Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4 Skabat.

Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

No joo.
Viikon 16 skaba on nyt listattuna. Vähän ehkä epäselvä, mutta koitan sitten raapustaa vaikka huomenna selvemmin sen...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

tosi hyvin laitoit :) älä syytä siitä itseäsi...
KAIKILLE KISAAJILLE: miltä se ajaminen tuntuu?

uh... teidän on parempi ajaa se mun referenssi sillä olen tässä 9tuntia säätänyt jo seuraavaa skabaa, en voi tätä kyllä toistaiseksi hyväksyä koska en ole vielä itsekään selvittänyt tätä :D 0,3s päähän jäin 1st...
mutta jos selvitän niin kyllä teistä löytyy mua parempi kuski ;) joka tämän loppupelissä ajais


n. a-spec 5-600
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Miksi sulle tulee A-spec pojoja noin paljo? Mulla on täsmälleen sun sääntöjen mukaset asetukset mutta saan vaan jotain 200 pistettä :confused:
Voisit muuten jo ilmottaa sen sun ajan niin tietäis mihin tähtää, ei tota muuten jaksa millään tahkota.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Tulikettu sanoi:
Miksi sulle tulee A-spec pojoja noin paljo? Mulla on täsmälleen sun sääntöjen mukaset asetukset mutta saan vaan jotain 200 pistettä :confused:
Voisit muuten jo ilmottaa sen sun ajan niin tietäis mihin tähtää, ei tota muuten jaksa millään tahkota.

noin 5-600 vaikea tietää ku asteikko loppuu 200... tasosta päätellen sen verran...

ai mihin tähdätä? no jos se viper ajaa mun kisoissa ainaki alle 14min aikoja niin tähtää siitä sitte :D
siks vähä ihmettelin tota sun 14.14+min voittoaikaa? hmm kokeileppa ajaa kisa jossa viper lähtee keulilta :)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Se voi olla että ne kämmäs jotain ku pääsin niiden ohi, siihen kuitenki tuli joku 10 sekunnin gappi yhdes vaihees ja sen turvin ajoin voittoon.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Joo-o, tässä hyppytunnilla väänsin ton kisan. Aikaa ei voi hyväksyä, koska ei tullu voittoa, mutta sijoituin hienosti kuudenneksi ajalla 18.58.703 ja niin hyvin ajoin kuin vaan pystyin, takarenkaatkin meni punasiks vasta tokan kierroksen alussa. Tälläsiä mukavia kisoja vaan seuraaville viikoillekin, niin on varmasti kaikilla hauskaa osallistua. :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Lonely_Driver sanoi:
Tälläsiä mukavia kisoja vaan seuraaville viikoillekin, niin on varmasti kaikilla hauskaa osallistua. :confused:
Huvin vuoksi minäkin voisin näitä ajaa, mutta tämmönen että on ajettava hampaat irvessä jotta saa edes hyväksyttävän ajan (voittaa kisan) on kyllä aika syvältä. Eiköhän ilman näitäkin jo jokainen näe että ketkä on rattimiehiä.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Joko aikaa, tai tekoälyä vastaan, mutta ei molempia samaan aikaan. Varsinkaan gt4:n tekoälyn ollessa kyseessä =)
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

tää kisa on niinku david lynch leffaa... kaikki ei o sitä miltä näyttää...
jos haluutte vinkkejä niin voin kyllä auttaa :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Onkohan siinä nyt sitten järkeä, että edellisen kisan voittaja treenaa etukäteen seuraavaa kisaa (jonka saa taas luultavasti määrätä) koko viikon? No joo, mikäs siinä, kansa äänestää ratillaan ja ilmoitetuilla ajoilla. Ehkä joku arvontasysteemi olisi parempi, tai edes niin että yksi henkilö päättää radan ja toinen auton, ettei kenellekään tulisi liiallista etulyöntiasemaa ja saataisiin tasaisempia kisoja?

Kunhan tässä ehdottelen...
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
jaa kisa pitäis laittaa maailmalle...

no joo saa tässä virittääkki mutta säännöt on sitte pojat TIUKAT!!!



valkata kisa jossa lähtötaulukossa sijalla 2 on oreca viper. jos ei
ekalla kerralla natsaa niin, mennä kisaan nii monesti että löytyy!!

JooJoo!


jos meinaatte ottaa digikameralla screenereitä on kamera syytä pitää
hollilla ennen maaliin tuloa koska lopputulos näkyy ruudulla vain
hetken, replaysta tosin saa summatua ajat


Ottaa mitä screenereitä, neuvokaa ny känttyä miten mää pääsen ees kisaamaan??? :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

hyeena sanoi:
tää kisa on niinku david lynch leffaa... kaikki ei o sitä miltä näyttää...
jos haluutte vinkkejä niin voin kyllä auttaa :confused:


No, voita ny yks kisa ekaks malliks. Päivä täytyy olla tältä viikolta.

