Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 - online-kisaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 - on-line kisaaminen

Ok. Ei se aloitusaika nyt niin kiveen hakattu ole.
Aloitellaan tuossa n. klo 19.30
Mutta tosiaan ketkä olisivat tulossa, niin kaverikutsua vaan.

Pitkässä kisassa tulee sitten varikkokäynnitkin mukaan, eli rengasvalinnoilla voi hieman pelata.

Itse olen tulossa ja olet jo kaverilistallani, joten lisätä ei tarvitse.

OT: Olit muuten eilen peräti kaksi kertaa meidän lobbyssa, mutta häivyit suht nopiaa. Mihinkäs semmone hoppu :confused:

No olihan meitä ihan 4 lobbyssa kun kisa alkoi...No, joskus uudestaan isommalla porukalla?

En kerenny päivemmällä ilmotteleen, että oisin kans tulossa. Kokeilin sitten tuossa ettiä lobbyä ja en vissiin löytäny tai sitten se oli se, josta nakkas serveri minut kahesti pihalle... Ens kertaan, jos vain löytyy tallista sopiva auto (alussa vielä pelailu).

No olihan meitä ihan 4 lobbyssa kun kisa alkoi...No, joskus uudestaan isommalla porukalla?

No saakeli. Olin kovasti tulossa, mutta oli PSN tili bannattu/jäähyllä. Mitään ilmotusta tosta ei ole tullu. No nyt odottelen vastausta miks... Itte veikkaan tota mun nikkiä, mutta onpa se tähän asti aina kelvannu.

Kyllä ne niin vain on monessa huoneessa ollut, että porukka ei välttämättä ymmärrä autoista mtn, vaan ottavat sen missä on eniten hevosvoimia ja painavat kaasu pohjassa mutkiin ja kiroavat niin maan perkeleesti, kun kaara ei pysähdy haluamallaan tavalla:D
Joo, tämä aiheuttaa kyllä äärettömiä naurukohtauksia, kun seikkailee tuolla ulkoomalaisilla servereillä. Monesti olen päässyt pöllyttämään niitä zonda kuskeja paljon pienempi tehoisilla autoilla, kun ne ei vain yksinkertaisesti pysy siellä "ojien välissä" suoralla mennään täysiä ohi, ja seuraavassa mutkassa ollaankin sitten seinässä. Toki poikkeuksiakin löytyy, ja kun sellainen vastaan tulee, niin ajaminen on todella mukavaa kun saa kunnon väännöt aikaiseksi :)

Itse kun teen peliä, niin määrittelen vain muutaman suunnilleen saman tehoisen pirssin millä sitten kurvaillaan. Usein vain yhden ainoan.
Suosittelen muillekin.
Valitettavasti monesti jopa Suomi servullakin törmää näihin open garageihin, joissa kaikki ajaa millä sattuu.

En kerenny päivemmällä ilmotteleen, että oisin kans tulossa. Kokeilin sitten tuossa ettiä lobbyä ja en vissiin löytäny tai sitten se oli se, josta nakkas serveri minut kahesti pihalle... Ens kertaan, jos vain löytyy tallista sopiva auto (alussa vielä pelailu).

Niin siis menithän "Community" puolelle ja sieltä mun profiiliin/loungeen?
Privaservut ei löydy sieltä yleiseltä puolelta.

Niin siis menithän "Community" puolelle ja sieltä mun profiiliin/loungeen?
Privaservut ei löydy sieltä yleiseltä puolelta.

Jahas, no ilmankos ei meinannu onnistuakaan. Miten sitten on tuolla yleisellä puolella voiko sinne tehdä jotain "lukituksia" tai määritellä ketkä pääsee mukaan? Kun yritin pari kertaa mennä mukaan yhteen kisailuun ja molemmilla kerroilla nakkas pihalle.

Jos tänää illalla jotai pelitouhuja o nii lisäkkääs Gosezz kaveriks.

Laittelin "servun" pystyyn, Finland's finest join -nimeä kantava. Jos joku haluaa tulla ajamaan.

Käyttäytyykö kenenkään muun mielestä autot erillailla onlinessä? Eilen kaverin kanssa ekaa kertaa testattiin, juuri oltiin ajeltu molemmat itsekseen kisoja Castrol Suprilla ja sitten lähdettiin nyrrelle 1vs1.

Molemmat totesi(minä ratilla ja kaveri padilla) että liukasta on... renkaat olivat samat kuin aiemmin ja ajoavuissa ainoastaan abs päällä. Ja itse auton säätöihin ei olla puututtu.

Omasta mielestä jopa ratin forcet tuntuivat miedommilta. Eli onko nyt jossain joku täppä mihin pitäisi laittaa ruksi, vai kuviteltiinko koko homma? Lagia?

Eli onko nyt jossain joku täppä mihin pitäisi laittaa ruksi, vai kuviteltiinko koko homma? Lagia?
Lagi voi olla yksi syy, toinen mahdollinen on se, että ette ajaneet singlessä nyrreä, vaan jotakin muuta rataa. Eli mahdollisesti erilainen radan pintamateriaali? Mutulla mennään, tuntuvatko eri ratojen asfaltit erilaisilta.

Laittelen servua tuossa kohta pykeen.
Aloitellaan jollain lämmittelyllä, mutta tarkoitus olisi ajella joku pitempi kisa, mihin kuuluu varikkostopitkin.

Jos kiinnostaa niin nikki= Pekuri...kutsua tulemaan, niin pääset peliin.

Onkos serverit alhaalla, kun peliä ei saa käyntiin ilman, että vetää verkkojohdon irti? Jos on johto paikallaan niin peli jää jumiin GT5 -logoon. Lähtee heti eteenpäin, kun vetää johdon irti...

Onkos serverit alhaalla, kun peliä ei saa käyntiin ilman, että vetää verkkojohdon irti? Jos on johto paikallaan niin peli jää jumiin GT5 -logoon. Lähtee heti eteenpäin, kun vetää johdon irti...

Itelle tuli peli eilen ja kirosin sen heti alimpaan helvettiin, kun jumitti koko ajan.
Asennus onnistu, mutta peliä alottaessa jumi aina johonki (pääsääntösesti GT5-logoon).
Poistin kaikki pelin asennukset ja asensin uudestaan. Muuten meni hyvin, mutta ratojen lataaminen levyltä kovolle jumi toisella asennuskerralla?
Keskeytin ton ja sen jälkeen pääsin jopa pelaileen.

Onneksi oli (ehkä) vain serverivika ja jatkossa toimii ongelmitta.

Vastaus: Gran Turismo 5 - online-kisaaminen

Huomenna tulossa GT5, paasenko jo huomenna kisaamaan onlinessa vai tarviiko ajaa kisoja lapi ennen onlinee?

Ylös Bottom