Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jontsa93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnausilmoittautuminen

Jos juhohfin kiinnostaa niin tässä vielä paalupaikka aika, jos haluat lisää tilastoida =)

Kiitos tuosta, aika lisätty tilastoon.

Jos joltakin löytyy kuva aika-ajoista niin voin lisätä ne tilastoon mukaan. Seuraavassa kisassa ottakaa joku kuva aika-ajon tuloksista niin saadaan ne vielä mukaan tuohon joukon jatkoksi.

Hieno kisa oli kyllä vaikka oma vauhti ei tyydyttänytkään. Oli silti hieno taistelu jumbosijoista JuhohFinin ja Thuton kanssa viimeisillä kierroksilla. Lexuksesta kyllä puuttu kiihtyvyyttä aika paljon ja rupes puskemaan pahasti ku renkaat kulu. Kivaa oli silti ja rehtiä kisailua, eka mutkakin meni oikein mallikkaasti.

Oli kyllä hyvät väännöt sinun kanssa eikä meillä tainnut olla yli viittä sekunttia eroa missään vaiheessa paitsi varikkokäyntien aikana ja viimeisellä kierroksella. Kiitos myös Thutolle loppukisan väännöistä ja pahoittelut siitä kierroksen 18 ekan mutkan osumasta, myöhästyin jarrussa vähän ja menin kyljen kautta pitkäksi mutta onneksi siinä ei tainnut käydä muuten mitään.

Seuraavassa kisassa ottakaa joku kuva aika-ajosta niin saadaan ne vielä tuohon joukon jatkoksi.
Sovitaanko juho näin, että minä voin ottaa kuvat ja kisan lopussa lähetän sulle. Ei sitten tuu tää koko ketju täyteen kuvia :rolleyes:

Sovitaanko juho näin, että minä voin ottaa kuvat ja kisan lopussa lähetän sulle. Ei sitten tuu tää koko ketju täyteen kuvia :rolleyes:

Sopiihan se. Pystyn kyllä ottamaan itse kuvan kisan tuloksista mutta aika-ajosta en ehdi/pysty ottamaan kuvaa.

Vastaus: Gran Turismo 5 Super GT -turnauskeskustelu

Oli kyllä semmosta herkkua että huh huh. Koko kisan aikana ei saanut (tämä on hyvä asia) ajaa ns. omaa ajoa kuin ehkä puolisen kierrosta, muuten oli koko aika toimintaa edessä ja takana. Noi on kyllä pahoja noi käsistä lähteneet autot väistellä, mutta eipä niille mitään voi...kerran alkoi autokin puoltamaan hetkeksi moisen osuman johdosta.

Olin kyllä satavarma että Miccis tulee Hassanillaan loppusuoralla ohi, oli se pääsuoran kiihdytys meinaan tolla Lexuksella koko kisan aika onnetonta touhua. Toisaalta auto tuntui olevan esim. lopun syheröllä selvästi ainakin Hondia nopeampi, varsinkin lopussa kun taitaa ajotyyli/auto kuluttaa suht vähän renkaita.

Tätä lisää!

Seuraava kilpailu - 8.9. Klo. 21:00
Rata - Suzuka Circuit Weather Change
Kierrokset - 25
Kilpailun nimi - KonsoliFIN Super GT

Oli kyllä semmosta herkkua että huh huh. Koko kisan aikana ei saanut (tämä on hyvä asia) ajaa ns. omaa ajoa kuin ehkä puolisen kierrosta, muuten oli koko aika toimintaa edessä ja takana. Noi on kyllä pahoja noi käsistä lähteneet autot väistellä, mutta eipä niille mitään voi...kerran alkoi autokin puoltamaan hetkeksi moisen osuman johdosta.

Olin kyllä satavarma että Miccis tulee Hassanillaan loppusuoralla ohi, oli se pääsuoran kiihdytys meinaan tolla Lexuksella koko kisan aika onnetonta touhua. Toisaalta auto tuntui olevan esim. lopun syheröllä selvästi ainakin Hondia nopeampi, varsinkin lopussa kun taitaa ajotyyli/auto kuluttaa suht vähän renkaita.

