Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 4

Vastaus: Gran Turismo 4

InsanityFIN sanoi:
ei vanhaa, sata kertaa avattua ps2:ta voinu jättää päälle yli 20 tunniksi...
Niin kommentoin sillä pohjalla että "olipas sulla pitkälle ajettu... mulla vaan" :p Aika tahkoomista jokatapauksessa tän pelin pelailu jos kiillottaa haluu noita numeroita statseissa. :rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Mikä avuksi?Koitan päästä fr cupin nissan skylinella.Oon virittänyt 295heppaseks.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

sad078 sanoi:
Mikä avuksi?Koitan päästä fr cupin nissan skylinella.Oon virittänyt 295heppaseks.
FR=Front engine, Rear wheel drive.
Takaveto kisa kyseessä ja skyline on nelikko...
 
Vastaus: Gran Turismo 4

sad078 sanoi:
Autoni on vuosimallia 1989.Sillon skylinet oli taka vetoi.
Onhan se varmasti GTS-T Type M -malli? GT-R on nelivetoinen '89 vuosimallinakin.
Ja onhan alla standard- tai sport-renkaat?
 
Vastaus: Gran Turismo 4

just se.Ja alls on sport-renkaat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Eli kun menee Endurance Eventsiin Ja sieltä ottaa jonkun 24h kisan esim. Nurburgring 24h, eli miten saan b-specin ajamaan nopesti niin ettei tartteis pitää 24h ainaki 7 vuotta vanhalla pleikkaril? kerran melkee ajoin läpi paitsi paitsi meni jumii :mad:. ja oon myös yrittäni Opel Astra Touring Car 00´ päästä sen paitsi heti jäin vikaks:confused:.
 
Vastaus: Gran Turismo 4

Millä autolla ja millä säädöillä voittaa Endurancekisan Infinion ylivoimaisesti? Edes formulalla ei pärjää stana! Pärjääkö Escudolla kuinka helposti tuossa kisassa?

Entäs millä autolla voittaa helpoiten Special conditions hallissa Cathedral rocks 1 kisan Hardilla? Pakko saada Escudo! Entä ekassa special conditions kisassa? Perhanan aikasakko! :confused:

Mikä auto olisi ylivoimaisin muita vastaa Formula gt kisassa?

Ajan siis b-specillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 4

Toinen muistikortti hukassa jolla gt4 tallennukset :( Alusta joutuu ottamaan. Ei kiinnosta lisenssien ajaminen tipan vertaa. Serkku saa pelata kaikki lisenssi läpi kesällä kun tulee.
 
Ylös Bottom