Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Mikä ihme oikein on ''Skid recovery force''?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Onhan se vähän surkuhupaisaa että mun koeviikko alkaa 24.11:c Noh onpahan sitte koeviikon jälkee taas aikaa pelailla:) Sitä odotellessa. Pitääpi varmaa opetella asiat hyvissä ajoin jotta kerkeis vähän pelatakkin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Olisipa GT:ssä myös sellainen et saisi ajaa tavallisen liikenteen keskellä vaikkapa jostain kaupungista toiseen. Olisi kiva kaahata jollain bugattilla keskellä tavallista liikennettä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Olisipa GT:ssä myös sellainen et saisi ajaa tavallisen liikenteen keskellä vaikkapa jostain kaupungista toiseen. Olisi kiva kaahata jollain bugattilla keskellä tavallista liikennettä.

Siihen tarkoitukseen taitaa tuo GTA olla hieman parempi:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Jostain stunt areenasta olen kuullut. Mikä se on? Mun mielestä olis mahtavaa, jos olis jotain rajattuja "mestoja/kaupunkeja/maisemia" jossa vois ajella ja driftailla. Vois ottaa mahtavia kuvia hienoissa paikoissa sekä driftailla ja temppuilla upeilla autoilla. Vois tehä stunt videoita, pysäyttää videon ja hakee upeita kuvakulmia. Todellisen fanin autoiluthan ei rajoitu pelkästään radalle vaan myös tätä muuta fiilistelyä on runsaasti.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Kotaku sai suoraan SCEE:ltä hyvin selvän vastauksen huhuihin julkaisun lipsumisesta 26. päivään.

We've announced the date as the 24th and have not changed that at all.

Joten pelko ja spekulaatio pois, ensi viikon keskiviikkona tähän aikaan pelataan jo. :)

Lähde: Kotaku
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Tähän väliin on pakko pistää tällainen turha ja poistettava viesti..

YAYYYYYYY!!!1

:(
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Jostain stunt areenasta olen kuullut. Mikä se on? Mun mielestä olis mahtavaa, jos olis jotain rajattuja "mestoja/kaupunkeja/maisemia" jossa vois ajella ja driftailla. Vois ottaa mahtavia kuvia hienoissa paikoissa sekä driftailla ja temppuilla upeilla autoilla. Vois tehä stunt videoita, pysäyttää videon ja hakee upeita kuvakulmia. Todellisen fanin autoiluthan ei rajoitu pelkästään radalle vaan myös tätä muuta fiilistelyä on runsaasti.


Miksi se drifting pitää nykyään tunkea joka paikkaan? Rupeaa tursuamaan korvista jo tämä hurjapäät-sukupolvi. Eikö drifting-pelit voida pitää omana ja ihan rehelliset ratapelit ratapeleinä. Driftingi itse lajina on ok, mutta ei sitä tarvitse joka paikkaan änkeä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Kotaku sai suoraan SCEE:ltä hyvin selvän vastauksen huhuihin julkaisun lipsumisesta 26. päivään.



Joten pelko ja spekulaatio pois, ensi viikon keskiviikkona tähän aikaan pelataan jo. :)

Lähde: Kotaku

Jotkut pääsee pelaa jo tällä viikolla koska discshopista on paketit lähteny jo liikkeelle:D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Miksi se drifting pitää nykyään tunkea joka paikkaan? Eikö drifting-pelit voida pitää omana ja ihan rehelliset ratapelit ratapeleinä. Driftingi itse lajina on ok, mutta ei sitä tarvitse joka paikkaan änkeä.

Luonnollistä kehitystä... Sitähän on viety autoja luisussa jo GT3:sta (eka GT missä omistin ratin).
Peli missä olisi vain sitä driftailu olisi pidemmän päälle todella puuduttava... Esmes prologuessa tykkäsin välillä käydä eigerillä vaan fiilistelee F430:lla mutkia pienessä sivuttaisessa luisussa.
Itse odotan GT:ä oli siinä sitten varttimailit, driftit ja sensellaiset...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Miksi se drifting pitää nykyään tunkea joka paikkaan? Rupeaa tursuamaan korvista jo tämä hurjapäät-sukupolvi. Eikö drifting-pelit voida pitää omana ja ihan rehelliset ratapelit ratapeleinä. Driftingi itse lajina on ok, mutta ei sitä tarvitse joka paikkaan änkeä.
n 100 % samaa mieltä, runsasmääräisesti pelaan autopelejä ja juurikin ratapelit on parhaasta päästä.
Itse en juurikaan noita trophyjä metsästä joten kylläpä muo driftinki osuudet voin hyppiä yli jos ne ei silleen oo välttämättömiä että esim ne vaaditaan johonkin unlockaukseen ((((muistelen (jos saa täällä mainita) nfs shift pelissä piti joku drifit vetäistä))))

Eikös se liene tässä ihan vapaaehtoista eli tyyliin kuten time-trial osiot vai?
Että kai career moodissa etenee jouhevasti ilma driftailua? Ei tullut proloa paljona pelattua ja GT4 vain sarjasta joskus ammoin.

Edit: Ei kai dischoppi lähettele. Ne kai ilmoitti että pelit on varastossa ja lähetellään julkaiuspäiväksi.
Mikä olikin juuri hyvä tietää, että niitä ihan riittävästi lienee sitteen lähes Suomeenkin saatu,
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Mitä helvettiä, onko veyron oikeasti STANDARD auto!?!?!? Siltä ainaski näyttää kun noin kulmikas ja ei sisälle kunnolla näe
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

kyllä drifting kuuluu auto peliin mielestäni. En itse pidä niistä mainoksia täyteen tungetuista driftaus autoista, body kitteineen ja lintulautoineen mutta jotain Maserati Granturismoa on varmasti mehevää heittää kahva edellä mutkiin. Prologuessa juuri Driftaus oli palkitsevinta. Drift on haastavaa mutta tarjoaa mukavasti vaihtelua tavallisen rata ajelun rinnalle. Sitä pitää jonku verran totutella että driftaus toimii. Joten Kuuluu peliin ehdotta.
 
Ylös Bottom