liittää, höh
Samainen testi ja 8'40.920 :D.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Mulla meni jonnekkin 8min55sekuntiin, vedittekö nuo ajat ekalla yrityksellä? ihan hyvät ajat kyllä, en sitten tiedä mihin aikoihin tuolla vois päästä jos osais edes puolet ringistä ulkoa :) pakko tuosta on sekunteja lähteä ku aika varovasti vedin ettei lipsahda.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Lastsoul sanoi:
Mites muuten voi palauttaa orginaalivanteet? GT3:ssa vanteet vaihdettiin samasta ruudusta josta autoon hypättiin sisään, GT4:ssä ei näin näytä olevan. Myöskään auton säätövalikossa vanteita ei näytä voivan vanteita vaihtaa.
No, eilen hain ko. pelin, ja itsekkin etsiskelin aikani paikkaa jossa voi öljyt vaihtaa.
Molemmat löytyy siitä GT-Auto (tai joku sellainen) kuvakkeen alta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Sunnuntai alkaa Gran Turismolla... Eli kysymyksiä.. :)

Mikä noista halvoista käytetyistä autoista piristyy parhaiten? Eli mihin saa välijäähdyttimet ja muut? Pärjäisi kovemmissakin luokissa, kun Japanise 90 Challenge..

Jos hommaa jarrutasapainosäätimen, niin joutuuko sitä myös säätämään?

Mites ilokaasut, osaako tietokone ajaessaan käyttää niitä itse?

Mitä renkaita kannattaa käyttää asfalti radalla.. ja vaatiiko pehmeämpiin sportti renkaisiin vaihto mukanaan myös varikkopysähdyksen?
 
Ylös Bottom