Tätä lisää!

Sitä tarkoitin nimenomaan että tottakai kuuluu näihin kisoihin että ne spinnaavat pitää pystyä väistämään, nytkin oli mulla ihan omaa yliyritystä siinä toiseksi viimeisellä kierroksella kun pedro spinnasi edessä ja sen verran kaukana vielä että olisi pitänyt ehtiä väistämään, muttakun takaa tuli kaksi autoa (jotka sitten 'saivat lahjaksi' ne kaksi sijaa kuten tuossa aiemmin miccis jo totesikin..) niin piti puristaa rattia tosissaan. Eri asia on sitten katuradat, niissä nuo edellämenevien spinnaukset/kimpoamiset radan valleista ärsyttävät aivan erilailla...

Jännästi muuten kaikki Hondat peräkkäisillä sijoilla... Ensi kisassa uusiksi mutta vaihdetaan Hondat kärkeen, eikös? ;)

Seuraava kilpailu - 8.9. Klo. 21:00
Rata - Suzuka Circuit Weather ChangeKierrokset - 25
Kilpailun nimi - KonsoliFIN Super GT

Suzukaa nyt testanneena täytyy sanoa,että on hyvä rata ja varmasti tulee hienot kisat,mutta jos toi asetus ”pukkaa” sadekeliä johonkin väliin tulee kisasta todennäköisesti täysi fiasko.... :)

joo mitä tuli testattua vähän aikaa niin melkein heti alko satamaan ja kyllä vauhti tippu niin hitaaksi että toki pystyy vesisateessa ajamaan mut tosi hitaasti. piti ite ainakin vaihtaa normaaliin suzukaan että sai kuivankelin säätöjä kahtoo ku ei se sade loppunut:(

Suzukaa nyt testanneena täytyy sanoa,että on hyvä rata ja varmasti tulee hienot kisat,mutta jos toi asetus ”pukkaa” sadekeliä johonkin väliin tulee kisasta todennäköisesti täysi fiasko.... :)

Huhhuh mikä ajoaika tulee jos sadetta on.. Eihän sitä jaksa ilman _____ taukoja. :)

PS. Ei pääsekään näemmä testaamaan kun on server under maintenance, offlinessä vissiin turha edes yrittää...

joo mitä tuli testattua vähän aikaa niin melkein heti alko satamaan ja kyllä vauhti tippu niin hitaaksi että toki pystyy vesisateessa ajamaan mut tosi hitaasti. piti ite ainakin vaihtaa normaaliin suzukaan että sai kuivankelin säätöjä kahtoo ku ei se sade loppunut:(

Tuon säävaihtelun saa kyllä pois päältä asetuksista, mutta tämä ei taida olla se idea :D

Ei auta kuin maanantaille siirtää suzukan kisa? Eipä se nyt iso ongelma ole :)

Ja mielellään tämä päätetään nyt vaikka sattuisi käymään, että huolto sattuisi meneen ohi ennen kisan alkua. Ettei kukaan turhaa reenaa / jätä reenaamatta.

Siirretään suosista maanantaille.

HUOM! HUOMISEN (TORSTAIN) KISA SIIRRETTY MAANANTAILLE 12.9. PSN HUOLTOKATKON TAKIA.

Paitsi että, muistin juuri että minulla on menoa maanantaina ja tiistaina. En ole kotona maanantaina, joten voisiko joku hostata maanantain kisan ?

Paitsi että, muistin juuri että minulla on menoa maanantaina ja tiistaina. En ole kotona maanantaina, joten voisiko joku hostata maanantain kisan ?

Mä voin hoitaa hostaamisen. Otan vielä replayn talteen jotta häirikkö tilanteissa pääset tarkistamaan tilanteet.

Mä voin hoitaa hostaamisen. Otan vielä replayn talteen jotta häirikkö tilanteissa pääset tarkistamaan tilanteet.
Voin myös tulla "dumaamaan" kisan, ainakin viimeksi oli ihan hauskaa katsottavaa. Ja samalla saan tehtyä taulukonkin nopeammin.

Ylös Bottom