Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Miten tarkalleen tallennettuja GT5 replayta tai kuvia pystyy siirtämään PS3'lle ja tämän kautta koneelle/puhelimelle?

Videokuvaa ei saa siirrettyä muuten kuin kaappaamalla kuvaa siihen tarkoitetulla laitteella tietokoneelle. Kuvia pystyy siirtämään ps3:n kuvakansioon muistaakseni sieltä "photo albumin" kautta.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Aikamoinen pettymys on jollakin tavalla ollu tää vitonen kun ajatellaan et ne hieroi tätä peliä niin kauan ja mitään todella radikaalia ei ole tapahtunut.

miinukset:
kolarimallinnuksen puuttuminen omassa pelissä
liian tummat taustat caragessa ( kun katot jotain autoa )
standard autoista ei pysty ottamaan kuvia
ei lupailtuja moottoripyöriä
ei tosiaan mitään radikaalia uutta
B spec:issä ei meinaa pärjätä millään autolla kun et itse aja

Muutenkin tuntuu että oliko tämä pelin julkaisun viivyttely vaan markkinointikikka :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

ursus: Myös peruskoslista voi ottaa kuvia replayn kautta Photo Modessa. Ainoastaan Photo Travel -tilaa ei standardeilla voi käyttää.

Moottoripyöriä sen sijaan ei mielestäni ole koskaan *luvattu*, vaan ovat kuuluneet sinne epämääräisten huhujen laariin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

B spec:issä ei meinaa pärjätä millään autolla kun et itse aja
Siihen B-Spec:iin kannattaa perehtyä vähän enemmänkin kuin vain parin kokeilun verran.
Ainakin Beginner seriesistä - Expert seriesiin taitaa kaikki kisat onnistua ajamaan kultaiseksi joutumatta käytännössä tekemään muuta kuin lähettämään kuskin matkaan.
Vasta Extreme seriesissä joutui tarkkailemaan menoa enemmän kun siellä tuli mukaan kuskinvaihdot yms. eikä nuo aloittelijakuskit vielä jaksa ajaa kunnolla 30-kierroksen kisaa yhdellä vaihdolla.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Yks aina paha puute on se, että kun menen jollekkin online-serverille niin et voi tietää milloin mikäkin rajoitus siellä on voimassa.Alkaa pikkuhiljaa kyrsimään, kun eka lataa ittensä servulle ihan vaan huomatakseen että on joko teho,paino tai autolimitti käytössä ja yleensä on omassa käytössä sitten väärä auto.

Pitäisi siis olla jo serverilistalla mahdollisuus tarkistaa eri serverien rajoitukset.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Niinkuin on tullut toisaalla todettua niin aivan kaikki tässä pelissä on täysin perseestä paitsi itse ajaminen, jota idioottimaisten latausaikojen johdosta ehtii tehdä verrattaen vähän.

Yksi viimeisimpiä vit***ksen aiheita on tuo järjetön käytettyjen kauppa. Nyt kun vihdoin on rahaa ja riittävät levelit formulan ostoon niin sitä ei kauppaan ilmesty millään. Varmaan viiskyt kertaa lypsin practisen kautta sitä valikoimaa uusiksi ja ei vaan ilmesty. Siis miten voi olla näin järjetön systeemi??? Mulla on kaksi skabaa niistä extremeistä ajamatta eli Formula ja DTM mutta kumpaankaan en saa perkeleen autoa hommattua. Taas on jollain ollut älynväläys että saadaan pelaajan ketutus käyrä huippuunsa:mad:
Samantapaisia typeryyksiä on koko peli pullollaan.
Tämänhetken arvio pelistä on 6/10 paskin autopeli mitä omistan, kevyesti.

