Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismon 100%

Juzecko

New Member
Mikähän multa Turismossa puuttuu kun olen ajanut kaikki Turismo moden kisat läpi sekä arcade puolen kaikki bonus itemit easysta-hardiin? Tällä hetktellä prosentit 0n 98.2.
 
Veikkaisin kultamitalien puuttuvan kaikista lisensseistä.
 
Lisensseistä ei tietääkseni tarvitse saada kultaa, riittää että on läpi. Onkos time trialit ajettu?
 
Juu, pronssimitallit riittää (jos ei ole perfektionisti), mutta noi Time Trialit meinasi itseltäkin unohtua.
Mun prossat on edelleen 99,9%, kun ei muka löydy aikaa yhtä parin tunnin Endurance-skabaa varten... Jouluna sitten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Juu, pronssimitallit riittää (jos ei ole perfektionisti), mutta noi Time Trialit meinasi itseltäkin unohtua.
Mun prossat on edelleen 99,9%, kun ei muka löydy aikaa yhtä parin tunnin Endurance-skabaa varten... Jouluna sitten...

Kuinkas kauan olette peliä pelanneet, jotka sen ootte läpässeet tai melkein läpässeet?

Itellä on reilun kuukauden ollu peli ja nyt jotain 30%!!! ja tuohonkin olen kyllä aivan tolkuttomasti käyttänyt aikaa, ainakin vaimon mielestä:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Laardiaattori


Kuinkas kauan olette peliä pelanneet, jotka sen ootte läpässeet tai melkein läpässeet?

Itellä on reilun kuukauden ollu peli ja nyt jotain 30%!!! ja tuohonkin olen kyllä aivan tolkuttomasti käyttänyt aikaa, ainakin vaimon mielestä:)

Kuukauden paivissa on tullut jotain 75% ja vahan paalle... taalla genevessa/cernissa, kun ei oo iltaisin paljoo muuta tekemista. onneks ens viikolla paasee takas suomeen ja playkkarin voikin piilottaa kaappiin ennen kuin tyttoystava lyo nyrkilla paahan... :'(
 
Ylös Bottom