Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millä ilveellä ton historic luokan ekan kisan saa kullalle, jään kärkikuskia 1-3 sek kierroksella. Paras oli kisan jälkeen 5,4sek. Hopea tuli helposti. Monacon kisasta samalla dodgella helppo voitto 10sek erolla.

Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec keskustelu

Edelleenkin se tappiin viritetty Cobra voitti voiton itselleni tuosta kisasta.
Kunhan ekassa mutkassa pääsee kärkeen niin ei se sitten ollut hirmu hankalaa,
sellasessa pienessä sivuluisussa saa kyllä mutkat ajaa muuten ei kääntyile oikein hyvin.
Tuolla Cobralla oli Monaco paljon hankalemman tuntuinen.

Alkaa hiukan tylsäksi käydä tuo levelien hankkiminen, tällä hetkellä lvl 27 ja kaikki a-spec kisat läpi paitsi endurancet. Pakko vetää samoja kisoja uudestaan että pääsee eteenpäin, toivottavasti tulisi uusia special eventejä!

ITse vasta levelillä 23 ja ajettuna kaikki muut paitsi ne mihen autoa ei yksinkertaisesti ole ollut saatavilla (touring car ja formula). Intoa ei olis sitten tippaakaan ajaa uusiksi kisoja jotka olen jo ajanut. Sen sijaan intoa ois ajaa mahdollisimman monilla eri autoilla, eri radoilla. Sekä samanlaisia, että samantehoisia autoja vastaan. Ongelma siinä on vain se, että levelit ei nouse. Eli nyt pakkopullana on ajettava uudestaan ja uudestaan kisoja joista saa jotain 5000 pistettä, ja kun 2 levelin läpäisy jo vaatii 150tuhatta, niin mitä ne jatkossa sitten onkaan. Ei oikeen innostais ajaa 28 kisaa putkeen sellasia jotka olen jo voittanut (140 000 / 5000 = 28kisaa).

Olis paljon järkevämpää kun arcade ja pratcise kisoista tulis kans rahaa/leveleitä, jolloin olis oikeasti hauskaa pelaamista kun eri autoilla voi kisata.

Kukaan vielä pelannut tuota Formula GT eventtiä läpi? Itse kävin sielä hyörimässä, mutta auto tuntui jotenkin jäykältä. AI ajoi aivan pirun lujaa. 6 Kilpailua ja 20 kierrosta per kilpailu. Yhdestä spinnistä jäi sitten viimeiseksi, eikä saanut enää muita kiinni. :(

Ite ajelin tällaisilla asetuksilla jotka löytyi GTPlanetista:
downforce
F 70
R 90
Gear
top speed 370/380
LSD
15/45/55
suspension
height
5/5 10/10 for bumpy
spring rate 17.4/17.5
dampers E 8/8
dampers C 6/6
roll bars 7/7
camber angle F 2.0 R 1.0
Toe angle F 0.00 R -0.20
Brake balance 4/1

Muuten meni ihan mallikkaasti jormulakisat mutta tuo AI ei ehkä ole tasapainotettu ihan formulat mielessä.... Jos et pääse sinne kärkipaikalle niin todella tiukan pakan keskellä on aivan mahdoton taiteilla ja arvailla AI:n jarrupaikkoja ja muita tekoaivoituksia. Tuon takia tulokset painottui siten että muut kisat voitin ja kahdesta kisasta sijoitus nolo kahdestoista :D

ITse vasta levelillä 23 ja ajettuna kaikki muut paitsi ne mihen autoa ei yksinkertaisesti ole ollut saatavilla (touring car ja formula).
Touring car kisaan käy Lexuksen yksi consepti auto mikä löytyy dealershipistä.

Ite ajelin tällaisilla asetuksilla jotka löytyi GTPlanetista:
downforce
F 70
R 90
Gear
top speed 370/380
LSD
15/45/55
suspension
height
5/5 10/10 for bumpy
spring rate 17.4/17.5
dampers E 8/8
dampers C 6/6
roll bars 7/7
camber angle F 2.0 R 1.0
Toe angle F 0.00 R -0.20
Brake balance 4/1

Muuten meni ihan mallikkaasti jormulakisat mutta tuo AI ei ehkä ole tasapainotettu ihan formulat mielessä.... Jos et pääse sinne kärkipaikalle niin todella tiukan pakan keskellä on aivan mahdoton taiteilla ja arvailla AI:n jarrupaikkoja ja muita tekoaivoituksia. Tuon takia tulokset painottui siten että muut kisat voitin ja kahdesta kisasta sijoitus nolo kahdestoista :D

Tattista, pitääpi kokeilla jossain vaiheessa! Saako mimmoiset expit? Ois 2milliä seuraavaan leveliin, eikä oikee huvittais hinkata enduranceja uusiks.. :mad:

Touring car kisaan käy Lexuksen yksi consepti auto mikä löytyy dealershipistä.