Oli myös kiva ylläri että B-specin grand valley speedwayn endurancekisan voitosta (kesti lähemmäs kaksi ja puoli tuntia) palkkio oli vähän reilut 23k, meinasin heittää ohjaimen samantien seinään. Sama kisa pitää varmaankin lypsää viitisen kertaa että levu nousee että saa sen seuraavan kisan auki, eli melkein 13h aikaa jolloin pleikalla ei voi tehdä mitään muuta, ei tälläisiä järjettömyyksiä voisi kyllä itse keksiä:confused:
Aluksi tuntui että arviot pelistä on yläkanttiin mutta pikkuhiljaa alkaa koko mätä sisus paljastua.
7 vuotta tähän skeidaan:eek:

Hauska nippelitieto tähän väliin:
Saadaksesi levun 38->40(että saat sen viimeisen kilpailun auki) vaatii 7 kertaa Le Mansin 24h ajon voiton, joka on siis nopein tapa tuohon. Käytännössä siis joudut pitämään pleikkaa viikon päällä vähintään 24tunnin yksittäisissä jaksoissa ja toivoa kovasti ettei iske sähkökatkoja +kaikki grindaus mitä joudut suorittaa noiden aiempien levujen eteen, jotka siis on käytännössä pleikan päällä pitämistä ilman että itse osallistut toimintaan mitenkään. Vetää sanattomaksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Mulla on kaksi skabaa niistä extremeistä ajamatta eli Formula ja DTM mutta kumpaankaan en saa perkeleen autoa hommattua.

DTM-kisaan saa kyllä ihan uuden auton premiumina, sen kun käy vaan lunastaa avaimet tiskiltä...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

miinukset:
kolarimallinnuksen puuttuminen omassa pelissä
liian tummat taustat caragessa ( kun katot jotain autoa )
standard autoista ei pysty ottamaan kuvia
ei lupailtuja moottoripyöriä
ei tosiaan mitään radikaalia uutta
B spec:issä ei meinaa pärjätä millään autolla kun et itse aja

Monta minuuttia sinä tätä peliä olet pelannut?
1. Kyllä kolarimallinnus löytyy ainakin premiuim lambosta ja ei ollut mukavaa katsottavaa kun oma B-Spec kuski oli maalannut keltaiseen lamboon mustan ja paksun vauhtiraidan ja puskuri ihan killissä. :D (S Minoltasta löytyy myös)
2.Tuota garagea en oikeen ymmärrä.:rolleyes: Jos tälle kannalle mennään, niin joka ikinen peli on täysi kura, jos joka yksityiskohta tarkistetaan. Itselle garage on paikka jossa katsotaan mikä menopeli on hyvä ja otetaan aivaimet -> radalle.
3-4. TT kertokin jo.
5. Itselle tuo ajotuntuma (DFGT) ja 12 vai oliko se 14 ajajan kisat ovat aika radikaalisia uudistuksia.
6. Alku on vaikeaa, lopussa kiitos seisoo. ;)

MUTTA kyllä kulunut aika on lian pitkä mitä ovat saaneet aikaiseksi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Monta minuuttia sinä tätä peliä olet pelannut?
1. Kyllä kolarimallinnus löytyy ainakin premiuim lambosta ja ei ollut mukavaa katsottavaa kun oma B-Spec kuski oli maalannut keltaiseen lamboon mustan ja paksun vauhtiraidan ja puskuri ihan killissä. :D (S Minoltasta löytyy myös)


MUTTA kyllä kulunut aika on lian pitkä mitä ovat saaneet aikaiseksi.


Ihan oikeastikko puolustelet tuota kolarimallinnusta? Olen itse 23levelillä, b-spec 26 ja ensi kertaa näin damagea Nascar kisassa kun idiootti kuskini roikkui edellä menevän perässä ja siltä meni spoikka vinoon. Muissa kisoissa ei ole damagea näkynyt. Muutenkin kolarimallinnus GT:n on täysin turhaa ajanhukkaa, erityisesti kun se on vielä niin huomaamatonta.

Jampille: joo sain Lexuksen ostettua jolla tuon German Touring carin voi suorittaa, formula on yhä hukassa:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

No siis eihän tässä GT5 ole oikeastaan mitään muuta radikaalia uudistusta kuin online ja keskinkertainen kolarimallinnus.

Autot on niitä samoja mitä parissa edellisessä turismossa on ollut, poislukien tietty Ferrari.Grafiikastakaan en ole niin kauhean vakuuttunut verrattuna PS2:n GT4:ään.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Ihan oikeastikko puolustelet tuota kolarimallinnusta?
Tuosta aiemmasta viestistä sai sen käsityksen ettei pelissä olisi ollenkaan vauriomallinnusta.
Se on kyllä totta että nuo ulkoiset vauriot saisivat syntyä huomattavasti herkemmin, koska niin pitkiä kisoja ei olekaan että edes huono kuski saisi nykyisellä vaurioherkkyydellä näkyviä vaurioita aikaiseksi.
Pellit alkaa vääntyillä vasta monta minuuttia kestävässä jatkuvassa tahallisessa kolaroinnissa jolla ei ole enää mitään tekemistä kilpa-ajon kanssa.

