Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet
Niinkuin on tullut toisaalla todettua niin aivan kaikki tässä pelissä on täysin perseestä paitsi itse ajaminen, jota idioottimaisten latausaikojen johdosta ehtii tehdä verrattaen vähän.
Yksi viimeisimpiä vit***ksen aiheita on tuo järjetön käytettyjen kauppa. Nyt kun vihdoin on rahaa ja riittävät levelit formulan ostoon niin sitä ei kauppaan ilmesty millään. Varmaan viiskyt kertaa lypsin practisen kautta sitä valikoimaa uusiksi ja ei vaan ilmesty. Siis miten voi olla näin järjetön systeemi??? Mulla on kaksi skabaa niistä extremeistä ajamatta eli Formula ja DTM mutta kumpaankaan en saa perkeleen autoa hommattua. Taas on jollain ollut älynväläys että saadaan pelaajan ketutus käyrä huippuunsa
Samantapaisia typeryyksiä on koko peli pullollaan.
Tämänhetken arvio pelistä on 6/10 paskin autopeli mitä omistan, kevyesti.
Oli myös kiva ylläri että B-specin grand valley speedwayn endurancekisan voitosta (kesti lähemmäs kaksi ja puoli tuntia) palkkio oli vähän reilut 23k, meinasin heittää ohjaimen samantien seinään. Sama kisa pitää varmaankin lypsää viitisen kertaa että levu nousee että saa sen seuraavan kisan auki, eli melkein 13h aikaa jolloin pleikalla ei voi tehdä mitään muuta, ei tälläisiä järjettömyyksiä voisi kyllä itse keksiä
Aluksi tuntui että arviot pelistä on yläkanttiin mutta pikkuhiljaa alkaa koko mätä sisus paljastua.
7 vuotta tähän skeidaan
Hauska nippelitieto tähän väliin:
Saadaksesi levun 38->40(että saat sen viimeisen kilpailun auki) vaatii 7 kertaa Le Mansin 24h ajon voiton, joka on siis nopein tapa tuohon. Käytännössä siis joudut pitämään pleikkaa viikon päällä vähintään 24tunnin yksittäisissä jaksoissa ja toivoa kovasti ettei iske sähkökatkoja +kaikki grindaus mitä joudut suorittaa noiden aiempien levujen eteen, jotka siis on käytännössä pleikan päällä pitämistä ilman että itse osallistut toimintaan mitenkään. Vetää sanattomaksi.