Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kyllä on hyvä auto shelby mustang gt tuossa european events 1000 miles kisassa. nyt oon vetäny 3kisaa ja oon voittanu 3:D b-specill niitä vetelen kun en jaksa semmosta hidasta tussuttelu vauhtia ajaa kun sillä mustangilla päsee vaan 217km/h. Huomenna taas jatkan ja toivottavasti voitan kaikki :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onko muuten kenelläkään omasa tallissa niitä mustia erikois autoja mitä saa sinne käytettyihin autoihin kun on joku pvm pelattu peliä? Ja jos josnkulla on niin voisitko kertoa onko ne paljon parempia kuin tavalliset autot vai onko niissä vaan se väri "erikoista"?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Piitkän tauon jälkeen hakkasin jonkunverran GT4:sta ja hyvältä tuntui. Siskon poikaystävällä oli lainassa pari viikkoa ja oli rahaa tullut aika rutkasti lisää. Itsekin tosin pelasin viime keväänä erittäin paljon, mutta nyt löytyi jo formulakin tallista. :cool:

Harmittaa vaan, kun ei ole rahaa rattiin+polkimiin. Pelikokemus saisi varmasti uuden ulottuvuuden, vai mitä? Kertokaa kokemuksia ratista GT4:n kanssa, kiitos. :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

No, josko selostaisin lyhyesti ja ytimekkäästi tällä kertaa.

Jos oot ajanu autoa niin kuvittele ratin tilalle kaks nappia joilla ohjataan vasemmalle ja oikealle ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onko kellekkään käynyt niin että se valkoinen pyörivä lataus hommaa onkin muuttunut punaiseksi ja peli on jämpännyt sen jälkeen? Itellä se tulee kun aloitan kisaamaan tai lopetan kisan. Ennen kisaa siitä voi selvitä jos jaksaa odottaa tai ottaa levyn ulos ja laittaa takas sisään, mutta kun se tulee kisan jälkeen niin mikään ei auta.:(

Pelissä ei ole yhtään naarmua ja pleikka kyl toimii muissa peleissä, niin osaiskohan joku sanoa onko tuo vika pelin vai konsolin syytä?:confused: Tekis mieli ostaa tuo driving force pro ratti, mutta kun tuo GT4 ei toimi, enkä tiedä auttaako jos uustan uuden pelinkään niin saattaa kyllä jäädä ostamatta...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Onko sulla modattu PS2 vaiko ihan tehdaskuntoinen? GT4:sen dvd on nimittäin dual layeri ja jos sulla on modattu kone niin oon lukenu että se aiheuttais tuollasen kaatumisen.

Lisää syitä voisi sitten etsiä ite levystä, jos se on pahasti naarmuilla niin se saattaa aiheuttaa tuon. Jos ite pleikka on ihan paskas sisältä niin ei sekään tietysti asiaa auta.

Mutta kerroppa ensin onko se modattu vai normi-pleikka millä pelaat? Siitä voitas lähteä ratkasemaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Imhotep145 sanoi:
Onko kellekkään käynyt niin että se valkoinen pyörivä lataus hommaa onkin muuttunut punaiseksi ja peli on jämpännyt sen jälkeen? Itellä se tulee kun aloitan kisaamaan tai lopetan kisan. Ennen kisaa siitä voi selvitä jos jaksaa odottaa tai ottaa levyn ulos ja laittaa takas sisään, mutta kun se tulee kisan jälkeen niin mikään ei auta.:(

Pelissä ei ole yhtään naarmua ja pleikka kyl toimii muissa peleissä, niin osaiskohan joku sanoa onko tuo vika pelin vai konsolin syytä?

Mulla oli sama vika, pleikkarin puhdistus autto. Nyt pelittää kun unelma. Niin pelilevy on naarmuton ja pleikkaa ei oo modattu. Kannattaa varmaa kokeilla putsaa pleikka ensimäisenä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Pleikkani on modaamaton, eikä levyssä ole naarmuakaan (pidetty kuin kukkaa kämmenellä;) ). Kuten mainitsin pleikassani ei ainakaan muiden pelejeni kohdalla ole mitään vikaa. Kovin likainenkaan sen ei pitäisi olla, kun jokunen viikko sitten avasin koko roskan ja putsasin.

