Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Lainaako joku f1 Ferraria kun tarvii tuohon seasonal kisaan. Uuden päivityksen mukana tuli ominaisuus kun garagesta pistää share with friends niin kaveri voi lainaa autoa. ei tarvitse mitenkää lähettää ferraria siis minulle
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Lainaako joku f1 Ferraria kun tarvii tuohon seasonal kisaan. Uuden päivityksen mukana tuli ominaisuus kun garagesta pistää share with friends niin kaveri voi lainaa autoa. ei tarvitse mitenkää lähettää ferraria siis minulle
Mä voin lainata,ei muutaku laitat mut ystäväx.
psn: hiphei_finland
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Ferrarin formula ois myös hakusessa, ei väliä kumpi.

vaihdossa voin antaa Formula GT tai McLaren MP4-12C '10.

oli vielä joku kolmaskin auto vaihdettavaksi, mutta en pääse tarkastamaan mikä, koska Bobilla kisa kesken. Lisään myöhemmin viestiin kun tarkistan sen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Ferrarin formula ois myös hakusessa, ei väliä kumpi.

vaihdossa voin antaa Formula GT tai McLaren MP4-12C '10.

oli vielä joku kolmaskin auto vaihdettavaksi, mutta en pääse tarkastamaan mikä, koska Bobilla kisa kesken. Lisään myöhemmin viestiin kun tarkistan sen.

Mä voisin vaihtaa Ferrarin tuohon McLareniin. Kummanko haluaisit mieluummin?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Olisiko jollain ylimääräistä Ferrari F2007 ja Mitsubishi Lancer 1600 GSR Rally Car '74?
Vaihdossa voisin antaa jonkun seuraavista;

-Ferrari 330 P4 Race Car '67
-Ford Mark IV Race Car '67
-Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9 Race Car '89


PSN: Pasi_1976
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Hakusessa

BMW 2002

Volvo 240 glt

toyota levin corolla

jos löytyy tallista ylimääräisiä niin lisätkää samifin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Hakusessa

BMW 2002

Volvo 240 glt

toyota levin corolla

jos löytyy tallista ylimääräisiä niin lisätkää samifin

ois ylimääräinen 240 GLT Estate '88

vaihdossa kelpaa

Standard:
Audi R8 LMS Race Car '09
Audi R8 Race Car (Audi PlayStation Team ORECA) '05
Bentley Speed 8 Race Car '03
Chaparral 2D Race Car '67
Chaparral 2J Race Car '70
Dodge Viper GTS R Concept '00
Ford AU 2000 Ford Falcon XR8 '00
Honda NSX-R Prototype LM Road Car
Mercedes-Benz CLK-GTR Race Car '98
Nissan R390 GT1 Road Car '98
Panoz GTR-1 Race Car '98
Pescarolo Courage C60 - Peugeot Race Car '03
Pescarolo Pescarolo-Courage - Judd GV5 Race Car '04
Pontiac Solstice Coupe Concept '02
Tommykaira ZZII '00


Premium:
Audi R10 TDI Race Car '06
Ferrari 330 P4 Race Car '67
Ferrari F10 '10
Ford Mark IV Race Car '67
Lamborghini Miura P400 Bertone Prototype CN.0706 '67
Mazda 787B Race car '91
Nissan 370Z Tuned Car '08
Peugeot 908 HDi FAP - Team Oreca Matmut '10
Peugeot 908 HDi FAP - Team Peugeot Total '10

Kaikki listaamani autot ovat huomattavasti kalliimpia kuin tuo GLT Volvo, mutta ovat ainoita jotka puuttuu tallista. Vaihto käy myös kromimaaliin tai ostan sulle auton/autoja lisää. Ilmoittele jos jotain noista löytyy. Muutkin autonvaihtajat ilmoitelkaa.

