Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 -kokemuksia

Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

zeikei sanoi:
SIIS MITEN niitä hybridejä voi tehdä???
Piti tätä varten ihan rekisteröityä..
(Vähän myöhässä) Hybridien tekemiseen tarvitaan Action Replay - tai joku muu vastaava huijauskoodilevy.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Hyvin varustetuista pelikaupoista noita on yleensä löytynyt.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

kohta repee joku paikka.:mad: miten ton mission 24 voi päästä läpi:confused: tiiän että siinä pitäis imussa jotenkin velmuilla mutta miten, rupeen olee kohta vaaraks kodin viihde elektroniikalle

se onkin mission 23
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=68819 Mission 23 Skylines

GTplanet takkuilee mutta toimii, tuo on tosiaan aivan kärkipäässä pelin nyppivimpiä ajoja.

Teknisesti ajatus on ajaa niin, että myös vihut hyötyvät pelaajan auton veto efektistä, mutta vaikeus tuleekin sitte siitä, että eivät mitenkään systemaattisesti toteuta tätä.

Nähnyt läpäistävän, mutten itse päässy.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Se on läpi nyt... siis tehtävä 23. jumatsuikeli meinas olla kovassa... pistääköhän ne tietoisesti tollasia tehtäviä, tollaset ei ainakaan mua koukuta yhtään oli lähellä että peli ois lopullisesti jäänyt nurkkaan pölyttymään. mutta nyt on voittaja fiilis :cool:


Niin kiitti vaan linkistä sen avulla se päästiin
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Rahaa about 5 milliii ja Suzuki Escudo:D Jokseen ei peli enää paljoo koukuta....
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Imhotep145 sanoi:
Onko kellekkään käynyt niin että se valkoinen pyörivä lataus hommaa onkin muuttunut punaiseksi ja peli on jämpännyt sen jälkeen? Itellä se tulee kun aloitan kisaamaan tai lopetan kisan. Ennen kisaa siitä voi selvitä jos jaksaa odottaa tai ottaa levyn ulos ja laittaa takas sisään, mutta kun se tulee kisan jälkeen niin mikään ei auta.:(

Pelissä ei ole yhtään naarmua ja pleikka kyl toimii muissa peleissä, niin osaiskohan joku sanoa onko tuo vika pelin vai konsolin syytä?:confused: Tekis mieli ostaa tuo driving force pro ratti, mutta kun tuo GT4 ei toimi, enkä tiedä auttaako jos uustan uuden pelinkään niin saattaa kyllä jäädä ostamatta...


Sama juttu, peli ei muutenkaan toiminut kunnolla (esim jos aloitti jonkun lisenssin nii tilttas), mutta mulla heti alko pelittää ku oli konsoli huollossa:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Pekkah65 sanoi:
Sama juttu, peli ei muutenkaan toiminut kunnolla (esim jos aloitti jonkun lisenssin nii tilttas), mutta mulla heti alko pelittää ku oli konsoli huollossa:mad:
Siihen auttaa myös kun laittaa PS2:n alkuvalikosta sen diagnosiksen päälle. Sen löytää muistaakseni PS2:n alkuvalikosta painamalla kolmiota system configurationin päällä.

Itselläni oli sama homma ennen, mutta kun tuon laittoi päälle, ei lataus enää näyttänyt punaista. Socomissakin myöhässä spawnaamiset loppuivat siihen.

