Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo 7

Siis voi jessus mä sanoin jo, että mä pelaan ns. uran läpi ja se riittää mulle eikä mulla ole mitään tarvetta kerätä kaikkia autoja.
Täytyykö mun oikeasti käydä ostamassa viis metriä rautalankaa ja vääntää se johonkin nykytaidetta vastaavaan muotoon jotta ymmärrät?

Nyt herää sitten kysymys, että miksi sinä edes välität ja vaivaudut kommentoimaan kuinka pitkään kestää ihmisillä hinkata tätä peliä jotta saa kaikki autot ostettua?
 
Pelailin tauon jälkeen acc.
Ei kyllä maistunu verrattuna tähän.

Harmittavan kauan kestää päivityksen käyttöönotto.
 
Itse olen kyllä aivan siinä uskossa että tämän pelin elinkaarta ei voida suoranaisesti mitata nyt, kun näyttää siltä, että paljon kamaa tulee dlc:nä eikä ole siis edes kaikki vielä tässä... Tai sitten japanilaiset on luoneet kyllä aivan väärän kuvan.
Tämä peli on liian äkkiä tuotu ulos ja puolivalmis, vaikka kuinka olisi fanilaseja päässä, pakko se on todeta näin... Harmittaa.

Saattais olla syytä pistää koko peli vielä tauolle kuukaudeksi tai pariksi odottamaan päivityksiä, ennen kun menee päreet...
Tässä muuten näkyy se miksi vertaan aitoa Gran turismoa tuohon 4 osaan. Tunnnit puhuu puolestaan ja jos kerran GT7 on tarkoitus olla huikea jatko-osa, niin 400 autoa pitää triplata ja kisat samaten...
 
Asiantuntevaa arviota, mitä on voinut tapahtua? Liittyykö suureen sähkökatkokseen?
Vai oliko kuitenkin ahneella vain p****nen loppu?

Olisi PoDin syytä luopua palkintonerffauksesta nyt viimein. Ja toivottavasti pelaajakunta ei kuluta varojaan mikromaksuihin. Kyllä ottaa luonnolle :mad:
 
Onneksi päätin katsella rauhassa sivusta ennen 50-100 euron sijoitusta. Taitaa 10-20€ olla suurin hinta, jonka itse suostun maksamaan siitä että myös yksinpelini on PD:n servereiden toimivuuden varassa. Ehkä peli sitten on myös valmiimpi, kun sen joskus tuolla hinnalla saa.
 
Asiantuntevaa arviota, mitä on voinut tapahtua? Liittyykö suureen sähkökatkokseen?
Vai oliko kuitenkin ahneella vain p****nen loppu?

Olisi PoDin syytä luopua palkintonerffauksesta nyt viimein. Ja toivottavasti pelaajakunta ei kuluta varojaan mikromaksuihin. Kyllä ottaa luonnolle :mad:
Vetivät servut tahallaan kiinni. Tulivat siihen lopputulokseen, että GT Sport on parempi peli.. ;)
 
Online only ja tämä katkos.. kyllä melko huonoa suunnittelua olevinaan yksinpeliin kovasti painottavasta pelistä. "Estetään huijareita" tms... just joo. Olisi kyllä kikkailun estämiseksi lievemmät online toimetkin riittäneet, ja ketä kiinnostaa sekään..
 
On edelleen serverit alhaalla. Kuinkahan pahasti siellä on saatu asioita rikki jos parin tunnin katko venyy jo vuorokauden mittaiseksi. Toivottavasti (ha!) miettivät tämän jälkeen tuota online-only vaatimusta uudestaan.
 
Jotain päivitys rikkoi perustavanlaatuisesti, kun näin pitkään joutuvat taustalla säätämään ja eivät ole pystyneet antamaan uutta loppumisaikaa katkokselle. Sama status tarjolla kuin eilenkin. Radiohiljaisuus asian ympärillä on myös hieman kummallinen tiedotuspolitiikka. 19 tuntia edellisestä statuspäivityksestä.

Due to an issue found with Update 1.07, we are extending the current server maintenance period. We will confirm the completion time as soon as possible.

We apologise for any inconvenience this may cause and ask for your patience while we work to resolve the issue.
 
Viimeksi muokattu:
Odotan saavani miljoona krediittiä per päivä, jolloin en pysty peliä pelaamaan kiitos tämän serverihässäkän. Toki ymmärrän, että asioita sattuu ja todellakin toivon, että saavat korjattua sillä tavalla, että pelaajien edistymiset ja muut ovat tallessa, oikeat renkaat alla ja niin edelleen. Silti tekisi mieleni tätä kuitenkin pelailla. Syytä olisi saada viikonlopuksi peli kuntoon.
 
Oon kyllä niin tyytyväinen, että sain pelaamiseni pelattua edellispäivänä ja eilen vein tämän vaihtoon.
Se tyyppi on varmaan vähemmän tyytyväinen joka osti mun vaihtoon viedyn pelin välittömästi kun sain ostokseni tehtyä sillä eihän se ole päässyt vielä edes testaamaan ostamaansa peliä.
Tai no kai se music rallya on päässyt pelaamaan.
 
Se on vissiin luotettava tulevaisuudessakin saman sohvan moninpeleissä Nintendoon tässä taloudessa, kuten on tehty tähänkin asti. Netistä viis, sama vaikka tulis sähkökatko, Switchin näytöltä pystyy jatkamaan vaikka missä olosuhteissa. Siksikin tämä online-pakotus tuntuu silkalta päänaukomiselta ja tulevaisuudelta, jota kukaan ei ole osannut kaivata.
Haistakoon Polyphony Digital jotain ja kuten sanottua, niin katsellaan jatkossa näitä Sony Studios -pelejä alelaarista.
 
Vahva tunne et tää pidempi katko johtuu siit vaihteisto bugista, ei se koskenu pelkästään sitä Fordia vaan kaikkia säädettäviä vaihteistoja kaikissa autoissa. Esim. Kuplassa maksimi nopeuden säätö vaikutti 2 vaihteen maksimiin, laitto siihen 120 ja avas manuaali säädön se näytti viimeisen vaihteen huipuks n.300 ja kakkosel 120. Monessa autossa esiinty samaa ongelmaa edellisen päivityksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Kyl tän vois jossain vaiheessa ostaa..olihan esim.Gran Turismo 5 aika hyvä!

Eniten taisin kyl nauttia jostain Forza Motorsportista..
 
Odotan saavani miljoona krediittiä per päivä, jolloin en pysty peliä pelaamaan kiitos tämän serverihässäkän. Toki ymmärrän, että asioita sattuu ja todellakin toivon, että saavat korjattua sillä tavalla, että pelaajien edistymiset ja muut ovat tallessa, oikeat renkaat alla ja niin edelleen. Silti tekisi mieleni tätä kuitenkin pelailla. Syytä olisi saada viikonlopuksi peli kuntoon.
Offlinessa pystyy ajamaan myös ”arcade”-kisoja, eli karsittu ”custom race”, ilman palkintoja. Käytössä oli ainakin kaikki avatut radat ja monesta luokasta yksi auto, hitaimmista riisikipoista Gr.3 Mazdaan ja Subarun ralliautoon asti. Kierosmäärän, ajo-avut ja Ai:n vaikeustoson saa määritetty.
 
Ylös Bottom