Eihän tossa oo mitään saumaa, koita ny pyristellä 400+ hepoilla +600 vastaan.
Hei kamoon, tän piti olla hauskaa! :confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

marD sanoi:
No, voita ny yks kisa ekaks malliks. Päivä täytyy olla tältä viikolta.

Eihän tossa oo mitään saumaa, koita ny pyristellä 400+ hepoilla +600 vastaan.
Hei kamoon, tän piti olla hauskaa! :confused:

voittaa voittaa!! se pistää ajamaan kovaa kun tietää missä ratkaisu tapahtuu!! sun sigu on oikeassa!! ylipaino on YLIVOIMAA!!!

ps. emmä tätä o harjoitellu, kerran puhtaan referenssi ajan ajanut, näköjää paskaa tuuria että viper kuski kyrsiinty ja lähti mun perään
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

EdHunter sanoi:
Onkohan siinä nyt sitten järkeä, että edellisen kisan voittaja treenaa etukäteen seuraavaa kisaa (jonka saa taas luultavasti määrätä) koko viikon? No joo, mikäs siinä, kansa äänestää ratillaan ja ilmoitetuilla ajoilla. Ehkä joku arvontasysteemi olisi parempi, tai edes niin että yksi henkilö päättää radan ja toinen auton, ettei kenellekään tulisi liiallista etulyöntiasemaa ja saataisiin tasaisempia kisoja?

Kunhan tässä ehdottelen...

Kannatetaan, eihän tässä muuten ikinä pääse valitsemaan suosikki ratojaan/autoja :)

esim. kukaan ei varmasti voittais mua Tsukuba & Yaris RS Turbo kisassa (no voittais kuitenkin viidellä sekunnilla), mutta enpä pääse ikinä valitsemaan.

Mut kyl tää näil nykysäädöilläkin käy, ei toisaalta jaksa kokoajan ruikuttaa, ajaisin vaa paremmin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

mitä mieltä porukka ois gt mode, auto x, rata x vapaa tuning ja omat säädöt.
näkis kuka osaa säätää pirssinsä...

ja nyt ku puhutaa nii mitä luulette että olen hakenut tällä viime kisalla? mitä pojan päässä liikkui? :D miten kisa on tarkoitus ajaa, millä taktiikalla olette lähteneet kisaan?
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

mitä mieltä porukka ois gt mode, auto x, rata x vapaa tuning ja omat säädöt.
näkis kuka osaa säätää pirssinsä...

Käy. Säädöissä oon vaan vielä huonompi kun ajamisessa :D Camberin ja toen muutokset -> :confused:


ja nyt ku puhutaa nii mitä luulette että olen hakenut tällä viime kisalla? mitä pojan päässä liikkui? :D miten kisa on tarkoitus ajaa, millä taktiikalla olette lähteneet kisaan?

Ei mitää taktiikoita, auto alle ja kaasu pohjaan, siinä viiden minuutin kohdalle sitten huomasi, et renkaita ois voinu säästää, mut eipä huvittanu uudestaa alottaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Mää oon sitä mieltä että pysytään Arcade puolella noiden kilpailujen kanssa. Mites jos viikon paras saisi valita radan ja säädöt ja toka auton? Tai toiste päin. Näinkin saataisiin helposti kisoja tehtyä niin ettei niitä pääsisi aikaisemmin reenaamaan. Ihan vaan ehdotellen laitoin.
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

M.V. sanoi:
Mää oon sitä mieltä että pysytään Arcade puolella noiden kilpailujen kanssa. Mites jos viikon paras saisi valita radan ja säädöt ja toka auton? Tai toiste päin. Näinkin saataisiin helposti kisoja tehtyä niin ettei niitä pääsisi aikaisemmin reenaamaan. Ihan vaan ehdotellen laitoin.


kyllä jos minusta on kiinni niin revin teistä ajajista kaiken irti, jos tykkäätte lussutella jollai vakio vessoilla niin siitä vaan, haasteita täällä ollaan antamassa :cool:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

Nyt noi kisat alkaa mennä niin huoniksi että ei oo oikeen kiinnostusta osallistua, vanhan hyvän ajan kisoja peliin! :mad: Taas ei voi todeta kun että kaikki oli ennen paremmin :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4 Skabat.

DeltaS4 sanoi:
Nyt noi kisat alkaa mennä niin huoniksi että ei oo oikeen kiinnostusta osallistua, vanhan hyvän ajan kisoja peliin! :mad: Taas ei voi todeta kun että kaikki oli ennen paremmin :rolleyes:

et varmaan saa ikinä ajettua läpi mission 34? koska se on vaikeampi kuin tämä :D

no okei:

onko pojilla ikää käyny mielessä että varikolla saa käydä :D

saatte mähiksellä 10sekunnin kaulan ekalla kiekalla, noh tokalla kiekalla ajetaa yhtä kovaa ja varotaan edessä pyörähteleviä autoja, sitte viimeisessä mutkassa ohitamme viperin, iisiä...

mun aika 13,57.650... viperi +0,234
 
Ylös Bottom