Autot on niitä samoja mitä parissa edellisessä turismossa on ollut, poislukien tietty Ferrari.
On kyllä aika kärjistetty mielipide, koska kyllähän siellä nyt muitakin uusia autoja on kuin vain Ferrari. Ja olisiko sitten ollut parempi että yhtään samaa autoa ei olisi pelissä ollut mitä löytyi GT3:sta ja GT4:stä, eli kaikki standard-autot olisi jätetty pois?
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

No ekan kerran kun peliin menin ja selasin autolistaa (uusia ja käytettyjä) niin tuli deja vu -ilmiö eli samat autot siellä pyörii vuodesta toiseen.

Autovalikoima sais vaan olla paljon laajempi.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Käykääs tarkistaa F1 2007:kan kohdalta selonteko auton historiasta. Oliko se Kimin eka vuosi formuloissa? Vai ymmärsinkö englannin väärin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Radikaalein uudistus IMO on level systeemi, ja se on aivan järkyttävän typerä systeemi.
Kuka ikinä ideoikin järjestelmän siten että vaikka ajat kaikki eventit mihin kyseisellä levullasi pääset niin seuraava kisa ei aukea vaan vaatii järjettömät grindailut samoja kisoja(jotta saat viimeisen kisan auki eli level40 niin joudut ajamaan level 38 24h ajon 7!!!!!!!!!! kertaa läpi). Tulee harvinaisen selväksi kun Endurance kisoihin pääsee(tai siis joutuu).
Vanha lisenssi ensin ja sitten kisat oli tuhannesti parempi. Tämä on vain yksi näitä järjettömyyksiä tässä pelissä mutta tämä ehkä kaikkein eniten ottaa pelaajaa aivoon:mad:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Itellä pelaaminen loppu aika hyvin kun sain ekan endurancen ajettua. Sen jälkeen pelnnut yli viikon joka päivä, eikä oo level noussut kun olen ajellut vain kisoja joita oikeesti jaksan ajaa. Noin puolet ois matkaa seuraavaan tasoon.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Radikaalein uudistus IMO on level systeemi, ja se on aivan järkyttävän typerä systeemi.

Tulee harvinaisen selväksi kun Endurance kisoihin pääsee(tai siis joutuu).

Ei oo tosiaan kovin palkitsevaa tämä endurance osio.
On vähän motivaatio hukassa jos Tsukuban 4h kisaa jauhamalla siellä välipalkintona odottaa mahdollisuus päästää ajelemaan Tsukuban 9h kisaa.
Ja sitten kun levelillä 35 aukeaa Le Mans 24 niin seuraavaksi aukeaa Levelillä 40 Nürbr. 24 h. Eli jokseenkin tarkalleen 24 555 943 expiä kerättävä siinä välissä.

Grindauksesta puheenollen jos pelaa uudelleen koko Extreme sarjan niin taitaisi tulla n 400 000 exp.
(Mulla on tuo turismo kesken, Monzasta siitä sai jotain 33 000 eli puolet tuostakin 400 000 kertyisi sitten jo tästä 20kierroksen kisasarjasta.
Itse kun en ole vielä kovin paljon grindaillut (kelasin kyllä Indyn 10 kierroksen kisaa että aukeaa tuo eka Endurance) niin ajattelin keräillä leveliä ikäänkuin uudelleenpelaamalla läpi Expert ja Extremesarjat vaan eipä kerry näinkään.

Tuskinpa olisi niitä 24h kisoja kerinnyt ajamaankaan, vaan tuo 4h Nürburging oli mulla semmoinen päätavoite.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Minusta on käsittämätöntä että ei ole enempää noita korkean tason kisoja eli siis extreme, kuinka vaikea niitä eventtejä on muka tehdä??? Niitä olisi vaikka puolet enemmän ja niistä saisi kolminkertaisen määrän expaa niin ei juuri olisi nillittämisen aihetta.
Oikeasti toivon että saa kenkää se idiootti joka on nämä hommat junaillut.
 
Ylös Bottom