Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eurogamerin miniprevikka
Mukana Yamauchin näkemyksiä mm. B-spec ajotilasta (Itse en jaksa kyllä tästä moodista innostua pätkän vertaa, ajamaan tänne on tultu!)
Niin mutta en itse ainakaan jaksaisi vääntää niitä 24h ajoja putkeen normaalisti takapuoli liimattuna penkkiin vaan nopeuttaisin nämä hetket sillä.
Edelleenkään tuo ei anna yksiselitteistä vastausta siihen, jäävätkö Standard-autot täysin ilman tuota kuvakulmaa, joten ei spekuloida sitä tässä vaiheessa enempää."Cockpit Views" that totally recreate the interior and instruments of a car, have been prepared for over 200 cars.
Edelleenkään tuo ei anna yksiselitteistä vastausta siihen, jäävätkö Standard-autot täysin ilman tuota kuvakulmaa, joten ei spekuloida sitä tässä vaiheessa enempää.
Update! Ahaa, näemmä edellisessä viestissä varmistus tulikin.
Lähde: gran-turismo.com
Se sisusta ketään kiinnostakkaan vaan ohjaamonäkymä, onko se nyt jokaisessa vai ei
Tolle "cockpit camera"lle ei taida olla ihan tarkkaa määritelmää.Niin kauan kun cockpit camerasta puhuttaessa mainitaan interiors,uskon puhuttavan sisustasta?Koska tää edelleen pyrkiii simulaatioon,luulen että se ratintakaa kuvakulma on kaikissa.
"they were not able to implement cockpit camera (even one similar to GTPSP’s) in GT5"
tossahan se sanotaan ettei tuu ees psp version kaltaista![]()
"they were not able to implement cockpit camera (even one similar to GTPSP’s) in GT5"
tossahan se sanotaan ettei tuu ees psp version kaltaista![]()
Jep mielummin näin, kuin että jokaiseen autoon olisi tehty sisäkuvakulma ja peliä oisi odotettu taas lisää vaikkapa vuoteen 2018...Viimeaikaisten tietojen ja ominaisuuksien valjettua "tuulilasin takaa kuvattavan pelikuvakulman" puuttuminen standard-autoista ei oikeastaan haittaa ollenkaan. Niin paljon muuta herkkua on sentään tulossa ja ilmiselvästi PD kuuntelee fanejakin kehityssuunnitelmia laatiessaan. Sisäkuvakulmia nyt vaan ei ollut mahdollisia saada kaikkiin autoihin, turha siitä on valittaa. Luulen kuitenkin, että se ketuttaa kaikkein eniten itse Kazia, joten kyllä ne olisi pelissä jo se olisi ollut järkevää.
Varmasti ois psp tyyppinen ohjaamo ollut mahdollista