Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Laittakaa nyt joku nordisk filmille viestii gamestopista ja VPD:stä!

Toivottavasti asiaa puututaan:rolleyes:
Gamestopista sanoivat, että maahantuojalta tullut lupa myydä, koska muut olivat myyneet jo jopa perjantaina....

Itse pistin eilen jo NF:lle viestiä discshopista.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Ääh, kyllä nyt jo harmittaa, kun näin monella on jo kyseinen peli. Vielä pitäis pystyä nukkua seuraava yö ja kestää klo 15.00, jolloin pääsee hakemaan Citymarketista varattua peliä.
Se hyvä puoli on, että saan sen extra-autokoodilipukkeen kaupan päälle, vaikken ennakkotilannut peliä :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Pääkaupunkiseudulla ei taida muut kuin Kampin Anttila tarjota yömyyntiä tälle?

Suomalaiset pääsevät peliin käsiksi ensimmäisten joukossa Euroopassa ja hätäisimmät voivat kerääntyä Helsingin Kampin Anttilan edustalla tiistai-iltana kello 22 lähtien. Varsinainen myynti alkaa keskiyöllä kello 24.

Sadalle ensimmäiselle pelin ostajalle lähtee mukaan GT5 T-paita (koko M) sekä PSN-koodi neljän ekstra-auton lataamiseksi peliin. Osallistuneiden kesken arvotaan blu-ray-elokuvia ja yhdellä onnellisella on mahdollisuus voittaa 199 euron arvoinen PlayStation 3 Soundbar -äänijärjestelmä (kuvassa, PS3 ei kuulu pakettiin).

Yömyynnin alennushinnat ovat:

* Gran Turismo 5 Signature Edition 169,- (norm. 189,-) HUOM! RAJOITETTU 100KPL MYYNTIERÄ
* Gran Turismo 5 Collector’s Edition 79,95 (norm. 89,95)
* Gran Turismo 5 -peli 59,95 (norm. 69,95)
* PlayStation 3 320Gt:n kovalevyllä + GT5 369,- (norm. 399,-)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

En ymmärrä minkä takia näin moni on jo saanut pelin etukäteen. Ei sillä että en itse sitä olisi halunnut jo nyt, mutta vähän ihmetyttää, olenhan sentään jo vuosi sitten tilannut pelin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Mitä hyötyä on yö myynnistä kun nyt sinne ei kukaan tule?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Ihan pullalla tuntuvat Discshopista lähettäneet.

Olen ko. liikkeessä Platinum asiakas (=viime vuonna yli 850e ostoksia) ja GT5 CE version ennakkotilasin jo yli 2kk sitten, eikä tullut tänään(kään) peli.

Jos jollekkin niin olisin kyllä luullut että kaikista kovimmille asiakkaille ensimmäisinä olisivat lähettäneet mutta ei niin ei. :o
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Yömyyntiä näyttäisi tarjoavan Helsingin Kampin Anttilan lisäksi myös Järvenpään Megaswap.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Anttilasta kysyin ''Ei myydä kun ei kukaan myy vielä.''

Mainittin tuon että muualla myyvät niin sanoivat vaan ''Ei ne voi ku maahantuoja on niin kieltänyt''

V***tusta ei voi kuvailla. :mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Tilasin pelin verkkokaupasta vuosi ja 3 kk sitten...Huomenna odotus palkitaan!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

[video=youtube;CTLVjlKOQJ4]http://www.youtube.com/watch?v=CTLVjlKOQJ4[/video]
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kävin tänään citymarketissa ja huomasin, että hyllyyn oli ilmestynyt yli 30kpl gt5 pelejä vaikka siinä vieressä luki, että julkaisupäivä huomenna. Menin huvikseen kysymään myyjältä, että miten näitä on jo nyt hyllyssä. Myyjä soitti johonkin ja sanoi, että näissä ei ole vielä peliä sisällä.

Tuli mieleen, että sille sanottiin puhelimessa, että sanoo mulle noin etten vielä ostaisi peliä. Olen ihan varma, että se oli oikea mutta jätin sen hyllyyn ihan senkin takia kun ostan sen huomenna prismasta, että saan senkin 70€ bonuksiin. Että näin. Huominen menee sitten pleikan äärellä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Kävin tänään citymarketissa ja huomasin, että hyllyyn oli ilmestynyt yli 30kpl gt5 pelejä vaikka siinä vieressä luki, että julkaisupäivä huomenna. Menin huvikseen kysymään myyjältä, että miten näitä on jo nyt hyllyssä. Myyjä soitti johonkin ja sanoi, että näissä ei ole vielä peliä sisällä.

Tuli mieleen, että sille sanottiin puhelimessa, että sanoo mulle noin etten vielä ostaisi peliä. Olen ihan varma, että se oli oikea mutta jätin sen hyllyyn ihan senkin takia kun ostan sen huomenna prismasta, että saan senkin 70€ bonuksiin. Että näin. Huominen menee sitten pleikan äärellä.

Joo eiköhän ne levyt sisällä ollut, jos ei pre-order-bokseja olleet. Tuskin ne myyntiversioita tyhjentämään alkaa.. :p

Ihan vinkkinä, että kai nyt jostain muualta kannattaa peli etsiä, jos Prismassa tosiaan 70e maksaa. Ei ne parinkymmenen sentin bonukset nyt vielä hirveän edullista siitä tee, kun monesta kivijalkaliikkeestäkin varmaan vähintään kympin tuota hintaa halvemmalla luulisi löytyvän...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

GS jumbo sanoi aikaisen myynnin syyksi sen kun muutkin myyvät. Olivat kuulemma käyneet muualta ostamassa pelin ja säilyttäneet kuitin. Meinaavat lähettää ostokuitista kopion Englantiin tai jotain...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

GS jumbo sanoi aikaisen myynnin syyksi sen kun muutkin myyvät.

Tietääkseni mikään muu merkittävä taho ei myy vielä muuta kuin Gamestop itse. Ehkä jotkut pienet/syrjäiset pikkuliikkeet, mutta niiden myynneillä ei ole kokonaisuuden kannalta suurta merkitystä.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 [Hype & hankintahekumointi | 24.11.]

Turussa hansakorttelin Gamestopistakin sai jo peliä. Tunti sitten kävin hakemassa collector's edition itselleni kun niitä oli vielä 2kpl jäljellä.
 
Ylös Bottom