Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Samma här, a-spekkulin ovaali pyörii yöt ja päivät.On vähän niin kuin varkain noussu jo levelille 39.Tosin viime yönä oli tapahtunut lievä takaisku, kun ukkeli oli suditellut vajaat 6 tuntia seinää vasten:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Hiphei tänään aamulla oli tullu level 40 täyteen :D Enpä olis uskonu että A-Spec lvl40 tulee ennen B-Spec lvl40:rolleyes:

Oli kyllä hurjasti apua tosta A-Spec grindauksesta. Viikossa tais päästä leveliltä 36½ levelille 40, ja olin vielä muutaman päivän poissa kotoakin.

Muutaman kerran tarttis vielä toi 24h Le Mans ajattaa bobien kanssa läpi niin tulis sieltäkki se lvl40 :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Onkoos muut huomannu tahi kokkeillu, notta puskuri kuvakulmasta ajettuna tulee nopeampia kierrosaikoja verrattuna sisäkuvakulmasta ajettuihin. Huomasin itse tämän, kun ajelin tota AMG spesua enkä ekassa levelissä meinannu saada viimestä sektoria millään kullalle. Tahto jäädä koko ajan muutamia sadasosia ajan päälle. Sitten kun kun päätin testata puskuri kuvakulmaa niiin avot, heti meni sekuntti tolkulla ajan alle! :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Onkoos muut huomannu tahi kokkeillu, notta puskuri kuvakulmasta ajettuna tulee nopeampia kierrosaikoja verrattuna sisäkuvakulmasta ajettuihin. Huomasin itse tämän, kun ajelin tota AMG spesua enkä ekassa levelissä meinannu saada viimestä sektoria millään kullalle. Tahto jäädä koko ajan muutamia sadasosia ajan päälle. Sitten kun kun päätin testata puskuri kuvakulmaa niiin avot, heti meni sekuntti tolkulla ajan alle! :eek:

Minä jo alussa sen huomasin,puskurikuvakulmassa aina ajelen:eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Tietäsikö joku, että paljonko suunnilleen saa exprienceä, kun ajaa 24h kilpailun?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

24 Hours of Le Mans: 6890550 XP
24 Hours of Nurburgring: 9800456 XP

Niin, piti kysyä vielä. Jos ajaa jonkun A-spec kilpailun kullalle, siitä saa tietyn määrän expaa. Mitkä kriteerit muuttavat expriencen saatavaa määrää kilpailuissa?
Vai onko se aina jokaisessa tietyssä kilpailussa sama?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Niin, piti kysyä vielä. Jos ajaa jonkun A-spec kilpailun kullalle, siitä saa tietyn määrän expaa. Mitkä kriteerit muuttavat expriencen saatavaa määrää kilpailuissa?
Vai onko se aina jokaisessa tietyssä kilpailussa sama?
Juurikin niin, että tietyssä kisassa saat tietystä sijasta aina samat expat ajoit sitten millä autolla tahansa.

Täältä näkee helposti kisoista saatavan expan ja rahan määrän.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Juurikin niin, että tietyssä kisassa saat tietystä sijasta aina samat expat ajoit sitten millä autolla tahansa.

Täältä näkee helposti kisoista saatavan expan ja rahan määrän.

Olen jostain kuullut, että expan määrään vaikuttaa myös se, että kuinka kauan ajaa tietyä kisaa. Esim--> Tarkoitan, että jos kisan x ajaa 3 minuutissa, saa 100exp.
Ja taas jos kisan x ajaa 5 minuutissa, saa 150exp.

Vaikuttaako tämä ajamiseen kulunut ajan määrä expriencen saamiseen?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Olen jostain kuullut, että expan määrään vaikuttaa myös se, että kuinka kauan ajaa tietyä kisaa. Esim--> Tarkoitan, että jos kisan x ajaa 3 minuutissa, saa 100exp.
Ja taas jos kisan x ajaa 5 minuutissa, saa 150exp.

Vaikuttaako tämä ajamiseen kulunut ajan määrä expriencen saamiseen?

Ei minun mielestäni ainakaan, sillä tuli pidemmän aikaa grindattua American champin Lagunaa, ja aina sai expaa n. 32000 ja risat. Eli ei vaikuta ainakaan merkittävästi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Miten Gran Turismo 5:ssa hankitaan Bugatti Veyron.Vai eikö sitä voi enää hankkia tässä kyseissä Gran Turismo 5 autopelissä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Miten Gran Turismo 5:ssa hankitaan Bugatti Veyron.Vai eikö sitä voi enää hankkia tässä kyseissä Gran Turismo 5 autopelissä.

Sen voittaa palkintona A-specin puolelta. Professional ja sieltä GT World Championship.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Pelaako tätä peliä enää kukaan? Ennen oli aina samat suomalaiset jannut vääntämässä rattia. Vissiin GT6 odotellessa...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Aika hiljaista taitaa olla. Itse en ole online-puolella käynyt piiitkään aikaan vaan ajellut silloin tällöin vaan seasonal eventsejä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Oon koko kesäloman ajellu aina vähintään joka toinen päivä onlines. Siel on yks suomalaanen porukka, joka kokoontuu joka ilta pelaalemaan. Lähinnä jotain race for fun juttua. (eri asia ku dirty!!!) Joka kisan jälkeen vaihtuu pp, ja rata. Huoneen nimi ja hosti on joka kerralla vähän eri, joten vaikia antaa mitää koordinaattia sinne. Mutta porukkaa on, se oli pointti :eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Oon koko kesäloman ajellu aina vähintään joka toinen päivä onlines. Siel on yks suomalaanen porukka, joka kokoontuu joka ilta pelaalemaan. Lähinnä jotain race for fun juttua. (eri asia ku dirty!!!) Joka kisan jälkeen vaihtuu pp, ja rata. Huoneen nimi ja hosti on joka kerralla vähän eri, joten vaikia antaa mitää koordinaattia sinne. Mutta porukkaa on, se oli pointti :eek:


Olisko jotain PSN nickiä heittää kehiin? :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Olisko jotain PSN nickiä heittää kehiin? :D

Ööö :D mua saa pyytää ainaki kaveriks, oon nimel ertsa98, ja pyörin ite noil kyseisil servuil paljo, ehkä koulujen alkaes vähä harvemmin. En viittis ilman lupaa muiden nickei täs jakaa :eek: Mutta mun kautta pitäis löytää servuja, kun ajelen samojen heppujen kans harva se päivä. Ilmapiiri on yleensä ihan hyvä, toki aika random. Mikit löytyy yli puolelta porukasta, ja helareita on aika vähän (nekin kyllä hyväksytään mukaan) :p
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - A-Spec-keskustelu

Ostan tän Academy editionin varmaan jo ennen joulua. Emännällä kun on teräväpiirtotv ja ps3, niin hyvä pelata sitten. Langaton ohjain pitäis kans ostaa joskus.
 
Ylös Bottom