Tällä hetkellä ylimääräisiä vain Formula GT sinivalkoinen 0km ja Lotus Elise Type 72 '01 0km. Voin myös ostaa haluamianne Premiumeja vaihdokeiksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Yli miljoonan arvoisten autojen vaihtaminen on nyt ilmeisesti mahdotonta uusimman päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Seuraavia autoja löytyy kaksi kappaletta:

P: Audi TTS Coupe´09 260hv/1415kg 0km
S: Ford GT (No stripe)´05 533hv/1451kg 0km
P: Lexus IS F Racing Concept´08 510hv/1350 kg 0km

Ja sitten löytyy myös ylimääräinen Racing Kart :D

Jos jotakin nuo kiinnostaa niin vaihdossa voi tyrkyttää oikeestaan mitä vaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Yli miljoonan arvoisten autojen vaihtaminen on nyt ilmeisesti mahdotonta uusimman päivityksen jälkeen.

saman luin, ompahan haastetta löytää loput standardit autokaupasta ;)


Juu ei löydy oikee tallista tollasia autoja ku oon vast levelillä 14 muutenkin.

lisään sut kaveriksi nii laitan tulemaan. en tarvi mitään vaihdossa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Joo, tää treidaus nyt taidetaan kuihduttaa kokoon uuden päivityksen myötä.. :( toisaalta hyvä juttu, kun noita autoja on voinut lähettää menettämättä itse niitä pienellä kikkailulla jota itsekin tunnustan käyttäneeni.. Mut onhan tää vähän vähän tyhmää että pelin ominaisuuksia karsitaan jos jotkut niistä hyötyvät..
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Joo, tää treidaus nyt taidetaan kuihduttaa kokoon uuden päivityksen myötä.. :( toisaalta hyvä juttu, kun noita autoja on voinut lähettää menettämättä itse niitä pienellä kikkailulla jota itsekin tunnustan käyttäneeni.. Mut onhan tää vähän vähän tyhmää että pelin ominaisuuksia karsitaan jos jotkut niistä hyötyvät..
Olisi tuon silti voinut toteutta järkevämminkin, vaikka siten että esim. neljän viikon sisällä voi lahjoittaa max. 20 miljoonan arvosta autoja. Eli voisi lahjoittaa vaikka joka päivä yhden 700 000 arvoisen auton tai useampia halpoja kotteroita, tai sitten kerran kuukaudessa yhden 20 miljoonan auton.
Kun tässä kuitenkin on tuo ~vuorokauden mittainen aikarajoitus ollut, niin idioottimaista ettei edes kymppitonnin kotteroita voi lähettää kuin yhden päivässä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Olisi tuon silti voinut toteutta järkevämminkin, vaikka siten että esim. neljän viikon sisällä voi lahjoittaa max. 20 miljoonan arvosta autoja. Eli voisi lahjoittaa vaikka joka päivä yhden 700 000 arvoisen auton tai useampia halpoja kotteroita, tai sitten kerran kuukaudessa yhden 20 miljoonan auton.
Kun tässä kuitenkin on tuo ~vuorokauden mittainen aikarajoitus ollut, niin idioottimaista ettei edes kymppitonnin kotteroita voi lähettää kuin yhden päivässä.

Itsekin olen ajatellut että tuon(kin) asian kanssa on suunnittelu jäänyt hieman kesken. Parempi olisi tuollainen krediittimääräinen, eikä kappalekohtainen rajoitus. Tuo päivityksen tuoma rajoitus hankaloitaa eniten varmaankin niitä, keiden tarkoitus on kerätä pelin jokainen auto, kuten minulla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Tuo päivityksen tuoma rajoitus hankaloitaa eniten varmaankin niitä, keiden tarkoitus on kerätä pelin jokainen auto, kuten minulla.
Ja nyt saa olla arvokkaampien duplikaattiautojen kanssa ihan oman onnensa nojassa, kun niitä ei voi myydä eikä vaihtaa.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

Lainaako joku (en tiedä miten tämä edes suoritetaan, koska en ole ennen lainannut, joten en tiedä myöskään, voiko näin enää päivityksen jälkeen tehdä yli miljoonan arvoiselle autolle) minulle tuon gran turismo formulan tuota kisaa varten?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - autojen vaihdot pelaajien välillä

morjens! elikkä autoja pääset lainaamaan klikkaamalla gt-life sivulla (sivu jossa on a- ja b-spec) kohtaa PROFILE josta löytyy paitsi omat tietosi myös ystäviesi tiedot klikaamalla heidän kuvakettaan. Itse lainaus tapahtuu klikkaamalla haluamasi auton kuvaketta.Auto on sinulla lainassa niin kauan kunnes valitset toisen auton omasta tallistasi,eli auto palautuu automaattisesti.Multa saa kyllä lainaksi sekä Ferrarin F1:n etta Formula GT:n.Lähetä ystävänlisäyspyyntö nimim. Janspa. :)
 
Ylös Bottom