Tuota puhdistus levyäkin on tullut kokeiltua ilman tulosta, MUTTA tätä kirjoittaessani päätin vielä testata sitä puhdistus levyä jonka jälkeen peli jämppäsi kerran kisa valikossa kun valitsin 1000miles (jäi vain musta ruutu jossa oli osoitin), mutta levyn ulos otto ja takasin laittaminen auttoi:eek: kisaan meneminen ja poistuminen toimivat ihan hyvin.

Palaan asiaan vielä, jos jotain ilmenee!
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

No niin se ilo ei ollut pitkä ilo minun osaltani.:( Muutaman kisan kerkesin ajaa ongelmitta ja sitten se taas jämppäsi kisan loputtua.:mad: Tuli jälleen ystävä punainen mittari eikä auttanut vaikka otin levyn ulos ja sisään....
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

etsippä ohje miten säätä lukupään korkeus kohdalleen, tai etsi joku kuka osaa/uskaltaa tehdä sen.
Itse olen avannut tuon vanhan plegen kolme kertaa...
Niin ja TÄÄLTÄ voi löytyä jotain apuva.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ok, kokeilen tässä varmaankin huomisen aikana tuota säätämistä... Olen kerran aikaisemminkin avannut tuon linssin näkyviin putsauksen takia, joten siinä ei pitäisi kauaa kestää.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

jesse sanoi:
Todella surkea esitys jos vertaa Xboxin Forza Motorsporttiin.
Aika nerokas kommentti :D
Ainakin panostuksesta peliä kohtaan puhuttaessa taitaa GT viedä voiton aika reilusti. Muu onkin jo makukysymyksistä kiinni.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ihmeellinen kommentti jesseltä kun ottaa huomioon, että kyseinen kaveri osti multa GT3:sen :D

Vuosien odotusten jälkeen GT4:ssa on vihdoinkin onnistuttu luomaan hybridejä ja itsekkin olen niitä jo kokeillut. Ajelin muun muassa GS300 Lexuksella jossa Viperin V10 ja vanhakorisella 300ZX, jossa Mersun V12 sekä Nissan Silvialla jossa Supran 3.0 litranen suora kutonen :cool:

Ei sillä että GT-into olis vielä minnekkään hiipunut ainakaan itsellä, mutta ei tämä sitä ainakaan vähentänyt ;)

Lisää inffoa GTPlanetin sivuilta.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tulikettu sanoi:
vanhakorisella 300ZX, jossa Mersun V12
Lisää inffoa GTPlanetin sivuilta.

Eikai pikku zäksä niiaa etiäpäin ;)

noh ei mut ihan hauskalta kuulostaa hybridit. Paljonkin Samu ajellut viime aikoina?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Tulikettu sanoi:
Vuosien odotusten jälkeen GT4:ssa on vihdoinkin onnistuttu luomaan hybridejä ja itsekkin olen niitä jo kokeillut. Ajelin muun muassa GS300 Lexuksella jossa Viperin V10 ja vanhakorisella 300ZX, jossa Mersun V12 sekä Nissan Silvialla jossa Supran 3.0 litranen suora kutonen :cool:

Ei sillä että GT-into olis vielä minnekkään hiipunut ainakaan itsellä, mutta ei tämä sitä ainakaan vähentänyt ;)

Lisää inffoa GTPlanetin sivuilta.

SIIS MITEN niitä hybridejä voi tehdä???
Piti tätä varten ihan rekisteröityä..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ennen eilistä en ollut koskaan pelannut kunnolla GT-sarjan pelejä, pois lukien 5 minuuttia GT1:stä, joskus kymmenkunta vuotta sitten ja GT:HD, jossa ei lopulta paljoa pelattavaa ole. Täytyy kyllä myöntää että Nordschleifella hurjastelu oli jotain aivan käsittämätöntä paatuneelle PC-simulistillekin.

Pitää kai lähteä takaisin tahkoaan rahaa, että saisi sen tasauspyörästön...

GT5 will blow our minds.
 
Ylös Bottom