Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Grandi sanoi:
Noniin eiköhän heitetä jotain oikeeta kisaa sit. Tässä mitataan vähän erilaisien ajotekniikoiden hallintaa, perinteisellä urheiluautolla välimeren rannalla:

rata: Costa di Amalfi
auto: Toyota Supra RZ
quicktune: huom: renkaat normal road, ajoavut kielletty
säännöt: seinäkosketuksia ei sallita
Vielä sain vähän puristettua ajasta :D eli
2,20,998

Ja padilla
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Parin kierroksen pyörittelyllä tuli 2.18.001 (DFP) ja siinä on vielä paljonkin parannettavaa...

edit. jaahas, piti kuitenkin quick-tunen kautta ne renkaat vielä vaihtaa, ei jaksa kuitenkaan enää ajaa, tokalla kierroksella: 2.25.102
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

no voi herrajestas :D emminä tommosia pysty ;) ajakaa mää laitan lakin päähän ja oon ehkäpääää ajamatta :cool:

muuten, huomatkaa noi renkaat sit
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Saatiin sitte uutta väriä rytmiorkesteriin... saapa nähä millane kisa seuraavaksi tulee :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

No miltäs tää kuullostas
GT Modessa Free Run
Rata: Autumn Ring Reverse
Auto: Subaru Impreza Rally Car "99
Renkaat: Racing Super hard
Säännöt: Kaksi rengasta radalla
Alkuperäiset tehot.

Saa vähän alustaa säädellä kunhan vaan ei rupea virittelemään.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

kuulostaa makialta, saa kerta säätää...
pitäkää kiukuttelijat suunne supussa!!

ruvetaas KK ajamaan oikee kunnolla, tuutte jätkät saamaan niin turpiin :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
kuulostaa makialta, saa kerta säätää...
pitäkää kiukuttelijat suunne supussa!!

ruvetaas KK ajamaan oikee kunnolla, tuutte jätkät saamaan niin turpiin :cool:
Heh... ajellaan toki
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Pitikin pari rallia tossa vääntää, et sai ton auton.

1'24.254 (DFP) näin alkuun, alkuperäissäädöillä. Enpä oo alustaa muuten ikinä säädellyt, kun maavaraa tiputtanu, et voi tulla vielä hankala kisa. Nythän sitä voi sitten ruveta opettelemaan...

edit. Pitäiskö sitä muuten perustaa vaikka Gran Turismo Skabat II ketju, kun Camshaft ei ehi noita aikoja päivittelemään niin usein?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Lonely_Driver sanoi:
edit. Pitäiskö sitä muuten perustaa vaikka Gran Turismo Skabat II ketju, kun Camshaft ei ehi noita aikoja päivittelemään niin usein?

juu pistä toki uus ketju... mä en tuu olemaan ihan kokoajan paikalla ainaskaan niin en ite viitti.

muuten, mukavia noi säädöt :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Grandi sanoi:
juu pistä toki uus ketju... mä en tuu olemaan ihan kokoajan paikalla ainaskaan niin en ite viitti.

muuten, mukavia noi säädöt :)

höpsistä! ei siitä paikasta niin paljo jarrua löydy että ne sut sinne ottais...

annetaa pojille vähä vinkkiä mihi suuntaa ajaa... eli alle 1,21 teidän on tulema ajaa, kettu varmaan ainaki pääsee jos nyt vaan enää liikkuu meijä porukoissa
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Eilen kokeilin pikasesti ja tulos oli jotain 1:21.4xx
Pitää vielä tänään katella sitte tarkemmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Sori taas.. on ollut hirveää kiirettää töissä.. yritän päivittää huomenna. menee tuohon kuitenkin hetki aikaa, nyt ei jaksa :( ei tarvi tehdä uutta..
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Jos oikein olen ymmärtänyt, niin saattaa ehkä kannattaa treenata La Sarthea I:stä arcadessa Mazda RX-8 LM Race Carilla, Audi R8:lla tai Pescarolo C60:llä ja racing hard -renkailla.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Oliver sanoi:
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin saattaa ehkä kannattaa treenata La Sarthea I:stä arcadessa Mazda RX-8 LM Race Carilla, Audi R8:lla tai Pescarolo C60:llä ja racing hard -renkailla.

sisäpiirin osake vilppi? ;) eipä o tollasii paskalooria vielä tallissa, ihanan kalliita ovat
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

*Hitaampi aika poistettu*

Mä jätän tuohon. Parannettavaa vielä on, mutta ku tuli eilen tuo MotoGP4 hankittua :p
Vielä olis muutama kikka jousitukses koittamatta, mutta ei voi mitää. Kai tuollakin ny johonki pääsee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
jaahas, mites ajat todistetaan? mulle ei toi sushi oikee käänny.
Time Trialin enkoista pitäisi löytyä 32-numeroinen "passcode", jonka kisaan rekisteröityneet voivat ilmoittaa nettisivulla. Passcode pitäsi saada näkyviin painamalla Starttia ennätyksen kohdalla.
En itsekään ole ihan varma, enkä nyt pääse testaamaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Oliver sanoi:
Time Trialin enkoista pitäisi löytyä 32-numeroinen "passcode", jonka kisaan rekisteröityneet voivat ilmoittaa nettisivulla. Passcode pitäsi saada näkyviin painamalla Starttia ennätyksen kohdalla.
En itsekään ole ihan varma, enkä nyt pääse testaamaan.

OHO!! voikoha noilla passikoodeilla nähä replayn? voikohan sen coden näpytellä pleikkaan ja katsoa replay....hmm... nyt tuli aika tyhmä läppä, vastauksen tiedän se on ei! mutta sanotaan nyt kuitenki...
perhanan hieno idea kuitenki!! ehdottomasti GT5 pitää olla tollanen!!! loppus cheattaamiset

kettu: oispa kiva tietää säädöt millä ajoit :) tuskin kukaan parantaa tosta
 
Ylös Bottom