Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Muistitko ottaa kuvaa aika-ajon tuloksista? Vai pystyykö kesken aika-ajon edes näkemään tuloksia.
Kuvaa en saanut. Juuri joku jestaksen pissaliisa liittyi serveriin ja kauhea kiire potkimaan kaveria pois, ettei hän pääse kisaan mukaan. :D
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Kuvaa en saanut. Juuri joku jestaksen pissaliisa liittyi serveriin ja kauhea kiire potkimaan kaveria pois, ettei hän pääse kisaan mukaan. :D

Ei voi mitään, jos ensi kerralla olisi parempi tuuri niin saataisiin aika-ajon tulokset mukaan tilastoihin.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Pahoitelut kaikille siitä ekan mutkan kolarista sillä minä olen syypää siihen. Myöhästyin jarrutuksessa hieman ja kun yritin väistellä muita niin oikean puolen renkaat meni sisäpuolen nurmikolle ja liu'un siitä keskelle joukkoa. Nyt tekemään tulostaulukoita...
Jep,katselin replaysta tilanteen ja yritit tosiaan välttää kolaria viimeiseen asti,mutta ajauduit nurmikolle ja siitä vauhdilla mun kylkeen...Selkeä vahinko ja ei siitä sen enempää...pa**a kisa mullakin lukuisine virheineen...:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Koodi:
KonsoliFIN Super GT -turnaus  Nürburgring GP/F  Kierrokset: 25

Sija Kuski    		Kokonaisaika        Ero		Paras Kierros		   Aika-ajo
 1. RikuRs		  48.05.683	   +0.000	  1.51.525	  	Paalu Ezkander
 2. Ezkander		  48.19.106	  +13.423	  1.51.540		   1.50.885
 3. Cckin2u		  48.58.730	  +53.047	  1.53.687
 4. Hiphei_finland	  49.02.724	  +57.041	  1.52.863
 5. Qpedroq		  49.03.312	  +57.629	  1.52.678
 6. JLansi		  49.34.125	+1.28.442	  1.53.696
 7. Thuto		  49.34.349	+1.28.666	  1.52.933
 8. Anz3lmo76		  49.46.494	+1.40.811	  1.54.517
 9. Miccis		  50.16.287	+2.10.604	  1.52.698
10. Oopp99		  50.39.587	+2.33.904	  1.54.747
11. JuhohFin		  50.56.674	+2.50.991	  1.55.993
12. Lap_pe 		  Ret.Lap 7	+x.xx.xxx	  1.53.072

Edit. Näkyykö tilasto muilla kokonaan sillä kun päivitän sivun niin tilasto kaventuu siten että aika-ajon paaluaika jää näkymättä jos ei liikuta sivupalkkia.

Edit2 Nyt se näkyy oikein. En tiedä miksi se ei eilen illalla näkynyt kunnolla vaikka on laitettu samalla lailla kuin edellisetkin tilastot.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Seuraava kilpailu - 26.9. Klo 21:00
Rata - Autodromo Nazionale Monza Change Weather
Kierrokset - 25
Kilpailun nimi - KonsoliFIN Super GT
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

minkälainen raja siihen kantarien ylityksiin laitetaan että minkä verran saa mennä yli? ku on aika paljon kohtia josta voi huoleti leikata. oisko kaikkein paras jos pitäs ainakin toisen puolen renkaat pysyä asvaltilla?:confused:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

minkälainen raja siihen kantarien ylityksiin laitetaan että minkä verran saa mennä yli? ku on aika paljon kohtia josta voi huoleti leikata. oisko kaikkein paras jos pitäs ainakin toisen puolen renkaat pysyä asvaltilla?:confused:
Monza on pers**stä noiden oikomismahdollisuuksien takia ja en tykkää sen(kään) vuoksi radasta ollenkaan.Aina kun sillä kisataan tulee tää sama ongelma esiin(radasta saa helposti pois paljon kymmenyksiä "hieman" oikomalla).Kaksi pyörää vähintään koko ajan valkoisten reunaviivojen sisällä pitäis olla kaiketi pyrkimys joka radalla...Monzassa tätä sääntöä harva kuitenkaan kovin tarkasti noudattaa..:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Niin ja mitä sitten tehdään, jos joku vahingossa oikaisee niin, ettei kaksi pyörää ole asfaltilla?

Taitaa Monzassa olla paras tyyli se, miten yleisesti netti-kisoissa ajetaan. Eli ensimmäisessä ja toisessa shikaanissa oikaistaan sen mitä betoniporsaat antaa myöten, muttei mennä nurmikolle...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Niin ja mitä sitten tehdään, jos joku vahingossa oikaisee niin, ettei kaksi pyörää ole asfaltilla?

Taitaa Monzassa olla paras tyyli se, miten yleisesti netti-kisoissa ajetaan. Eli ensimmäisessä ja toisessa shikaanissa oikaistaan sen mitä betoniporsaat antaa myöten, muttei mennä nurmikolle...

