Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Joo, meikäläinenkin hinkkasi noin 40 kierrosta, tasaisesti tuli aina noin 1.00.200-1.01.000 veikkaisin että voittoaika tulee olemaan jotain 0.59.500-600 luokkaa.

Onko ok jos laitan tuonne ylös skaban maksimikierrosmääräksi 1 kierrosta nyrreä ja 2-3 kierrosta muilla radoilla?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshaft beta sanoi:
Onko ok jos laitan tuonne ylös skaban maksimikierrosmääräksi 1 kierrosta nyrreä ja 2-3 kierrosta muilla radoilla?
juu käy mulle jos nyt halutaan pitää tää tämmösenä time trial luonteisena... pisemmät kisat tois enempi eroja ja vähempi sahaamista tosin
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Uuteen skabaa 00:59.608. Tämä tuli ekan setin kierroksella 7.
Pistän ton ny pohjaksi itelle ja lähen siitä parantelemaan.

EDIT: Taas unohtu mainita että ajan ratilla, kuten tein myös viikon 16 kisassa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

juu vähän paranneltu: 59.568

edit: 59.542
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Alkaa kyl ärsyttää nää kisat, kaikki mutkat on kokeiltu mennä kaikilla mahdollisilla tavoilla, mut ei alle ~59.9s mee millään vaikka kuinka yrittäis. Mitä täs nyt pitää tehdä et pääsee tollaselle pro-tasolle, lukita itteni huoneseen ja harjotella 24/7 vuoden ajan :confused: Prkl ärsyttävää :D
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Aja mutkaan terävästi sisälle jarruttamalla, RX-7:n alusta kyllä kestää tälläsen tavan. Ja tietenkin mahdollisimman ajois kaasu pohjaan, mutta kuitenki välttäen sladia. Mones kohdas voi painaa kaasua jo yllättävän aikasin, sen verran hyvin toimii tuo räxä.

Omalla kohdalla ajotyyli jumittuu siihen samaan noin 20 kierroksen jälkeen jolloin parannusta on turha odottaa. Sen jälkeen pieni tauko, peli uudestaan käyntiin ja uus enkka saattaa tulla vaikka ekalla kiekalla.

Siinä ny pientä vinkkiä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Kiitti neuvoista, heti tuli tulosta: 0'59.696 Ja mokasin tokavikas mutkas vähän ja vika meni ihan liian leveeks :) Nyt pitäis olla kaikki ajotekniikat hallussa, vielä voitan jonku kisan prkl ;)

edit. 0.262 oli edellä ekalla sektorilla, kyllä tässä vielä alitetaan 59.5
edit2. 0'59.683
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

0'59.510 :cool:



Hyvä päivä tänään, pelannu 14.00 asti ja vetäny kultaa "voi v*ttu tää o iha mahoton"-lisenssitesteistä ja tähän pohja-aika, aijai.. voi sitä viettää perjantain ilman kaljaakin. :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
00:59.361

Suhteeellisen nappiin meni tuo kierros kaikin puolin.

hyvä rundi, hyvä rundi... ei oo ollu puhtia ny parantaa ;) ja toi alkaa olla jo aika optimaalikierroksen alueella... enempi vei aikaa .de:n NST kisa (palo kyllä kiinni komiasti jossain vaiheessa :rolleyes: ) nojoo, pistäkeehän joku hyvä rata med joku muu ku etuveto auto
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Katellaan vielä tuo kolmisen tuntia. Mulla on aikasta hyvä skaba taskussa jos tuo mun aika nyt pitää. Laitan uuden kisan sitte huomenna aamusta tai kahdentoista mais päivällä.

Uus kisa muuten erittäin mielenkiintonen tuola .de:ssä. Saiskohan Grandin tiukille tällä kertaa ku on mulle paremmin sopiva auto ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Uus kisa muuten erittäin mielenkiintonen tuola .de:ssä. Saiskohan Grandin tiukille tällä kertaa ku on mulle paremmin sopiva auto ;)

Totta, Cusco Impreza aika kovis kyllä... vaatii vähän erilaista ajostrategiaa kun toi Alfa. Vähän alkutestiä tehny ja semmosta. Tuuhan meseen jossain välissä pitämään pikku palaveria nyt kun ajetaan samalle tiimilleki ;)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tuo aika on ainoa alle 59:5. Niin sanottu haamuaika, meni kaikki mutkat niin täydellisesti ku voi mennä. Kattoo huomenna jos ehtii palaveria pitää, koetta pukkaa päälle :(
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jo toinen viikko niin että jäi ajot lähes väliin, hiton keskiviikon ja sunnuntain välinen yö, mutta sain sentään erittäin kehnon ajan pienessä kohmelossa ajettua. Vielä kun sen kokonaisen ehjän kierroksen olisin saanut ajettua niin aika olisi ollut 59.7. Täytyy se vain myöntää, kovaa te pojjaat kaasuttelette. Jos sen uuden kisan saisi jo aamulla niin voisi alkaa ajelemaan kunnolla. Niin ja se oikea aika mulle oli: 1:00.100. Ja ratilla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Huh huh ku voi ihmistä väsyttää. No uutta kisaa laitan kuitenki ku on täs aikaa ennen ku alkaa fysiikka painaa päälle.

Rata: Infineon Raceway (Sports Car Course)
Auto: Amuse S2000 R1
Teho: +20%
Paino: ei muutoksia
Renkaat: Sports - Medium
TCS ja ASM: pois päältä
Vaihteisto: vapaavalintainen
Ja yksi kierros ajetaan.

Sen verran koomas että tosta ehkä unohtu jotain, en tiedä. Mutta noilla mennään ny tämä viikko.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Skaba laitettu ylös.
Pitääpä koittaa huomenna veivata vähän DFP:lla jos kerkeäisi pohjat ajamaan.. ;) :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Camshafti jos viittisit korjata ton mun tsukuban ajan niin olis hyvä. Siellä on se vanha 59.608 kummittelemas, tokalla 59.5xx :p
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Korjaa samalla vaikka kaikkiin mun aikoihin et ajan ratilla ja nimenkin voi kirjottaa oikein, ei d vaan D. ;)

Tää kisa onkin hankalampi, eilen ei saanu puhdasta kierrosta aikaseks mut äsken vedin jo viidennellä ajan 1'38.396.
 
Ylös Bottom