Todentotta, kiitos. Ylivoimaiset kullat tuolla tuli.

Nyt ei auta kuin väkisin sitten ajella uusiks kaikkia kisoja et saa rahaa formulaan ja et pääsee 25 levelille (nyt 23)

Tattista, pitääpi kokeilla jossain vaiheessa! Saako mimmoiset expit? Ois 2milliä seuraavaan leveliin, eikä oikee huvittais hinkata enduranceja uusiks.. :mad:

En muista tarkkoja määriä, mutta ihan hyvä expikorvauksen noista kisoista sai... rahallinen puoli jääkin poikkeuksetta puolitiehen oli kisa mikä hyvänsä :D

Itse olen tässä levelillä 22 ja levelöinti tapahtuu periaatteessa tuossa "Like the Wind" cupin Indy trackissa. Ei oikein itsekkään jaksaisi hinkata tuota kisaa kokoaikaa, mutta koska siitä saa niin hyvin rahaa. XP:täkin tulee suht mukavasti.

Itse olen yrittänyt kyttäillä käytettyjen autojen listaa josko sieltä löytyisi Gran Turismo F1 auto. Jotkut sanovat sen maksaneen 1,5miljoonaa, mutta tiedä sitä sitten.

Kukaan saanut/nähnyt tuollaisen siellä listalla?

Kukaan saanut/nähnyt tuollaisen siellä listalla?

Juuri ajelen kolmatta endurance kisaa tuolla formula GT:llä, ihan sutjakasti etenee... hintaa oli se 4,8 miljoonaa ja paras tapa löytää auto on mennä practice-modeen ja valita kisa. Ennen radalle hyppäämistä quittaa kisan ja toistaa tuon muutaman kerran (Jokainen kerta tuo 6 käytettyä autoa lisää autokauppaan ja kun listalle mahtuu 30 niin 5 kertaa kannattaa maksimissaan tehdä tämä temppu).

Tuollai löytyi noin viidessätoista minuutissa auto jota oli tullut jo muutama päivä metsästettyä muilla keinoin =)

Juuri ajelen kolmatta endurance kisaa tuolla formula GT:llä, ihan sutjakasti etenee... hintaa oli se 4,8 miljoonaa ja paras tapa löytää auto on mennä practice-modeen ja valita kisa. Ennen radalle hyppäämistä quittaa kisan ja toistaa tuon muutaman kerran (Jokainen kerta tuo 6 käytettyä autoa lisää autokauppaan ja kun listalle mahtuu 30 niin 5 kertaa kannattaa maksimissaan tehdä tämä temppu).

Tuollai löytyi noin viidessätoista minuutissa auto jota oli tullut jo muutama päivä metsästettyä muilla keinoin =)

Kiitoksia vastauksesta. Tosin itsellä nyt rahaa sellaiset 800,000, joten tuota indy trackia saa hinkata kerran jos toisenkin :(

Huhuh level 40 7576732xp just pääsin lvl 21. Joten enää reilut 7,5 miljonaa xp:tä :D Ihan järkyttävä määrä.

Huhuh level 40 7576732xp just pääsin lvl 21. Joten enää reilut 7,5 miljonaa xp:tä :D Ihan järkyttävä määrä.

Eikös toi nollaudu joka levelillä, ja toi kertoo vaan kyseisen levelin määrän...

Eli jos yks vaatii 1000 pistettä ja toinen 2000 niin kerätä täytyy oikeasti 3000 pistettä....sillon ei ihan toi 7.5 millii riitä :)

Aijaa... Kerkee tuleen jo GT6 ennenkuin tollasiin määriin kukaan pääsee.

Siinähän trophyhuntterit saa jauhaa kahden silverin takia :D

Joo-o. Saa nähä paljo saa 24h kisoista expiä. Tietysti jotai 2-3 milliä. :D

Ite oon level 26 ja mietin tossa mistä kisasta sais eniten Xp:tä:

Extreme Series - Dream Car 758000 Cr ja 84304 Xp
Formula GT:llä menee koko kisan ajamiseen n. 1h15m, eli 1124xp/min.

Ite oon level 26 ja mietin tossa mistä kisasta sais eniten Xp:tä:

Extreme Series - Dream Car 758000 Cr ja 84304 Xp
Formula GT:llä menee koko kisan ajamiseen n. 1h15m, eli 1124xp/min.

Oletko sen lvl 24 amg challengin jo kullannut? Niistä muistaakseni sai ihan hyvin expiä. Sitten on tietysti ne endurancet, rahaa ei tietty niistä pahemmi saa.

Ylös Bottom