Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
G37 voidaan ottaa yleistallista. 4.2 R8:ia testattiin vielä ja racing softeilla se on, ku kiskoilla ajais eli ehdottaisin siihen joko renkaitten vaihtamista sports softeihin tai sitten vaan 5.2 R8:lla racing softeilla alkuperäsen suunnitelman mukaan..
Totta...anz3lmo76,hiphei_finland ja foobzz(sekä kaikki muutkin kytkimen omistavat) mukaan seuraaviin kisoihin "vatkaamaan keppiä"...Joo sprinttikisat on aika toimiva formaatti näihin kekkereihin, kun ei radan täydeltä porukkaa ole, tosin mukava olis silti saada enemmän, kun tää kolme mitä nyt on ollut![]()
Muuten kyl tulisin,mut kisojen ajankohdat on huonot mulle.Totta...anz3lmo76,hiphei_finland ja foobzz(sekä kaikki muutkin kytkimen omistavat) mukaan seuraaviin kisoihin "vatkaamaan keppiä"...![]()
Muuten kyl tulisin,mut kisojen ajankohdat on huonot mulle.![]()
Seuraava kisa on perjantaina 7.10 kello 18.Ihan sama homma mulla... EI toi lauantai sovi sitte alkuunkaan....
Tää peruutus sopii mulle hyvin,kun en oo ehtinyt vielä yhtään testata tota autoo...No voi helevata! Pakko pilata muiden ilo ja sanoa, että emme voi tänään ajaa. Ellei sitten joku muu hostaa kisaa. Extra todennäköisesti minulla on este tänään, johon en valitettavasti voi vaikuttaa.Anteeksi, että ilmoitus tulee näin myöhään, mutta niin se tuli minullekkin.
Ti tai ke,aikasintaan klo 21.00 aika-ajot tai su klo 17.00 jälkeen.Joo sopii. Eipä noista muistakaan halukkaista kisaajista kuulunut mitään?
Nyt voi sitten ehdotella niitä päiviä mitkä kenellekin sopii..
Ti tai ke,aikasintaan klo 21.00 aika-ajot tai su klo 17.00 jälkeen.