Hieman myöhemmin uusi pleikkari tietenkin auttoi lisää, mutta kyllä tuo diagnosis-hässäkkä jelppaa latausaikoihin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Terve, itsekkin olen jäänyt koukkuun. aargh! Mutta tuota onko mitään tietoa kun Grand valley speedway 300km endurance- kisasta pitäisi saada Sauber c9, mutta itse sain Audin v12 streamlinen??? Onko tietoa siitä?
OTTAKAA HUOMIOON PÄIVÄ 694, JOLLOIN SAA TOYOTA GT-ONEN TAI NISSAN R390:N PUOLI-ILMAISEKSI KÄYTETYISTÄ AUTOISTA!!!!
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kysymys: Mikä olisi paras auto aloittaa peli. Minun ensimmäinen vaihe on Ajaa cadillac cien xDDD mutta pitäisi olla auto jolla voittaisi renault 5:n. PS: Jos ihmettelet aikasempaa viestiäni, niin olen päässyt jo kertaallen pelin läpi ja aloitin alusta, mutta en muista alkuautoani
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Kuulisin mielelläni ajokokemusvertailuja ratin ja padin väliltä. Ratti PC:lle löytyy, mutta en ole ajatellut investoida PS2-rattiin. Jo pelkästään sen sijoittaminen on ongelma. Originaali padi on siis minulle ainoa vaihtoehto. Mitäs muuten muistikorttivaatimukset sanovat... täytynee hakea uusi.


RATTI, Tottakai ei mitään padia, sillä on kokemuksia, minusta ratti on parempi valinta kuin pad. Olen itse pelannut aika paljon ja olen tottunut ajamaan ratilla. Älkää siis ottako tätä viestiä sillä että moittisin padia, se toimii joissain peleissä hyvin, kuten battlefield sun muut . Mutta vastaus on: Ratti
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Terve.

Onko muita ketkä pelaavat nuolinäppäimillä tattien sijaan? Itse en ikinä ole oppinut tateilla pelaamista vaan ajotyyli on muovautunut vanhalla ohjaimella. Kaikki lisenssit olen kullalle vetänyt + viidellä eri autolla nyrre alle 5min. Ei aina tarvitse tatteja tai rattia.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Terve.

Onko muita ketkä pelaavat nuolinäppäimillä tattien sijaan? Itse en ikinä ole oppinut tateilla pelaamista vaan ajotyyli on muovautunut vanhalla ohjaimella. Kaikki lisenssit olen kullalle vetänyt + viidellä eri autolla nyrre alle 5min. Ei aina tarvitse tatteja tai rattia.

Ohhoh!! Ei onnistuis multa. Tateilla mennään, GT5 prolo siis.

ps. eikö sun pitänyt olla kotoisin Korvatunturilta??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Ohhoh!! Ei onnistuis multa. Tateilla mennään, GT5 prolo siis.

ps. eikö sun pitänyt olla kotoisin Korvatunturilta??
Tatti ja ratti kuskit ottaa noista nyrren ajoista helpostikkin sen 10sek pois mitä olen videoita kattonut. Nuolilla ajaessa ajotyyli on niin erinlainen että optimaalisia linjoja ei pysty millään menemään.
http://img43.imagevenue.com/img.php?image=58159_DSC00008_122_655lo.JPG
Kyllä tuohon alle viiden min saa vielä Audin ja Jakenkin menemään vaikka tiukkaa tuntuu tekevän. Vieläkö muut jauhaa tätä peliä?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

Milläs autolla suosittelette ajamaan Formula GT World Championchipin:confused:



ps. Ei oo varaa Vormulaa.:eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 kokemuksia [PAL]

siitä on nyt yli neljä vuotta kun koitin ajaa nyrren 24h kisan kerralla läpi, silloin sain ajettua vain 14 tuntia.
nyt on alkanut taas kuumottaa kokeilla lemansin parissa tuota 24t ajoa.

vanhoista viesteistä ongein januksen ja hyeenan säädöt, mutta se jäi epäselväksi millä autolla janus tuon ajoi.
mahtaako enää muistaakaan, jollain mersulla se sen ajoi mutta onko noita useampi.

vielä en tiedä että ostanko uuden plesenkin vai käytänkö vanhaa.
tuolla vanhalla kyllä saa kisan käyntiin, mutta turha kuvitellakaan että se lataa vielä valikot kisan jälkeen.
toisaalta olisi kiva pelata muitakin kisoja kun vasta 40% pelistä läpi joten kaipa se pakko on uusi kone ostaa.
onneksi eivät maksa kuin 99e enää nykyään.

paraneeko tuo kuva muuten yhtään jos laittaa komponentilla kiinni rgb piuhan sijaan?
ei tässä sentään vissiin tukea proge kuvalle ollut?
 
Ylös Bottom