Toinen ongelma on jarruttaminen. Veikkaan, että yli puolella (myös minä?) tulee vaikeuksia jarrutuksen kanssa kun vauhtia imussa onkin se 40km/h enemmän kuin normaalisti. Eiköhän eka kierros ratkaise aika paljon koko kisan kulun. :p
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

tuo shikaanien oikaisu tuoleein niin paljon kuin vaan pystyy niin siinä ei oo mitään järkeä silloin olisi jo sama ajaa monzaa jossa ei oo shikaaneja. ja tuo jarrutus voi olla vähän hankalaa ja lähtökiihdytyksen jälkeen ekaan mutkaan voi tulla aika ahdasta:eek:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Monzan perinteinen (taas kerran) kädenvääntö ajotavasta...:)Joko betoniporsaat ja nurmikko rajana tai kaksi pyörää koko ajan radan valkoisten reunaviivojen sisällä.(jälkimmäinen vaihtoehto mun mielestä paras ja ei jätä tulkinnan varaa).
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Monzan perinteinen (taas kerran) kädenvääntö ajotavasta...:)Joko betoniporsaat ja nurmikko rajana tai kaksi pyörää koko radan valkoisten reunaviivojen sisällä.(jälkimmäinen vaihtoehto mun mielestä paras ja ei jätä tulkinnan varaa).
Täysin samaa mieltä!:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Ei kai tässä oo ongelmaa, jos joku jatkuvalla syötällä kierros kierrokselta oikoo niin bannia kisasta. Vaikka 5x kisassa saa livetä auto pitkäksi shikaaneissa ja sen jälkee alkaa rankkua. Tietenkin nuo 5x lipeemisetkin pitää näyttää vahingoilta!
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

ekoilla kierroksella niitä voi tulla aika paljon kun ekoja kertoja vedetään imusta shikaaneihin niin voi mennä vähän pitkäksi. mutta tuo 2 rengasta valkosten viivojen sisäpuolella niin kärsiikö mutkien ulostuloissa käyttää sitten kanttareita koko leveydeltä vai onko siinäkin tuo 2 rengasta asvaltilla:rolleyes:
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

ekoilla kierroksella niitä voi tulla aika paljon kun ekoja kertoja vedetään imusta shikaaneihin niin voi mennä vähän pitkäksi. mutta tuo 2 rengasta valkosten viivojen sisäpuolella niin kärsiikö mutkien ulostuloissa käyttää sitten kanttareita koko leveydeltä vai onko siinäkin tuo 2 rengasta asvaltilla:rolleyes:
Valkoisten viivojen sääntö on todettu ennenkin hyväksi tähän (ja muihinkin) rataan ja on sama kaikille...on varmasti lähimpänä radan "oikeaoppista" käyttöä(monzassa on muuten paljon myös "vihreää asfalttia" radan ulkopuolella:D)...
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

mutta tuo 2 rengasta valkosten viivojen sisäpuolella niin kärsiikö mutkien ulostuloissa käyttää sitten kanttareita koko leveydeltä vai onko siinäkin tuo 2 rengasta asvaltilla:rolleyes:
Tänään huomasin mitä ajoit takaa...mun mielestä voi noihin kolmen mutkan ulostuloon vetää reilusti kanttareen puolelle...:)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Olen tämän kisan liikkeellä poikkeuksellisesti mokkulalla joten jos huomaatte että autoni hyppii/lagaa niin ilmoittakaa siitä minulle niin jättäydyn suosiolla viimeiseen lähtöruutuun ja kisassa ajan jonnekin hiekalle sivuun etten pilaa muiden kisaa. Taulukot yritän tehdä heti mutta niissä voi mennä huomiseen kun olen vanhempien luona talo/koiravahtina.

Jontsa, voitko ottaa kisan replayn talteen varmuuden vuoksi kun oma yhteyteni voi katketa kesken kisan jolloin jää kaikki tilastot saamattaja ja toivottavasti tänään saataisiin myös aika-ajo tilastoihin mukaan.
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Olen tämän kisan liikkeellä poikkeuksellisesti mokkulalla joten jos huomaatte että autoni hyppii/lagaa niin ilmoittakaa siitä minulle niin jättäydyn suosiolla viimeiseen lähtöruutuun ja kisassa ajan jonnekin hiekalle sivuun etten pilaa muiden kisaa. Taulukot yritän tehdä heti mutta niissä voi mennä huomiseen kun olen vanhempien luona talo/koiravahtina.

Jontsa, voitko ottaa kisan replayn talteen varmuuden vuoksi kun oma yhteyteni voi katketa kesken kisan jolloin jää kaikki tilastot saamattaja ja toivottavasti tänään saataisiin myös aika-ajo tilastoihin mukaan.
Joo voin ottaa ylös kaikki. Jos tosiaan saataisiin nyt ne aika-ajon tulokset :)
 
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Nyt se yhteys sitten katkes. Taisin ehtiä ajamaan kahdeksan kierrosta ja olin hyvissä asetelmissa muistaakseni kahdeksantena. Kun katsoo kisaa niin mahdollisuuksia olisi ollut vaikka kuinka hyvään sijoitukseen mutta kun ei laitteet toimi niin ne ei toimi. Onneksi seuraavaan kisaan pystyn osallistumaan omasta kämpästä kunnollisella yhteydellä.
 
Ylös Bottom