Vai sillälailla, bugeja varmaan eli ei pidä sit jatkossa ihmetellä.
Tämän viikon daily race ratavalinnat ja autot on todella loistavia, harvinaisen kiva viikko, tykkään kaikista kolmesta. A luokassa pääsee hauskasti ajorytmiin ja kierrosajat tasaisia. B luokan sadekeli on tosi vaikea, en saa millään ajettua 1.05 parempia aikoja, en löydä.mistä saa napsittua kummittelevat sekunnit pois. Todellinen taitolaji.. ja C luokka, mazda wankelilla hauska päästellä kimeän äänen saattelemana mutta vaikea, kovaa keskittymistä ja refleksejä vaativaa. Ja C luokassa hiki kirpoaa oikeasti...
A luokan seisovissa lähdöissä en oikein pääse jyvälle, miten saadaan paras lähtö irtoaminen, kaasu pohjassa vai lähtömerkistä heti kaasu pohjaan vai kaasutuntumalla sutimista vältellen?
Nyt olen ajanu pelkästään daily race kisoja, monet tönii koska autot ei mene siitä rikki ja voi jatkaa ajamista . Mietin vaan, millaisia mahtais olla ne kisat jossa autot menee oikesti rikki tönimisestä ja silloin kaikki ajais kohteliaammin ja varovaisemmin... ?
Tämän viikon daily race ratavalinnat ja autot on todella loistavia, harvinaisen kiva viikko, tykkään kaikista kolmesta. A luokassa pääsee hauskasti ajorytmiin ja kierrosajat tasaisia. B luokan sadekeli on tosi vaikea, en saa millään ajettua 1.05 parempia aikoja, en löydä.mistä saa napsittua kummittelevat sekunnit pois. Todellinen taitolaji.. ja C luokka, mazda wankelilla hauska päästellä kimeän äänen saattelemana mutta vaikea, kovaa keskittymistä ja refleksejä vaativaa. Ja C luokassa hiki kirpoaa oikeasti...
A luokan seisovissa lähdöissä en oikein pääse jyvälle, miten saadaan paras lähtö irtoaminen, kaasu pohjassa vai lähtömerkistä heti kaasu pohjaan vai kaasutuntumalla sutimista vältellen?
Nyt olen ajanu pelkästään daily race kisoja, monet tönii koska autot ei mene siitä rikki ja voi jatkaa ajamista . Mietin vaan, millaisia mahtais olla ne kisat jossa autot menee oikesti rikki tönimisestä ja silloin kaikki ajais kohteliaammin ja varovaisemmin... ?