Janispetke
Active Member
Vielä speksataan:Tää ois hyvä.
-saksalainen merkki
-gr.3
-max.700pp
-bop on
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vielä speksataan:Tää ois hyvä.
PP700 tekee Gr3-autoista heikkoja. Laskee tehot esim. Jaggessa pitkälle 400:n puolelle. Dailyssa on PP n. 720.Vielä speksataan:
-saksalainen merkki
-gr.3
-max.700pp
-bop on
Mm. tuo tärkeä ominaisuus löytyy myös GT Sportista. Voi raakile tätä seiskan onlinea!
Menet siihen renkaiden alla olevaan Detailed Setting kohtaan. Jos tuunattavana ei ole kisa-auto niin autoon pitää asentaa ECU Full control computer, että tehoja voi säätää itse.Voiko tässä itse laskea/ nostaa auton moottorin tehoja, miten tapahtuu asetuksista ?
Sitten gr3 ihan vapailla spekseilläPP700 tekee Gr3-autoista heikkoja. Laskee tehot esim. Jaggessa pitkälle 400:n puolelle. Dailyssa on PP n. 720.
Lisäksi tuo saksalaisuus.. Tallissa ei ole Gr3:a siltä maalta, mikä tarkoittaisi ostohousujen jalkaan laittoa, mikä taas tarkoittaa rahan menoa..
BoP, kun laittaa päälle, niin renkaat voi vain vaihtaa. Kaikki säädöt ja osat menee defaultille, myöskään jarrubalanssia ei voi nyt säätää, kun lähtee radalle. Sopii mulle, mutta halusin vain selventää. Oon huomenna mukana, jos vain ehdin.Sitten gr3 ihan vapailla spekseillä
Joo radalle vaan. Eroavaisuuksia on suora- ja mutkakäytöksissä mutta sittenhän se nähdään. Mulla löytyy Jag, Stang ja Vette tallista. Joku siis noista.. Todennäköisesti pääsen mukaan.Sitten gr3 ihan vapailla spekseillä
Vastauksen kyllä huomaa jos on pelannut ps2 ja ps3 konsolien aikana tätä pelisarjaa. Sport oli syrjähyppy koko gran turismo sarjalle.Itse olin varma, että GT7 olisi rakennettu suoraan Sportin ympärille. Olis ollut hyvin toimiva ja jo vuosia päivitetty online puoli heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Näin ei ilmeisesti kuitenkaan tehty, vaan GT7 Online on rakennettu kokonaan uusiksi. Kysymys kuuluu miksi?
https://blog.playstation.com/2022/03/25/gran-turismo-7-an-update-from-polyphony-digital/#sf254892831
To improve the player experience, we will be rolling out a considerable patch in the beginning of April. The number of events will be increased, and we will reestablish the reward system with greater balance throughout the game to benefit all players.
Updates which will come into effect beginning of April:
Increase rewards in the events in the latter half of the World Circuits by approximately 100% on average.
Addition of high rewards for clearing the Circuit Experience in all Gold/All Bronze results.
Increase of rewards in Online Races.
Include a total of eight new one-hour Endurance Race events to Missions. These will also have higher reward settings.
Increase the upper limit of non-paid credits in player wallets from 20M Cr. to 100M Cr.
Increase the quantity of Used and Legend cars on offer at any given time.
Beyond this there will be a few additional patches deployed between now and the end of April which will add new cars and tracks and make some other fixes.
Oho!
Ja rivien välistä myönsivät astuneensa biomassaan.Kuulostaa erittäin hyvältä, hyvä että kuuntelevat kritiikkiä.
Sinä se jaksat ruikuttaa. Ihan sama mitä tekevät, nii ei hyvä..Noita ruletti arvontoja kun on nyt tullut katsottua niin kannattaisi tehdä moiset jotenkin erilailla.. ruletissa jokaiseen vaihtoehtoon on yhtä suuri todennäköisyys mutta gt7 toteutus on hölmö, kaikilla osumakohteilla oma todennäköisyys, pienimmällä rahalla varmaan 90%.. joku 5000cr tai samanhintainen pakoputki johonkin random autoon on vaan vittuilua. Ja nyt jos sitten rupeaavat vaihtelemaan kisoista saatavia rahoja suuremmiksi niin tupla vittuilua jo cafeen suorittaneille.. saisivat tilittää korotetut summat korkojen kera ajetuista kisoista jälkikäteenkin.
Tekeevät vuosikausia peliä ja sitten kun julkaistaan niin aloitetaan pähkäily että eikö tämä vuosia suunniteltu pelin talous toimikkaan.. sitten kun älytään mokaukset ja paikataan niin paljopa se jo pelanneita lohduttaa?Sinä se jaksat ruikuttaa. Ihan sama mitä tekevät, nii ei hyvä..