Vastaus: Gran Turismo 6
Ratissahan on (ainakin mulla) siinä vasemmassa alakulmassa se nappi ja merkkivalo, josta saa määritettyä sen miten päin polkimet ovat. Tuskin on konsolin mallilla väliä, mulla ainakin PS4:n kanssa on tuo valintanappula toiminut. En muista nyt ulkoa miten päin ne valot indikoivat, oisko punainen ollut GT-tyyli ja vihreä se formulamalli.
Pystyykö jostain vaihtamaan tuon polkimien asetuksen? T500 käytössä ja pidän polkimia käänteisesti ns. formula-asennossa. Gran Turismo 6 luulee, että polkimeni on toisin päin ja näin ollen kytkin toimii kaasupolkimena. Tuo pitäisi vaihtaa, mutta en löydä asetusta. Viimeksi, kun pelailin, ennen kiintolevyn vaihtoa pystyin pelaamaan normaalisti.
Ratissahan on (ainakin mulla) siinä vasemmassa alakulmassa se nappi ja merkkivalo, josta saa määritettyä sen miten päin polkimet ovat. Tuskin on konsolin mallilla väliä, mulla ainakin PS4:n kanssa on tuo valintanappula toiminut. En muista nyt ulkoa miten päin ne valot indikoivat, oisko punainen ollut GT-tyyli ja vihreä se formulamalli.