Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo HD Concept

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo HD Concept

Pibe sanoi:

Justiinsa. Eka ratti ollu nyt viikon himassa. Käytössä siitä noin 15min. Voi sitä ärräpäitten määrää kun pääsen ratin kans GTHDn radan tune tune celicalla just alle 1.15.xx ja padillä tonne 1.07.xx. EI VAAN PYSTY. On menny selkäytimeen toi paditaiteilu niin hyvin et ei ratti istu ihan tostanoinvaan.... :rolleyes:

EDIT: niin ja ratti on se legendary DFPro...

Itsekin pääsen vain juuri ja juuri alle 1:08 ratilla ja ohjaimella menee 1:07.5 oikomatta. Sellatteet 3-4 kymmenystä vielä siis jälessä padiajoista, vaikka ratilla ajoa on aika mojovasti takana. Skaikullakin pääsee sinne 1:08.8 about, eli siinäkin jään padiajasta.

Slaidailu on silti puolet helpompaa ratilla ja jos olisi pitkä kisa, voittaisin ratilla jo oman padiajon. Sen verran varmempaa ajo on ratilla.

Oliver sanoi:
GT-sarjan pääsuunnittelijahan on valitellut autovalmistajien asettamista rajoituksista jo vuosia, mitä ei tietenkään koskaan uskottu, mutta kuoroon on liittynyt myös Forzan 2:n ohjaaja Dan Greenwalt:

Eli kilpa-autot saavat romutusluvan helposti, mutta siviilimalleilla on paljon tiukempaa ja eri autofirmoilla on eri vaatimukset.
Ok, kiitti linkeistä. Toisen noista olin joskus jo lukenutkin. Siltikään ei muuta mun suhtaumista tähän, noilla on kumminkin oma lehmä ojassa. Tuohan on kokonaan vastaan sitä mitä GT:n tekijät ovat koko ajan sanoneet: ettei damagea saisi tehdä ollenkaan.

On se kumma kun ei koko Suomesta tunnu tähän hätään saavan tilattua DFP:ta!

Joensuusta etsin eilen ja tänään 7 kaupasta, 0 kpl löytyi DFP, ja mbnetin hintavertailun kaupoissa ei ole yhdessäkään paikassa, eikä esim. verkkokaupassakaan yms. suuremmissa nettikaupoissa joissa kävin etsimässä... :eek:

Mitä minä teen väärin, kun oma Driving Force Pro vilkuttaa vain kumpaakin valoaan.
Kalibrointi lähtee käyntiin virtapiuhan asettamisella, mutta mitkään napit ei vaikuta PS3:seen mitenkään?

Enpä tiedä mitä olet edes yrittänyt... Laitoit kuitenkin usbin plegeen kiinni?

Hiikeri sanoi:
On se kumma kun ei koko Suomesta tunnu tähän hätään saavan tilattua DFP:ta!

Joensuusta etsin eilen ja tänään 7 kaupasta, 0 kpl löytyi DFP, ja mbnetin hintavertailun kaupoissa ei ole yhdessäkään paikassa, eikä esim. verkkokaupassakaan yms. suuremmissa nettikaupoissa joissa kävin etsimässä... :eek:

Joo, mistäköhä tampereelta tuon DFP löytäis, vai löytyykö mistään..

lekonna sanoi:
Joo, mistäköhä tampereelta tuon DFP löytäis, vai löytyykö mistään..
Joo-o, itsekkin "jouduin" ostamaan sitten G25:n kun en DFP:tä löytänyt pikaisesti mistään...

Hiikeri sanoi:
Joo-o, itsekkin "jouduin" ostamaan sitten G25:n kun en DFP:tä löytänyt pikaisesti mistään...
Sanoppas mielipiteitä kunhan kerkiät totuttelemaan. Uskon kyllä että pidät siitä paljon kunhan sillä oppii/tottuu rälläämään :)

Juu, selvisi että oma DFP:ni on hajonun kaapissa itsekseen. Koitin myös PS2 konsolissa rattia, ja sama vika. Harmittaa kyl.

jahas, sain sen driving force pron vihdoin hommattua, milläs asetuksilla tuota kannattaa pitää. Laitoin nyt alustavasti simulation, ja assistanttit off ja sit strong feedback.

Kertokaas mulle onko tossa driftaamisessa joku juju? en saa autoa driftaamaan millää :(

Kokeilin jarrulla saada auton poikittain ja sitten annoin kaasua mutta kun ei niin ei.... Katsoin pelin driftaus videoita Youtubesta ja niissä kierrokset kiekuu mutkissa ja renkaat sauhuaa.... Mä kun yritin kaasun kanssa saaha autoa driftaamaan niin kierrokset vaan laskee ja vauhti hiljenee :)

Onko siinä joku juju? En omista rattia ja polkimia eli ohjaimella.....

jony sanoi:
Kertokaas mulle onko tossa driftaamisessa joku juju? en saa autoa driftaamaan millää :(

Kokeilin jarrulla saada auton poikittain ja sitten annoin kaasua mutta kun ei niin ei.... Katsoin pelin driftaus videoita Youtubesta ja niissä kierrokset kiekuu mutkissa ja renkaat sauhuaa.... Mä kun yritin kaasun kanssa saaha autoa driftaamaan niin kierrokset vaan laskee ja vauhti hiljenee :)

Luulisi auttavan jos ottaa ajo-avut pois päältä? En sitten tiedä kun en itsekään ole hyvä driftaamaan.

jony sanoi:

renkailla on väliä

player_fin sanoi:
Luulisi auttavan jos ottaa ajo-avut pois päältä? En sitten tiedä kun en itsekään ole hyvä driftaamaan.

No nyt alkoi lyyti kirjoittaa. Laitoin silmät päähän ja tajusin ottaa oikeat asetukset pois päältä, nyt auto lähtee nätisti luisuun :)

Taitaa tähän peliin löytyä "kikkoja"ajaa 1aikoja.Jos Ascari ajaa kaikkiin osioihin,kaikilla autoilla,paitsi yhdellä/osio,nopeimmat ajat,jotain on "säädetty"erilailla?Se samalta viivalta lähdöistä.Siis ei driftauksessa,sinne sit kisailee.

Ylös Bottom